Geeft niksquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, ik had het niet door dat ik de laatste had.
Rijkeluis kind.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft een appartement in Groningen met 1400 Euro huur per maand.
Maar dit is dan ook wel op de westerhaven , bij mij in de stad, ze deelt het app met 1 ander persoon, dus kan door 2 die 1400, en de westerhaven is hartje binnenstad, de plek waar iedereen zn auto in de parkeergarage zet (westerhaven) om de stad in te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft een appartement in Groningen met 1400 Euro huur per maand.
Ik zit op de eerste ruzie te wachten zodat de dynamiek gaat veranderen en dat er kampen komenquote:
Duurt vast niet langquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste ruzie te wachten zodat de dynamiek gaat veranderen en dat er kampen komen
Ah zie je, dacht het wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook wel op de westerhaven , bij mij in de stad, ze deelt het app met 1 ander persoon, dus kan door 2 die 1400, en de westerhaven is hartje binnenstad, de plek waar iedereen zn auto in de parkeergarage zet (westerhaven) om de stad in te gaan
oh ja daarquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook wel op de westerhaven , bij mij in de stad, ze deelt het app met 1 ander persoon, dus kan door 2 die 1400, en de westerhaven is hartje binnenstad, de plek waar iedereen zn auto in de parkeergarage zet (westerhaven) om de stad in te gaan
Ik zie het nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:00 schreef lonneberga het volgende:
Ashley heeft wel iets weg van Nicolette Kluiver
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang
Met lenie
Ik vind haar een beetje lijken op Lena Hyena uit 'Who Framed Roger Rabbit?' (al heeft die rood haar, dat moet je even wegdenken)quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:00 schreef lonneberga het volgende:
een pin of pon spel gaat vandaag nog gebeuren tussen danny en ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Zou er vandaag nog wat gebeuren voor de streamers? Zondag en woensdag zou er wat komen met interactie, net als vorig jaar.
Tuurlijk wel. Tis maar tijdelijk.quote:
Even gegoogledquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje lijken op Lena Hyena uit 'Who Framed Roger Rabbit?' (al heeft die rood haar, dat moet je even wegdenken)
Samen met haar lippen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woont ze daar alleen of met anderen.?
Ik moet steeds aan Manuela Kemp denken...quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:00 schreef lonneberga het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Er is al een woonwagenkamp.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste ruzie te wachten zodat de dynamiek gaat veranderen en dat er kampen komen
Toen die begon met dat water in zijn mond rende mijn kat de woonkamer uit..quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand die Lenie een klap geven zodat hij stopt met dat janken
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand die Lenie een klap geven zodat hij stopt met dat janken
Tyronquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]
een pin of pon spel gaat vandaag nog gebeuren tussen danny en ?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Manuela Kemp denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bijna niet eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vorig seizoen de livestream niet gevolgd, maar liep zat Rob ook de hele dag zo te zingen?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Toen die begon met dat water in zijn mond rende mijn kat de woonkamer uit..
Naast het klagen , zo af en toequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vorig seizoen de livestream niet gevolgd, maar liep zat Rob ook de hele dag zo te zingen?
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef Lillibet het volgende:
Lenie zorgt voor reuring en leuke cos
die lag meer voor dood op de bankquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Nee, die was heel de dag aan het klagen, zodat er van zingen niks meer in huis kwam.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik waarschijnlijk ook. Hij was al met regels bezig voordat hij het huis inging.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou als ik in het huis had gezeten had ik al ruzie gehad met Lenie met al zijn regeltjes
"Ik heb ooit een keer een zanger ontmoet. Die kwam van een kamp, moest ik mijn schoenen uitdoen. Welkom in de hel."quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Wel veel verhalen over optredens en wie hij allemaal kende of yad ontmoet.
En zich te irriteren aan de jongeren in huisquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die lag meer voor dood op de bank
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef espri het volgende:
Als Leni er niet in zou zitten, was het nog saaier, we moeten ons wel ergeren mensen!
Misschien kan ze even astraal een filmpje downloaden.quote:
Ik heb ook wel een beetje zin in reuring... of de nieuwe bewoners, zou ook wel leuk zijn...quote:
Heeft hij samen met zijn vrouw samengesteld. Jammergenoeg schoot het koken erbij in.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Hij was al met regels bezig voordat hij het huis inging.
HAHAHAHA.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef Jockari het volgende:
Sinds Lenie op TV komt zijn er veel meer TV's verkocht.
Ik heb de mijne ook verkocht.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wat?! Hebben we nou te klagen?!
Want! We vieren alle dagen
Dat het leven mooi kan zijn
Met Lenie om ons heen
Nee helemaal niet. Hij had wel veel leuke verhalen. Rob was top.. jammer dat hij zoveel last had van pijn waardoor hij niet meer vrolijk was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Hij had het vooral gemunt op Jasonquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En zich te irriteren aan de jongeren in huis
Zijn vrouw waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Lenie zo vervelend druk is omdat hij zo blij is dat hij in BB zit.
Ik verwacht van haar ook dat zij binnen een week zelf opstapt of aan de andere bewoners vraagt haar te nomineren. Zij gaat het echt niet volhouden.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wat?! Hebben we nou te klagen?!
Want! We vieren alle dagen
Dat het leven mooi kan zijn
Met Lenie om ons heen
Darmenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef rinardo het volgende:
de 1e keer dat ik de coins buizen zie
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef Jockari het volgende:
Worden?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ariana denkt dat ze dik gaat worden in het BB huis
Ze heeft nu al 100 keer gezegd dat ze het idee heeft dat ze zoveel eet daar
Laat maar komen die opdrachten,dat gehang heb ik nu wel gezienquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Meestal zijn er in de loop van de ochtend opdrachten, maar misschien spreiden ze het nu meer waardoor ze ook de rest van de week t/m vrijdag nu ook wat meer hebben te doen want vanaf de donderdag was het eigenlijk wachten tot de live op zaterdag.
En neemt nog nog maar een broodje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ariana denkt dat ze dik gaat worden in het BB huis
Ze heeft nu al 100 keer gezegd dat ze het idee heeft dat ze zoveel eet daar
en ze eet net zo veel als haar vriend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De vriend van Alice zit bij de politie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Bij de politie ? In de cel ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
De vriend van Alice zit bij de politie.
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef M_0_0_N het volgende:
Even geluid zachter voor die lach van Ariana..
Tom.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef LonesomeFairy het volgende:
Omg wie kan daar zo goed Samson (de echte) nadoen?
Maar het is wel een echte, geen neppequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Stotteren kan ze niet, maar als een heks lachen wel...Ariana.
Ik vind het leukquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar het is wel een echte, geen neppe
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef Jockari het volgende:
TTV LOL pro add on.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:23 schreef mario390 het volgende:
hoe kann ik bij de twichstream
de reklame uitschalten?
Van mij mag hij nog even blijvenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef lojanda het volgende:
De dames willen worden vermaakt door Tom.. ja wie niet
Tom is heel graag bij de dames.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef lojanda het volgende:
De dames willen worden vermaakt door Tom.. ja wie niet
Zeker wel..quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog even blijven
Het is toch echt niet om aan te horenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
Op de achtergrond probeert lenie weer overal bovenuit te komen
Volgens mij is hij ook echt wel helemaal zichzelf en dat is altijd leuk om te zien.quote:
Heel graag..quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die Lenie niet ff een zangverbod krijgen voor 'n dag of 80
Alleen dat haar, 't is net of die 'n klap tegen de linkerkant van z'n hoofd heeft gehad..... heel hardquote:
Om dezelfde reden dat je op tv wil komen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
Voor sommigen die denken dat ik jaloers ben op Alice absoluut niet.Ik heb zelf ook goede rondingen🙂 maar Ik vind alleen je bent live op de camera waarom wil je de heledag in een strak ondergoed lopen tot aan je naat strak? Ik weet mannen vinden dit prachtig om te zien hahaha maar nee ik zou zo niet erbij lopen.
quote:
Karen is idd ook leukquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom en Karen zijn voorlopig mijn favorieten
misschien doet ze wel sponsoring voor Kim Kardasian met die shapewarequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
Voor sommigen die denken dat ik jaloers ben op Alice absoluut niet.Ik heb zelf ook goede rondingen🙂 maar Ik vind alleen je bent live op de camera waarom wil je de heledag in een strak ondergoed lopen tot aan je naat strak? Ik weet mannen vinden dit prachtig om te zien hahaha maar nee ik zou zo niet erbij lopen.
Laat je niet op de kast jagen door mensen die dat roepenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
Aardig en zichzelf zijn..quote:
Misschien de leeftijd? Geen ideequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
En zij wel. Haar goed recht. Ze draagt wat ze wil. 2024 en zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
Vroegah was alles beter. Toch zeker BB. (Al is de enige BB die ik echt gezien heb voor de reboot die van 2006 geweest)quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:37 schreef Epicouros het volgende:
[..]
En zij wel. Haar goed recht. Ze draagt wat ze wil. 2024 en zo.
In BB's van lang geleden zag je nog veel meer. De laatste seizoen zijn veel preutser. Hopelijk brengt Alice hier verandering in, als is ze voorlopig best nog braafjes vergeleken met wat je 20 jaar geleden in BB kon zien.
Vind wel dat ie meer betrokken is dit jaar.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo even aangeslingerd
De Stem klinkt wel liefjes dit jaar
Ja kloptquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vind wel dat ie meer betrokken is dit jaar.
Das Alicequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blonde heeft trouwens wel een legging aan die niks voor de verbeelding overlaat...
soort van Bart-wannabe maar niet echtquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:38 schreef Snoozey het volgende:
die politie zit er ook voor spek en bonen. denk telkens, wie is die man?
ze is best leuk denk ik maar ik vergeet steeds dat ze er in zit. Maar misschien is dat juist haar kracht op de lange duur. Gewoon rustig, relaxed en lekker zichzelf. Of ze houdt zich nog even in en knalt laterquote:
Mag toch?...quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die blonde heeft trouwens wel een legging aan die niks voor de verbeelding overlaat...
Gewoon open en bloot douchen in een open ruimte. Dat kan tegenwoordig niet meer, het is zo preuts geworden allemaal, kijk alleen maar naar de reclames, daar zag je vroeger nog wel eens een blote borst bij een commercial over shampoo of douchegel. Nu zou half NL overstuur zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:37 schreef Epicouros het volgende:
[..]
En zij wel. Haar goed recht. Ze draagt wat ze wil. 2024 en zo.
In BB's van lang geleden zag je nog veel meer. De laatste seizoen zijn veel preutser. Hopelijk brengt Alice hier verandering in, als is ze voorlopig best nog braafjes vergeleken met wat je 20 jaar geleden in BB kon zien.
hoe zoll ik dat doen? ik ben ziekquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:33 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ze was gisteren rond 22u40 in de hottub. Cap welkom in Scanman!! topic.
Geen probleem:)quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank! De namen hebben bij mij altijd even tijd nodig, sorry
Ik heb geluid uit, alleen beeldquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef Chanel5 het volgende:
zijn er een paar van jullie al knettergek.....gvd wat een idioten zeg met al die geluiden, gegil, geschreeuw, niet te doen
Dat weet ik ook niet, want dan had ik het zelf al gedaan...quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zoll ik dat doen? ik ben ziek![]()
waar zoll ik zoeken?
Dat denk ik ook. Of niemand heeft tegen hen gezegd dat zo'n broekje alles laat zien?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:43 schreef Snoozey het volgende:
ik zie van die meiden met kont weleens in de rij bij de kassa. kan ogen dan echt niet thuishouden
maar dat is denk toch ook de bedoeling?
onuitstaanbaarquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:43 schreef Ebinas het volgende:
Kan toch niet anders dan dat ze die Lenie in een korte tijd spuugzat zijn.
Wat een energievreter die man
Ik zat te cossen en niet echt te kijken en had ook van huh? Wat is er gaande?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zonder beeld is het heel interessant geluid
Lekker weer drank, sex en sigaretten erin en spelletjes voor extra eten dat zou het wat minder saai worden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon open en bloot douchen in een open ruimte. Dat kan tegenwoordig niet meer, het is zo preuts geworden allemaal, kijk alleen maar naar de reclames, daar zag je vroeger nog wel eens een blote borst bij een commercial over shampoo of douchegel. Nu zou half NL overstuur zijn
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:43 schreef Snoozey het volgende:
ik zie van die meiden met kont weleens in de rij bij de kassa. kan ogen dan echt niet thuishouden
maar dat is denk toch ook de bedoeling?
ze kijken genoeg in de spiegel. dus weten het zeker zelf welquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Of niemand heeft tegen hen gezegd dat zo'n broekje alles laat zien?
Alleen jammer steeds dezelfde kleur.....had dan gelijk alle kleuren van de regenboog genomen als je elke dag daar in wil lopen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik luister naar hen en heb de COS openstaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zat te cossen en niet echt te kijken en had ook van huh? Wat is er gaande?
Allebei valt me op.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
Het valt me op dat Lenie steeds heel lijfelijk is naar Tyron.
Tja.... ik heb ook niks met billen, maar dit leidt zelfs mij afquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Maar ik heb verders niets met konten, maar hier blijf ik ook vol verbazing naar staren.
Het gaat nog niet eens om die kont, maar meer wat ze erbij draagt.
Blijf maar kijken hoe die haar reet in kruipt
Ook wel met Amerikaanse social media cultuur die hier invloed uitoefent, denk ik. Amerikan waren altijd al preutser dan West-Europa, en zij hebben social media (en dus ook de regels op social media) uitgevonden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:44 schreef Snoozey het volgende:
nou dat t nie zo bloot enzo meer mag heeft denk met verandering van bevolking te maken?
Ben ik dus niet de enige.quote:
ik vind dat zo raar. dat het overal anders is. en dan er op aanpassen. maar ja dat is het leven hequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:49 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Ook wel met Amerikaanse social media cultuur die hier invloed uitoefent, denk ik. Amerikan waren altijd al preutser dan West-Europa, en zij hebben social media (en dus ook de regels op social media) uitgevonden.
Zal wel een samenspel van factoren zijn.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef PunkieePie het volgende:
Ze denkt dat hij 350 liter heeft gedaan ipv milliliter
Ach.... een bad beslag of en een kom. Klein detailquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef PunkieePie het volgende:
Denk ook dat veel mensen kijken vol ongeloof.....Zoals Kim van achter gefilmd wordt zie ik alleen een enorme kont dat totaal niet bij die dunne enkeltjes en smalle taille past.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
net zoals te dikke lippen geen gezicht is vind ik die enorme reet ook geen gezicht en maar denken dat het mooi is
Hahaha😂quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
misschien doet ze wel sponsoring voor Kim Kardasian met die shapeware
Da laatste waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
ze is best leuk denk ik maar ik vergeet steeds dat ze er in zit. Maar misschien is dat juist haar kracht op de lange duur. Gewoon rustig, relaxed en lekker zichzelf. Of ze houdt zich nog even in en knalt later
Je hebt van die onderbroeken met push-up-billen, beetje zoals een push-up BH. Dus zit er een vulling die je kont groter laat lijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat veel mensen kijken vol ongeloof.....Zoals Kim van achter gefilmd wordt zie ik alleen een enorme kont dat totaal niet bij die dunne enkeltjes en smalle taille past.
Mss bil implantatenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat veel mensen kijken vol ongeloof.....Zoals Kim van achter gefilmd wordt zie ik alleen een enorme kont dat totaal niet bij die dunne enkeltjes en smalle taille past.
😂quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:55 schreef Snoozey het volgende:
zou beter zijn als er ook nog een paar flinke jetsers in dat witte truitje zitten
Volgens mij doet die legging dit echt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een BBL, maar daar is ze toch te dun voor dunkt mij
Hahahaquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:36 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Misschien de leeftijd? Geen idee
Ja,gewoon met kontvulling of zoquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij doet die legging dit echt.
Het is allemaal veel te braaf geworden en daardoor minder leuk om naar te kijken.. Dan waren de tijden van DGK een stuk leuker om te volgen maar dat zou nu echt niet meer kunnen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lekker weer drank, sex en sigaretten erin en spelletjes voor extra eten dat zou het wat minder saai worden.
Ligt mss aan mij maar vindt het best saai.
Streams van EJVJL waren vorig jaar ook veel leuker dan de streams van BB, het was hier uitgestorven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te braaf geworden en daardoor minder leuk om naar te kijken.. Dan waren de tijden van DGK een stuk leuker om te volgen maar dat zou nu echt niet meer kunnen.
Komt er gelijk een protesterende groep bij dat hek staanquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te braaf geworden en daardoor minder leuk om naar te kijken.. Dan waren de tijden van DGK een stuk leuker om te volgen maar dat zou nu echt niet meer kunnen.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Komt er gelijk een protesterende groep bij dat hek staan
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef PunkieePie het volgende:
mooi????? en hij is 29, dus nog niet echt tijd van grijsquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die pikzwarte baard vind ik mooi![]()
Zou hij hem verven? Zo perfect van kleur... geen grijs haartje erin
Kan ik me niet voorstellen. Het is een echte fitgirl en waarschijnlijk heeft ze heel veel gesport om zulke billen te krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een BBL, maar daar is ze toch te dun voor dunkt mij
Ja, vind ik mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
mooi????? en hij is 29, dus nog niet echt tijd van grijs
jij doelt toch op die van randy?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, vind ik mooi.
Oh ach, ik begon met grijze plekken rond mijn dertigstemaar misschien heb ik pech
Hahahaha, ik zat gewoon te denken over het algemeen aan de dikke billen van tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Het is een echte fitgirl en waarschijnlijk heeft ze heel veel gesport om zulke billen te krijgen.
Je hoeft bij haar iig niet naar de stand van haar voeten te kijken wat de voor of achterkant is
Die donkere man, die pannenkoeken staat te bakken. Volgens mij Randy iddquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:10 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jij doelt toch op die van randy?
ik vind hem te groot en breed.
Ligt nergens goed blijkbaar. Op Twitter en Facebook ook al niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:12 schreef PunkieePie het volgende:
Echt die Lenie.. geef hem een pets op z'n achterhoofd aub
Volgens mij is dat de grote vraag die iedereen bezig houdtquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Sonja en Tom pakken een doosje.
WTF is dat met die doosjes.
Wat zit er in dan?
Mooi. Die mag blijven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:13 schreef bpi het volgende:
[..]
Ligt nergens goed blijkbaar. Op Twitter en Facebook ook al niet.
Ik hoop rode kool en de opdracht deze allemaal op maandag op te eten, anders moeten ze coins inleveren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zit er in dan?
Ik denk dat de mensen die in de mirror room zitten die in de wall plaatsen. Daar stonden er een hele hoop in die kamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zit er in dan?
Denk het ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die in de mirror room zitten die in de wall plaatsen. Daar stonden er een hele hoop in die kamer.
Of iemand een geheime.opdracht geven dat die de hele.dag.zn schoenen in huis moet aan houden voor een of andere beloning. Lenie word leip 😅quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop rode kool en de opdracht deze allemaal op maandag op te eten, anders moeten ze coins inleveren.![]()
Maar heb geen idee.
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef bpi het volgende:
[..]
Nu zit er geen sleutel bij om het slot te openen zeker
Nee, aanstelleritus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
loopt die ariane weer te zeiken over het feit dat ze nog geen connectie heeft???vervelende mens met haar zgn gestotter.
hoor er bijna niets tot niets van
Die hadden ze gevonden in die groene chill kamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.
maar die rohanna oid had toen ze voor het eerst het huis inging al een sleutel in een kastje hangen in een groen kamertje. stond op afblijven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.
Die kan het dus ook zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar die rohanna oid had toen ze voor het eerst het huis inging al een sleutel in een kastje hangen in een groen kamertje. stond op afblijven.
Die is al weg. Rohani heeft die s nachts moeten pakken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar die rohanna oid had toen ze voor het eerst het huis inging al een sleutel in een kastje hangen in een groen kamertje. stond op afblijven.
Ze is goed bezig met dat de mensen haar niet leuk vindenquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Rhosyn het volgende:
Ariani weer zielig doen. Zij denkt het eerste er uit te gaan.
Ik Ik Ik ik denk dat ze mij niet leuk vinden..
Ik ik ik
Kontconnectie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef Snoozey het volgende:
adriana heeft nog niet met iedereen een konkonnektie
alice wel
en kontkonnektie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef Snoozey het volgende:
adriana heeft nog niet met iedereen een konkonnektie
alice wel
Misschien komen deze doosjes uit de spiegelkamer? Daar stond toch een hele glazen vitrinetafel vol met van die glimmende doosjes?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt, dus de keuze van het doosje zal wel door hen gemaakt zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:23 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Misschien komen deze doosjes uit de spiegelkamer? Daar stond toch een hele glazen vitrinetafel vol met van die glimmende doosjes?
Als je honger hebt eet je alles hoor. En ze zullen er wel nog pindakaas oversmeren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef Frummelie het volgende:
Kan nou niet zeggen dat die pannenkoeken er appetijtelijk uitzien...
Die sleutel heeft Ronahi er snachts sluipend door het huis uitgehaaldquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze niet te eten zouden zijn... ik vind het bleke apparaten en honger hebben ze niet echt hoor...quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:25 schreef bpi het volgende:
[..]
Als je honger hebt eet je alles hoor. En ze zullen er wel nog pindakaas oversmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |