Tyronquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]
een pin of pon spel gaat vandaag nog gebeuren tussen danny en ?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Manuela Kemp denken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, bijna niet eigenlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vorig seizoen de livestream niet gevolgd, maar liep zat Rob ook de hele dag zo te zingen?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Toen die begon met dat water in zijn mond rende mijn kat de woonkamer uit..
Naast het klagen , zo af en toequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vorig seizoen de livestream niet gevolgd, maar liep zat Rob ook de hele dag zo te zingen?
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef Lillibet het volgende:
Lenie zorgt voor reuring en leuke cos
die lag meer voor dood op de bankquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Nee, die was heel de dag aan het klagen, zodat er van zingen niks meer in huis kwam.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik waarschijnlijk ook. Hij was al met regels bezig voordat hij het huis inging.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nou als ik in het huis had gezeten had ik al ruzie gehad met Lenie met al zijn regeltjes
"Ik heb ooit een keer een zanger ontmoet. Die kwam van een kamp, moest ik mijn schoenen uitdoen. Welkom in de hel."quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef Rhosyn het volgende:
Wel veel verhalen over optredens en wie hij allemaal kende of yad ontmoet.
En zich te irriteren aan de jongeren in huisquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef lonneberga het volgende:
[..]
die lag meer voor dood op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |