Deel 3 schijnt een stuk beter te snappen te zijn. Ik overweeg hem ookquote:Op zondag 17 maart 2024 11:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ik overweeg crusader kings 3 te kopen (net 2 weken over gedaan om deel 2 een beetje te snappen)
I7 14e, 4060quote:
Ja, naast f1 kijken game ik ook wel eensquote:Op zondag 17 maart 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deel 3 schijnt een stuk beter te snappen te zijn. Ik overweeg hem ook
En hee, jij hier?
Leukquote:Op zondag 17 maart 2024 11:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, naast f1 kijken game ik ook wel eensKan ook zo weer een paar maanden niet gamen. Gaat in vlagen
Ik heb hem, net als HoI4 en Stellaris, maar ik merk dat ik mezelf de tijd niet gun om die dames goed te begrijpen. Wil het heeeel graag, vind het supertof, maar sls im game is het vaak een half uurtje/uurtje tussendoor, en dan zoek ik meestal een snelle fix.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Deel 3 schijnt een stuk beter te snappen te zijn. Ik overweeg hem ook
En hee, jij hier?
Ik kijk die video's van Spiffing Britquote:Op zondag 17 maart 2024 11:51 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb hem, net als HoI4 en Stellaris, maar ik merk dat ik mezelf de tijd niet gun om die dames goed te begrijpen. Wil het heeeel graag, vind het supertof, maar sls im game is het vaak een half uurtje/uurtje tussendoor, en dan zoek ik meestal een snelle fix.
Dus tips zijn welkom
Alleen deze:quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Elvi het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gekocht in de sale?
De enige game die een beetje binnen dit genre valt, die ik tot nu toe echt heel erg leuk vond, was:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:54 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben dol op deckbuilders, dus deze ook maar binnengetikt. Net begonnen, maar ik zie verslavingspotentieel.
Daarover gesproken, speelt iemand nog wel eens Hearthstone? Uuuren mee vermaakt, tot ze het wat mij betreft verklootten met builds die in twee zetten instant kill waren, en waar mijn favo builds niets mee konden en ik geen zin meer had om nieuwe te ontwikkelen...
Idem, maar ik geef geen garantiesquote:Op zondag 17 maart 2024 15:27 schreef Managarm het volgende:
Helemaal niets gekocht, ik heb nog zoveel spellen om te spelen, er staan er nog een stuk of 40 die ik nog moet spelen (en dat is alleen Steam, ook nog spellen in GOG, Amazon en Epic).
Leuke game wel!quote:Op zondag 17 maart 2024 16:30 schreef mschol het volgende:
ik moet dungeon keeper weer wat tijd gunnen
Geweldige game. Zowel 1 als 2. Gameplay hebben ze later met andere games proberen te imiteren maar dat kwam nooit in de buurt bij het werk van Bullfrog. Fucking EAquote:Op zondag 17 maart 2024 16:30 schreef mschol het volgende:
ik moet dungeon keeper weer wat tijd gunnen
EU4 en HOI kosten gewoon veel tijd om te leren. Het zijn geen games om even te spelen tussendoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:51 schreef V. het volgende:
[..]
Ik heb hem, net als HoI4 en Stellaris, maar ik merk dat ik mezelf de tijd niet gun om die dames goed te begrijpen. Wil het heeeel graag, vind het supertof, maar sls im game is het vaak een half uurtje/uurtje tussendoor, en dan zoek ik meestal een snelle fix.
Dus tips zijn welkom
Fijn, dan ligt dat niet aan mijquote:Op maandag 18 maart 2024 10:16 schreef PirE het volgende:
[..]
EU4 en HOI kosten gewoon veel tijd om te leren. Het zijn geen games om even te spelen tussendoor.
Ik las dat er maar 10 missies zijn. Vind dat zelf wel een beetje weinigquote:
Tenzij je met elke missie een x aantal uur bezig bent, dan valt het weer mee natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las dat er maar 10 missies zijn. Vind dat zelf wel een beetje weinig
Ja dat ookquote:Op maandag 18 maart 2024 14:13 schreef DjVero het volgende:
[..]
Tenzij je met elke missie een x aantal uur bezig bent, dan valt het weer mee natuurlijk.
Doet me denken aan dat spel waarin je alleen je benen kon besturenquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Karina het volgende:
Iemand dat vreemde bergbeklimspel al heeft geprobeerd? Ziet er superstom uit vind ik
ik ga het niet proberen trouwens, veel te frustrerend.
Ja ik zag toevallig dat 't even heel populair was op Twitch, o.a. Distortion die alweer speedruns aan het doen wasquote:Op donderdag 21 maart 2024 12:35 schreef Karina het volgende:
Iemand dat vreemde bergbeklimspel al heeft geprobeerd? Ziet er superstom uit vind ik
ik ga het niet proberen trouwens, veel te frustrerend.
Ik zag het ook op Twitch idd maar dat was iemand die elke keer vielquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik zag toevallig dat 't even heel populair was op Twitch, o.a. Distortion die alweer speedruns aan het doen was
Hij heeft het wereldrecord niet meer zie ik, 4e plaats nu
Ja zonder DLSS op max kwaliteitquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:33 schreef PirE het volgende:
Dragon's Dogma 2 performance.
https://www.pcgamer.com/g(...)erformance-analysis/
60fps met 4070Ti en een 14700k. Slecht geoptimaliseerde troep met NPCs die ineens inspannen of verdwijnen.
Ik wacht de patches af.
Misschien vragen ze geld voor DLSS op max kwaliteit? Fast travel kost ook geld dus het zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja zonder DLSS op max kwaliteitwtf heb je ook aan dit soort benchmarks
Je hoeft daar niet voor te betalen je kan al die items ingame krijgen, capcom doet dit altijd kijk maar naar RE4 en DMC5, allemaal nutteloze dlc die je ingame kan unlocken zonder het te kopen..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien vragen ze geld voor DLSS op max kwaliteit? Fast travel kost ook geld dus het zou me niks verbazen.
Goede game hoor, ik hou van games waarbij je kan betalen om saaie content te skippen. Laat de arme mensen en paupers maar grinden terwijl ik lachend met mijn cc de grind skip.
10/10 extra copy gekocht
Je kan de optie "start new game" ook unlocken in game? Dat is wel netjes van ze. Hopelijk krijgen alle nieuwe games dit. Gewoon ¤1 voor een extra saveslot en ¤10 als je een nieuw karakter wil maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je hoeft daar niet voor te betalen je kan al die items ingame krijgen, capcom doet dit altijd kijk maar naar RE4 en DMC5, allemaal nutteloze dlc die je ingame kan unlocken zonder het te kopen..
??? Wat loop je nou te janken manquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Je kan de optie "start new game" ook unlocken in game? Dat is wel netjes van ze. Hopelijk krijgen alle nieuwe games dit. Gewoon ¤1 voor een extra saveslot en ¤10 als je een nieuw karakter wil maken.
DS2 godquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja ik zag toevallig dat 't even heel populair was op Twitch, o.a. Distortion die alweer speedruns aan het doen was
Hij heeft het wereldrecord niet meer zie ik, 4e plaats nu
Nu al verslavendquote:Op vrijdag 12 april 2024 14:26 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, kreeg een melding dat hij inmiddels verkrijgbaar is
Volgens mij al heel lang, rijke tataquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:52 schreef mschol het volgende:
https://help.steampowered.com/en/accountdata/AccountSpend
hoelang zijn die stats al beschikbaar?
TotalSpend 2024-04-12 15:21:19.287 8594.40 USD
dan ga ik er vanuit dat het vanaf dag 1 is zo ongeveer.. en dat is dus al zolang steam bestaatquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Volgens mij al heel rijke tata
TotalSpend 2024-01-19 13:01:34.183 398.42 USD
Maakt me hier echt niets bij uit,quote:
Nee ik bedoel qua gameplay het lijkt wel een mobile game man en dan 23 ekkes hmmquote:Op zaterdag 13 april 2024 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maakt me hier echt niets bij uit,
denk zelfs dat het onspeelbaar zou worden bij betere graphics.
Maar als dat voor jou belangrijk is lekker niet spelen, genoeg anders wat er wel goed uitziet
Deze is echt anders,quote:Op zaterdag 13 april 2024 12:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee ik bedoel qua gameplay het lijkt wel een mobile game man en dan 23 ekkes hmm
En wat is het een defend je base tegen zombies game alsof we die nog niet genoeg hebben gezien de afgelopen jaren..
Ja stond al een tijdje in de verlanglijstquote:Op woensdag 24 april 2024 09:13 schreef 2dope het volgende:
@:Frutsel
Ik wist helemaal niet dat deze eraan zat te komen
Ik las onder een Tweakers-artikel hierover de suggestie langskomen voor Beyond All Reason. Is een (gratis) RTS-game die kennelijk behoorlijk goed in elkaar zit, vooral qua physics/animaties etc. Is alweer een paar jaar oud maar ik kende het nog niet. https://www.beyondallreason.info/quote:Op woensdag 24 april 2024 09:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja stond al een tijdje in de verlanglijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |