quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anonieme razernist
Zou het niet doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Susan en Freek, toch eens naar luisteren misschien, hoor die namen wel vaak de laatste tijd.
Vreselijk gewauwel van twee neppe mensenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Susan en Freek, toch eens naar luisteren misschien, hoor die namen wel vaak de laatste tijd.
Meest sexloze koppel van nederland. Echt ultieme broer en zus gevoel. Blijkbaar zitten ze nu in een sekte oid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ditquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Drass het volgende:
[..]
Niks, hele probleem van die functie.
Ah, een onzin functie dus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Beetje project manager voor IT projecten dacht ik.
Dank DKUpGPTquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
De Scrum Master werkt in het Scrum team samen met developers en de Product Owner. Je kunt de Scrum Master het best zien als de procesbegeleider en coach van het team. Hij of zij zorgt ervoor dat de Scrum aanpak op de juiste wijze in het team wordt uitgevoerd.
De Scrum Master is een van de rollen die we kennen uit de Scrum methodiek. Deze methodiek kenmerkt zich in de praktijk door: kort cyclisch werken, een drietal rollen en een aantal events.
Wat zijn de taken van de Scrum Master?
Zoals hierboven aangegeven is de Scrum Master procesbegeleider en coach in het team.
Dit betekent dat van de Scrum Master wordt verwacht dat hij / zij zich bezig houdt met:
Opleiden van team, Product Owner, stakeholders en organisatie in het gebruik van Scrum
Faciliteren van Scrum Events, zodat elke meeting een duidelijk doel en agenda heeft en de deelnemers goed voorbereid zijn. Let op: het Scrum team is zelf verantwoordelijk voor het eindproduct
Coaching van team en Product Owner in het gebruik van Scrum en het opzetten en beheer van de Product Backlog
Stimuleren van de organisatie in het gebruik van Scrum methodieken en de Agile mindset
Het verbeteren van het teamproces; zorgen dat het team zich kan ontwikkelen
Bijhouden van de Scrum tooling (zoals het Scrum Board)
Bewaken en voorkomen van verstoringen voor het team.
Allemaal bla bla voor mijquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
De Scrum Master werkt in het Scrum team samen met developers en de Product Owner. Je kunt de Scrum Master het best zien als de procesbegeleider en coach van het team. Hij of zij zorgt ervoor dat de Scrum aanpak op de juiste wijze in het team wordt uitgevoerd.
De Scrum Master is een van de rollen die we kennen uit de Scrum methodiek. Deze methodiek kenmerkt zich in de praktijk door: kort cyclisch werken, een drietal rollen en een aantal events.
Zoals hierboven aangegeven is de Scrum Master procesbegeleider en coach in het team.
Dit betekent dat van de Scrum Master wordt verwacht dat hij / zij zich bezig houdt met:
Opleiden van team, Product Owner, stakeholders en organisatie in het gebruik van Scrum
Faciliteren van Scrum Events, zodat elke meeting een duidelijk doel en agenda heeft en de deelnemers goed voorbereid zijn. Let op: het Scrum team is zelf verantwoordelijk voor het eindproduct
Coaching van team en Product Owner in het gebruik van Scrum en het opzetten en beheer van de Product Backlog
Stimuleren van de organisatie in het gebruik van Scrum methodieken en de Agile mindset
Er verdienen zoveel mensen geld met niks.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
Wordt gek van dat soort teksten in vacatures. Echt iets Nederlands. Pretentieus gelul waardoor veel mensen niet reageren op de vacatures waardoor je al dat personeelsgebrek krijgtquote:
I knowquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:02 schreef XSbig het volgende:
[..]
Er verdienen zoveel mensen geld met niks.
Toezien dat het team volgens de scrum werkwijze werkt en het team coachen in agile. Verder beetje voorzitter spelen van de retrospective, refinements etc. En vaak wat management en teamrelatie achtige taken.]quote:
Bange reiziger gespotquote:
Haha ik stoorde me er ook al aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:05 schreef DKUp het volgende:
Je ziet een compleet witte lijn lopen van haar bh of bikini
Slackerquote:
Ik heb er nog nooit een ontmoet, maar hij precies wat ik me voor zou stellen inderdaad!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:06 schreef S_E het volgende:
Hij is ook wel echt een type scrum master
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Ik word echt aggressief van dat te grote colbert.
Dit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
Denk om het warme bad hequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja draagt echt iets bij aan het land, al die vluchtelingen.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:07 schreef XSbig het volgende:
tis ook over 8 min afgelopenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het vrij saai vanavond. Denk dat ik zo weer weg zap
Kwartiertje volhouden nog!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef Gibson88 het volgende:
Ik vind het vrij saai vanavond. Denk dat ik zo weer weg zap
Noa praat net zo ouwelijk als dit oude jasjequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:08 schreef RipCity het volgende:
Soort bolle Noah Vahle met jas van d'r vader
Zegt me nietsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:09 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik will To Catch a Smuggler kijken!
PENSXXLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |