Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:12 schreef espri het volgende:
Als Leni er niet in zou zitten, was het nog saaier, we moeten ons wel ergeren mensen!
Misschien kan ze even astraal een filmpje downloaden.quote:
Ik heb ook wel een beetje zin in reuring... of de nieuwe bewoners, zou ook wel leuk zijn...quote:
Heeft hij samen met zijn vrouw samengesteld. Jammergenoeg schoot het koken erbij in.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook. Hij was al met regels bezig voordat hij het huis inging.
HAHAHAHA.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef Jockari het volgende:
Sinds Lenie op TV komt zijn er veel meer TV's verkocht.
Ik heb de mijne ook verkocht.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wat?! Hebben we nou te klagen?!
Want! We vieren alle dagen
Dat het leven mooi kan zijn
Met Lenie om ons heen
Nee helemaal niet. Hij had wel veel leuke verhalen. Rob was top.. jammer dat hij zoveel last had van pijn waardoor hij niet meer vrolijk was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb vorig seizoen de livestream niet gevolgd, maar liep zat Rob ook de hele dag zo te zingen?
Hij had het vooral gemunt op Jasonquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En zich te irriteren aan de jongeren in huis
Zijn vrouw waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat Lenie zo vervelend druk is omdat hij zo blij is dat hij in BB zit.
Ik verwacht van haar ook dat zij binnen een week zelf opstapt of aan de andere bewoners vraagt haar te nomineren. Zij gaat het echt niet volhouden.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Wat?! Hebben we nou te klagen?!
Want! We vieren alle dagen
Dat het leven mooi kan zijn
Met Lenie om ons heen
Darmenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:11 schreef rinardo het volgende:
de 1e keer dat ik de coins buizen zie
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:15 schreef Jockari het volgende:
Sinds Lenie op TV komt zijn er veel meer TV's verkocht.
Ik heb de mijne ook verkocht.
Worden?quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ariana denkt dat ze dik gaat worden in het BB huis
Ze heeft nu al 100 keer gezegd dat ze het idee heeft dat ze zoveel eet daar
Laat maar komen die opdrachten,dat gehang heb ik nu wel gezienquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Meestal zijn er in de loop van de ochtend opdrachten, maar misschien spreiden ze het nu meer waardoor ze ook de rest van de week t/m vrijdag nu ook wat meer hebben te doen want vanaf de donderdag was het eigenlijk wachten tot de live op zaterdag.
En neemt nog nog maar een broodje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ariana denkt dat ze dik gaat worden in het BB huis
Ze heeft nu al 100 keer gezegd dat ze het idee heeft dat ze zoveel eet daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |