Deze is wel aardig. Nog wel early access, maar dat zijn al die builder games tegenwoordig de eerste 5 jaar op Steamquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:37 schreef aTypisch het volgende:
ik ben op zoek naar een game om weer eens goed te puzzelen/mij in te verliezen, vooral strategy, management of een combo daarvan
denk aan: crusader kings, football manager, victoria, rimworld, prison architect game dev tycoon etc
ik heb de meeste grote paradox interactive games al wel 100+ uur gespeeld, maar die aanraden met een leuk idee (een mod of playthrough) kan altijd
eigen tip: terra invicta, als je dit lijstje aan games leuk vindt
gr
Is ie beter speelbaar dan de originele games?quote:
Zit de nude patch erbij?quote:
Neequote:Op donderdag 15 februari 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is ie beter speelbaar dan de originele games?
Ik ga er vanuit dat die het komende jaar nog wel gevuld gaat wordenquote:Op woensdag 14 februari 2024 12:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Knap dat het door 1 persoon is. En het fps gedeelte ziet er prima uit. Maar als je naar die wereld kijkt. Het voelt echt super leeg aan
Het speelt precies als de originele games. Als je dat niet kan behappen moet je dit niet proberen.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is ie beter speelbaar dan de originele games?
Wat vetquote:
De commentsquote:
quote:
Ik moet zeggen dat dit weer zo'n titel is die zichzelf helemaal niet serieus neemtquote:
Hades > elke andere roguelikequote:Op maandag 4 maart 2024 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Hebben jullie Balatro al gespeeld? Wat een pareltje
Beste roguelike na Slay the Spire
Minder drinken jijquote:
Nee Hades is echt heel tof, maar wel een heel ander soort spel.quote:
Ik weet wat het isquote:Op maandag 4 maart 2024 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Hades is echt heel tof, maar wel een heel ander soort spel.
Maar wat is Balatro dan? Een card/deck builder waarbij je door middel van poker handen, 150 aparte joker kaarten welke allemaal iets anders doen, je multipliers kan krijgen op je scores om zo de rondes te verslaan.
Na elke ronde heb je een shop waar je weer nieuwe modifiers en kaarten/jokers kan kopen.
Megachill
Hier een filmpje + uitleg
Lol nee, wat een domme opmerkingquote:
:pquote:Op dinsdag 5 maart 2024 10:34 schreef Evangelion het volgende:
Ik dolde maar. Zal hem wel een keer halen (op PS).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |