Ik ben van Hearthstome overgestapt op Marvel Snap, veel leukere card battler imoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:54 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben dol op deckbuilders, dus deze ook maar binnengetikt. Net begonnen, maar ik zie verslavingspotentieel.
Daarover gesproken, speelt iemand nog wel eens Hearthstone? Uuuren mee vermaakt, tot ze het wat mij betreft verklootten met builds die in twee zetten instant kill waren, en waar mijn favo builds niets mee konden en ik geen zin meer had om nieuwe te ontwikkelen...
Dat is een grondige aanpakquote:Op maandag 11 maart 2024 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe pc bestelt maar, de huidige (1 jaar oude) heeft kuren.
Zodra de nieuwe er staat laat ik de kuren bij de oude oplossen en heb ik die als reserve staan.
Mjah, ben meer dan klaar met dat ding. Kan echt heel weinig meer.quote:
Ziet er tof uit.quote:
Hoedan.gifquote:Op maandag 11 maart 2024 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ben meer dan klaar met dat ding. Kan echt heel weinig meer.
quote:Op maandag 11 maart 2024 10:48 schreef marcb1974 het volgende:
Nieuwe pc bestelt maar, de huidige (1 jaar oude) heeft kuren.
Zodra de nieuwe er staat laat ik de kuren bij de oude oplossen en heb ik die als reserve staan.
huh? met maar 1 jaar oud?quote:Op maandag 11 maart 2024 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ben meer dan klaar met dat ding. Kan echt heel weinig meer.
Nieuwe staat erquote:
Interessant, waar past dit in mijn planning tussen:quote:
Nog niks, maar de hele Command & Conquer collectie zit naar me te knipogenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Elvi het volgende:
En wat hebben jullie allemaal gekocht in de sale?
Dave the diver en super hot vrquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Elvi het volgende:
Niksquote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Elvi het volgende:
Hou vol. Je kan het om in de steam sale niks te kopenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niks, maar de hele Command & Conquer collectie zit naar me te knipogen
True, maar er staan wel een paar leuke indie-games die ik wilquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hou vol. Je kan het om in de steam sale niks te kopen
Jij koopt alles gewoon full price als een echte baas?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef ems. het volgende:
Ik heb nog nooit wat in een steam sale gekocht
Nouja, als ik een spel echt wil dan koop ik hem direct. Spellen die ik niet wil wil ik niet opeens als ze goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij koopt alles gewoon full price als een echte baas?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef ems. het volgende:
[..]
Nouja, als ik een spel echt wil dan koop ik hem direct. Spellen die ik niet wil wil ik niet opeens als ze goedkoper zijn.
En soms doe ik mijn ooglapje op en houten poot aan, moet ik eerlijk bekennen
hoezo kan het? Is dat een optie dan om niets te kopen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hou vol. Je kan het om in de steam sale niks te kopen
Specs?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nieuwe staat er
Van de oude gaan binnenkort een tweetal onderdelen terug naar de winkel.
niets nog..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 18:32 schreef Elvi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |