Wat vetquote:
De commentsquote:
quote:
Ik moet zeggen dat dit weer zo'n titel is die zichzelf helemaal niet serieus neemtquote:
Hades > elke andere roguelikequote:Op maandag 4 maart 2024 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie Balatro al gespeeld? Wat een pareltje
Beste roguelike na Slay the Spire
Minder drinken jijquote:
Nee Hades is echt heel tof, maar wel een heel ander soort spel.quote:
Ik weet wat het isquote:Op maandag 4 maart 2024 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Hades is echt heel tof, maar wel een heel ander soort spel.
Maar wat is Balatro dan? Een card/deck builder waarbij je door middel van poker handen, 150 aparte joker kaarten welke allemaal iets anders doen, je multipliers kan krijgen op je scores om zo de rondes te verslaan.
Na elke ronde heb je een shop waar je weer nieuwe modifiers en kaarten/jokers kan kopen.
Megachill
Hier een filmpje + uitleg
Lol nee, wat een domme opmerkingquote:
:pquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:34 schreef Evangelion het volgende:
Ik dolde maar. Zal hem wel een keer halen (op PS).
nicequote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef Evangelion het volgende:
EA just dropped The Saboteur, Sim City 3000, Dungeon Keeper 2, & other older EA titles on Steam today
Sim City genot
Ik ben dol op deckbuilders, dus deze ook maar binnengetikt. Net begonnen, maar ik zie verslavingspotentieel.quote:Op maandag 4 maart 2024 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Hades is echt heel tof, maar wel een heel ander soort spel.
Maar wat is Balatro dan? Een card/deck builder waarbij je door middel van poker handen, 150 aparte joker kaarten welke allemaal iets anders doen, je multipliers kan krijgen op je scores om zo de rondes te verslaan.
Na elke ronde heb je een shop waar je weer nieuwe modifiers en kaarten/jokers kan kopen.
Megachill
Hier een filmpje + uitleg
Nuh. Veel lol van gehad met release en de eerste twee expansions maar de power creep die steeds meer opkwam vond ik vooral niet zo leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:54 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben dol op deckbuilders, dus deze ook maar binnengetikt. Net begonnen, maar ik zie verslavingspotentieel.
Daarover gesproken, speelt iemand nog wel eens Hearthstone? Uuuren mee vermaakt, tot ze het wat mij betreft verklootten met builds die in twee zetten instant kill waren, en waar mijn favo builds niets mee konden en ik geen zin meer had om nieuwe te ontwikkelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |