Ligt nergens goed blijkbaar. Op Twitter en Facebook ook al niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:12 schreef PunkieePie het volgende:
Echt die Lenie.. geef hem een pets op z'n achterhoofd aub
Volgens mij is dat de grote vraag die iedereen bezig houdtquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Sonja en Tom pakken een doosje.
WTF is dat met die doosjes.
Wat zit er in dan?
Mooi. Die mag blijven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:13 schreef bpi het volgende:
[..]
Ligt nergens goed blijkbaar. Op Twitter en Facebook ook al niet.
Ik hoop rode kool en de opdracht deze allemaal op maandag op te eten, anders moeten ze coins inleveren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zit er in dan?
Ik denk dat de mensen die in de mirror room zitten die in de wall plaatsen. Daar stonden er een hele hoop in die kamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef Rhosyn het volgende:
Wat zit er in dan?
Denk het ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef bpi het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die in de mirror room zitten die in de wall plaatsen. Daar stonden er een hele hoop in die kamer.
Of iemand een geheime.opdracht geven dat die de hele.dag.zn schoenen in huis moet aan houden voor een of andere beloning. Lenie word leip 😅quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoop rode kool en de opdracht deze allemaal op maandag op te eten, anders moeten ze coins inleveren.![]()
Maar heb geen idee.
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef bpi het volgende:
[..]
Nu zit er geen sleutel bij om het slot te openen zeker
Nee, aanstelleritus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef Chanel5 het volgende:
loopt die ariane weer te zeiken over het feit dat ze nog geen connectie heeft???vervelende mens met haar zgn gestotter.
hoor er bijna niets tot niets van
Die hadden ze gevonden in die groene chill kamer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft misschien iets te doen met de spiegelkamer, die moeten een sleutel zien te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |