Geeft niksquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry, ik had het niet door dat ik de laatste had.
Rijkeluis kind.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft een appartement in Groningen met 1400 Euro huur per maand.
Maar dit is dan ook wel op de westerhaven , bij mij in de stad, ze deelt het app met 1 ander persoon, dus kan door 2 die 1400, en de westerhaven is hartje binnenstad, de plek waar iedereen zn auto in de parkeergarage zet (westerhaven) om de stad in te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Alice heeft een appartement in Groningen met 1400 Euro huur per maand.
Ik zit op de eerste ruzie te wachten zodat de dynamiek gaat veranderen en dat er kampen komenquote:
Duurt vast niet langquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste ruzie te wachten zodat de dynamiek gaat veranderen en dat er kampen komen
Ah zie je, dacht het wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook wel op de westerhaven , bij mij in de stad, ze deelt het app met 1 ander persoon, dus kan door 2 die 1400, en de westerhaven is hartje binnenstad, de plek waar iedereen zn auto in de parkeergarage zet (westerhaven) om de stad in te gaan
oh ja daarquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook wel op de westerhaven , bij mij in de stad, ze deelt het app met 1 ander persoon, dus kan door 2 die 1400, en de westerhaven is hartje binnenstad, de plek waar iedereen zn auto in de parkeergarage zet (westerhaven) om de stad in te gaan
Ik zie het nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:00 schreef lonneberga het volgende:
Ashley heeft wel iets weg van Nicolette Kluiver
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang
Met lenie
Ik vind haar een beetje lijken op Lena Hyena uit 'Who Framed Roger Rabbit?' (al heeft die rood haar, dat moet je even wegdenken)quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:00 schreef lonneberga het volgende:
een pin of pon spel gaat vandaag nog gebeuren tussen danny en ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef freaky40 het volgende:
Zou er vandaag nog wat gebeuren voor de streamers? Zondag en woensdag zou er wat komen met interactie, net als vorig jaar.
Tuurlijk wel. Tis maar tijdelijk.quote:
Even gegoogledquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:05 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik vind haar een beetje lijken op Lena Hyena uit 'Who Framed Roger Rabbit?' (al heeft die rood haar, dat moet je even wegdenken)
Samen met haar lippen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Woont ze daar alleen of met anderen.?
Ik moet steeds aan Manuela Kemp denken...quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:00 schreef lonneberga het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Er is al een woonwagenkamp.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zit op de eerste ruzie te wachten zodat de dynamiek gaat veranderen en dat er kampen komen
Toen die begon met dat water in zijn mond rende mijn kat de woonkamer uit..quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand die Lenie een klap geven zodat hij stopt met dat janken
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:07 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand die Lenie een klap geven zodat hij stopt met dat janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |