Hij was de enige die niet in een 'bondje' zit, daar baalde hij van wat ik begreep.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Ja. Basiri zijn we al vanaf de livestream aanging kwijt.
Ik vermoed mirror roomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:32 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hij was de enige die niet in een 'bondje' zit, daar baalde hij van wat ik begreep.
Waar hij gebleven is, geen idee.
Dus daarom mocht hij met z'n koffer naar binnen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:30 schreef bpi het volgende:
[..]
Ja. Basiri zijn we al vanaf de livestream aanging kwijt.
En Ronahi en Dilano zitten nog steeds in de spiegelkamerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
Dus Sonja en Tom zijn genomineerd, Lenie en Randy een vrijstelling, en Basiri verdwenen.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja, daar zitten toch nog 2 mensen wat ik gisteren zag??
Zitten een paar fanatieke sporters bij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn ze zo fanatiek en vervelen ze zich of moeten ze samen sporten?
morgen al denk ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
Eens kijken hoe lang ze dat sporten weer gaan volhouden. Volgende week start het seizoen bankliggen weer.
Ah nicequote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zitten een paar fanatieke sporters bij.
Alice moet wel in shape blijvenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn ze zo fanatiek en vervelen ze zich of moeten ze samen sporten?
Ja zei ik ook alquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
Die Alice plakt mooi op de plaatjes maar ik ben allergisch voor dat soort types.
Kijk mij eens perfect zijn; lief, schattig, mooi
En dan die kinderstem erbij..
Ik krijg Vera vibes.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Afwassen met allesreiniger doet mijn moeder ook
Allergisch voor afwasmiddel en met handschoenen alles laten vallenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Het wordt wel schoon. Gewoon heel goed afspoelen en afdrogen
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:39 schreef ledn81 het volgende:
Oh dacht steeds dat er 2 gelijke streams waren omdat er mensen naar de DBK waren, maar er zitten nog een stel in andere kamers natuurlijk. Daar word nu 1 stream opgenomen op de Big Brother recorder.
Zolang er volk in andere kamers zit zullen we nog veel dubbele streams houden
Dat zou een verklaring kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:39 schreef ledn81 het volgende:
Oh dacht steeds dat er 2 gelijke streams waren omdat er mensen naar de DBK waren, maar er zitten nog een stel in andere kamers natuurlijk. Daar word nu 1 stream opgenomen op de Big Brother recorder.
Zolang er volk in andere kamers zit zullen we nog veel dubbele streams houden
Of wanneer de eerste gekwetst gaat zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:36 schreef Jockari het volgende:
Eens kijken hoe lang ze dat sporten weer gaan volhouden. Volgende week start het seizoen bankliggen weer.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:41 schreef bpi het volgende:
[..]
Of wanneer de eerste gekwetst gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor graag of de kwaliteit / resolutie voldoende is, heb deze nu vrij laag staan..
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb niet veel tijd om fragmenten te monteren, hier staan filmpjes van vandaag ...
Op tablet is dit goed te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor graag of de kwaliteit / resolutie voldoende is, heb deze nu vrij laag staan.
Daarstraks in de douches ook weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:47 schreef LonesomeFairy het volgende:
De stagiaire met de voetenfetish is er ook weer bij.
Zal wel een proteinepoeder zijn. Haar reet mag niet inzakken natuurlijkquote:
Aardig stukje, dank voor het delen ...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)8#Echobox=1705397016
Metro's dooie mus.. ik dacht dat we echt 'Leef' terug kregen...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)8#Echobox=1705397016
Heb niet veel tijd om fragmenten te monteren, hier staan filmpjes van vandaag ...
Voor mij is de kwaliteit voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor graag of de kwaliteit / resolutie voldoende is, heb deze nu vrij laag staan.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zal wel een proteinepoeder zijn. Haar reet mag niet inzakken natuurlijk
Ze heeft potentie om ruzie te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
De camboys zijn wel verliefd op Ashley .. ze wordt vaak in beeld gebracht terwijl ze meest saaie dingen doet.
Prima beeld hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoor graag of de kwaliteit / resolutie voldoende is, heb deze nu vrij laag staan.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:58 schreef spapaars het volgende:
Spiegelkamer nog niet op de streams gebracht?
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind die kont echt niet mooi, snap ook niet wat mannen hier mooi aan vinden, zooooo nep..
Karin.quote:
Heeft onze woonwagenman hier geen mening/regel over?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ook wel handig ..dat knalroze op die lichte vloerbedekking![]()
Zou ik toch in de badkamer doen, of er iets onder leggen
Dies een sneeuwman aan het maken buitenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft onze woonwagenman hier geen mening/regel over?
Is die haar reet nep ? Op haar IG squat ze enorm veel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind die kont echt niet mooi, snap ook niet wat mannen hier mooi aan vinden, zooooo nep..
Worden je handen wel weer heel warm van na die tijdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef Rhosyn het volgende:
Die Lenie is wel een bikkel. Sneeuwpop maken met blote handen.
Die kont kan toch niet echt zijn, bij vrouwen met een donkere huidskleur wel, maar dan nog niet zoals bij haar, ik denk dat die opgespoten is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Is die haar reet nep ? Op haar IG squat ze enorm veel.
Hij heeft wel al brood gebakken vanochtendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:07 schreef zodeju het volgende:
GM. vanochtend rond 7uur zag ik Lenie op de bank liggen ipv in zijn bed. Later zag ik twee andere druk met net ontbijt en meneer die heel graag vertelt hoe hij het hebben wil lag te kijken op de bank naar hun. Denk wel dat hij van netjes houdt maar wel graag door andere laat doen.
En voor ie het weet krijgt hij Rob-knieën.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Worden je handen wel weer heel warm van na die tijd
Is alleenstaande vaderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:59 schreef ben34567 het volgende:
Ik krijg gay vibes bij Tom (niet omwille van de nagellak)
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
En voor ie het weet krijgt hij Rob-knieën.
Ah dat heb ik dan net gemist......quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:08 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Hij heeft wel al brood gebakken vanochtend
Geen idee eigenlijk. Ik merk als man dat mijn kont al direct voller werd door 2-3 keer per maand lichte squat oefeningen te doen. Als je dat fanatiek dagelijks doet als vrouw met zware gewichten kan dat wel naturel zijn volgens mij. Dat is één en al spier bij haar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Die kont kan toch niet echt zijn, bij vrouwen met een donkere huidskleur wel, maar dan nog niet zoals bij haar, ik denk dat die opgespoten is.
Voordeel van de twijfel dan maar..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik merk als man dat mijn kont al direct voller werd door 2-3 keer per maand lichte squat oefeningen te doen. Als je dat fanatiek dagelijks doet als vrouw met zware gewichten kan dat wel naturel zijn volgens mij.
Vind ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:14 schreef King_Merc het volgende:
Karen is wel leuk(Kijk via twitch stream
Gewoon schermpje openhouden met de namenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kennen de namen zo snel
Beter mikken.... beter mikken...😋quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana vind ik niet zo leuk denk ik.
Betweter
Daar staat 'Ashley' maar ze zegt steeds 'Eslie'. Wat nu?!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gewoon schermpje openhouden met de namen
Ariana praat niet zo goed. Wel veel, maar niet goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar staat 'Ashley' maar ze zegt steeds 'Eslie'. Wat nu?!.
Geen idee. Niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft onze woonwagenman hier geen mening/regel over?
Tom is roze team kerel?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:19 schreef ben34567 het volgende:
Met Tom krijg ik het gevoel dat hij overal te aanwezig wil zijn.
Haar manier van communiceren komt denk ik door haar stotteren.. ze bouwt de zinnen zo op dat ze doorlopen zonder hakkelen (denk ik)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana praat niet zo goed. Wel veel, maar niet goed.
Eensquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ariana ben ik.klaar mee. Lijkt wel een kleuter.. kom eens, kom eens...moet je wat zeggen.
Zeikwijf, weg ermee
Tom mag van mij nog wel even blijven. Sonja maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Samen met Sonja zeker? Dan is dat team al genomineerd.
Thanksquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga een paar uurtjes werken, fragmenten komen als het goed is automatisch online ...
Paddestoel en Leniquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn er nog niet echt denk ik
In Sonja zie ik wel iemand die potentieel voor veel drama kan zorgen dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tom mag van mij nog wel even blijven. Sonja maakt me niet uit.
Hij bedoelde meerdere mensen ...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef BB-King het volgende:
Lenie vindt iemand de zwakste schakel?
Even gemist wie.
Eens! Voor de "reuring".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In Sonja zie ik wel iemand die potentieel voor veel drama kan zorgen dus ik weet het niet.
Alicequote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:25 schreef ledn81 het volgende:
Team blauw hebben ze het over
onee oranje.. Karin en ?
Ja kan maar denk eerder een Ashley of een Ariana.. of die huilert in de spiegelkamer..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef ben34567 het volgende:
[..]
In Sonja zie ik wel iemand die potentieel voor veel drama kan zorgen dus ik weet het niet.
Ok dus paddenstoel = Tyronquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:25 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie en Tyron zijn niet eens een team. Beetje dom om dan te smoezen over mensen die ze minder de moeite waard vinden.
Maar Ariana vind ik ook niet zo leuk. Alice welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Ariana heeft Lenie het ook niet zo op. Hij heeft er niks tegen hoor, maar ondertussen
Wat ik begrijp is dit in een spel gebeurd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben blijkbaar al genomineerd als ik die pins zo zie.
Denk dat basiri dit heeft gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Gisteren heeft Basiri mogen nomineren, las ik op een site..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:28 schreef freaky40 het volgende:
Was in de afleveringquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren heeft Basiri mogen nomineren, las ik op een site..
Basiri heeft een duo mogen nominerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dit in een spel gebeurd.
Ja die had de macht om dit te doen zag ik gisteren, maar is nu zelf foetsie.quote:
Oeps.. ik moet de laatste 10 minuten nog kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Basiri heeft een duo mogen nomineren
Meestal zijn ze dan in de DBK bezig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:31 schreef BB-King het volgende:
Blijft stom dat je 2 streams hebt en beide zijn op dezelfde personen gericht.
Of de mirror roomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal zijn ze dan in de DBK bezig.
Afwasmiddel is opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ruitje schoonmaken met bakingsoda en afwasmiddel is het er zo af
Idd, maar nu komt het ook omdat er 3 in die spiegelkamer zitten. Daar worden nu ook opnames gemaakt. Of die 3 spelen een spel in de gameroom misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal zijn ze dan in de DBK bezig.
Ze hebben al een spel gespeeld. Wss dat hij daar uit heeft opgemaakt wie die de zwakste vind.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wie is lenie om andere nu al de zwakste schakel te noemen.
Inderdaad nu al onsympathiek bezigquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie gaat het niet redden. Die is teveel aan het lullen over anderen.
Heb ik niet meer gezien. Maar ik las het op deze site https://bigbrothernederland.nl/quote:
Nu al aan het manipuleren. Hopelijk gaat Tyron hier niet in mee..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad nu al onsympathiek bezig
Bezigheidstherapie. Daar gaat die heel de dag op schuren hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij wordt dat ruitje voor t eerst schoongemaakt
Dat doen ze toch allemaal. Denk dat Lenie het wel gaat redden, in ieder geval deze week nog.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie gaat het niet redden. Die is teveel aan het lullen over anderen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Het is trouwens dinsdag! Dat betekent dat we vandaag gewoon rode kolen mogen eten!
Kunnen ze ff lenen bij de Bondgenoten..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:44 schreef Frummelie het volgende:
Ruitje gewoon met een krant schoonmaken is het er zo vanaf... moet je wel een krant hebben natuurlijk..
Je bedoelt de grote bank?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:46 schreef bpi het volgende:
Valt wel op dat stuk waar de zetel staat dat het een pak kleiner is dan vorig jaar. Dat niemand dit doorheeft daar.
Ja. Die.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je bedoelt de grote bank?
ja die staat op een kleiner stuk ruimte.
Fok moet ff wennen aan de drukte op dit forum.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er aan de hand hier met FOK? Blijft maar draaien, laadt niet![]()
Fokkerdefok we've a problemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er aan de hand hier met FOK? Blijft maar draaien, laadt niet![]()
FOK is aangepast aan de snelheid van zijn gebruikers.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fok moet ff wennen aan de drukte op dit forum.
Ik denk ook dat het een man is die niet kan stil zitten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:58 schreef ledn81 het volgende:
Lenie is net zo'n ouwe zemelaar als die ouwe van vorig jaar.
Heb tie eindelijk zijn stofzuigertjes, maar nog geen afwasmiddel![]()
Op het kamp zijn ze altijd heel poetserig dacht ik? Maar je kunt ook overdrijven![]()
[ afbeelding ]
Een manier om op te vallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom met twee tegelijk stofzuigen, zit er niet erg efficiënt ui
Op wie ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron verteld nu aan Danny en Randy op wie Lenie wil stemmen
Daar kon je op wachten......beetje dom van Lenie.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Tyron verteld nu aan Danny en Randy op wie Lenie wil stemmen
stofzuigen met 2 stofzuigers?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:09 schreef Rhosyn het volgende:
Danny geeft het advies om geen namen te noemen op wie je wilt stemmen.
Het gaat tegen je werken.
Ik word ibbelig van dat slome van Fok nu. Dus ga ff wat anders doen.
Misschien hun een duo en wij één van de twee.??quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
Mogen ze überhaupt zelf nomineren?
Moeten ze een duo nomineren ?
Zoveel vragen
Binnenkort een plastic hoesje over de bank, want dat zijn zijn normen en waardenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:58 schreef ledn81 het volgende:
Op het kamp zijn ze altijd heel poetserig dacht ik? Maar je kunt ook overdrijven![]()
[ afbeelding ]
Denk dat ze haar stem al aan gort heeft geluld.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:13 schreef ledn81 het volgende:
Zou er een mp3 spelertje inzitten?
"adem in, adem uit, adem in, adem uit"
[ afbeelding ]
Pffff, die straattaal, ik heb er werkelijk helemaal niets mee, praat gewoon!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Lenie moet wel een beetje oppassen he...
Tyron : Dat kan ook z'n manier van spelen zijn he.
Randy : Ja, maar we zijn wel een duo he...
(met willekeurig een paar bro's ertussen door)
Hoorde ze gisteren in de uitzending zeggen dat ze het wel lekker vinden dat er allemaal relatief jongeren in zitten, kunnen ze hun eigen jongerentaaltje gebruiken...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pffff, die straattaal, ik heb er werkelijk helemaal niets mee, praat gewoon!
vor haar po sportet alicequote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pffff, die straattaal, ik heb er werkelijk helemaal niets mee, praat gewoon!
Yep, ik ben nog op zoek naar een Jason..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:30 schreef ben34567 het volgende:
Tyron is dus de mannelijke Lindsey (alhoewel Lindsey ook meer man dan vrouw was).
Ze spraken over 4 dagen. Dus dan denk ik vrijdagavond erin gegaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Is het nu al duidelijk precies wanneer ze daar nu precies in gegaan zijn? De ene zegt sinds vorige week woensdag, de andere weer donderdag. En gisteren las ik sinds vrijdag?
Meestal doet de vrouw het in kamp, en ja volgens mijn zijn die echt iedere dag aan het poetsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:58 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo? Die grijze pin is toch gewoon genomineerd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe kan die kamper vrijstelling hebben, irritante vent
Vooral dat die spiegelkamer niet in beeld wordt gebracht is best vervelend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 en 2 hetzelfde. Ze hebben toch genoeg om te laten zien zou je denken 13 mensen waarvan er ook nog wat verborgen zitten.
Oh ik dacht vrijstellingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo? Die grijze pin is toch gewoon genomineerd?
Stream 2 is altijd gelijk aan stream 1 als er nog iemand anders ergens anders zit, dagboekkamer, gameroom, spiegelkamerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 en 2 hetzelfde. Ze hebben toch genoeg om te laten zien zou je denken 13 mensen waarvan er ook nog wat verborgen zitten.
Hij heeft vrijstelling, zilver is vrijstelling. Brons is genomineerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo? Die grijze pin is toch gewoon genomineerd?
Oh, je ziet haast het verschil niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft vrijstelling, zilver is vrijstelling. Brons is genomineerd.
Ashley daartegen vraag me af of zij nog iets heeft wat echt isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor haar po sportet alice
bijna elke dag ,daar is niks nep
de tongquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ashley daartegen vraag me af of zij nog iets heeft wat echt is
Er was vanochtend al weer een rioolprobleemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Die Ariane gaat zorgen voor verstopte doucheputjes met die lange haren van haar...
Maar over iets zeuren kost minder moeite dan er iets aan doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Al zittend op hun billen wordt er geklaagd dat het een rommeltje is in de badkamer
Volgens mij moeten ze dan gewoon even met de billen van de stoel en de boel opruimen
Gaan we weer....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Er was vanochtend al weer een rioolprobleem
dann moet tampon-wimquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Lenie even over hebben met zijn alle 1 muntje gebruiken voor de handdoeken en je eigen handdoek in je eigen kast houden.
Schoen ook 1 paar neerzetten is zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig, laat RRS maar doorkomenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Vrijstelling en nominatie zijn resultaat van een eerder gespeeld spel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef rinardo het volgende:
Zo staat het er voor op het moment
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
rioolproblemenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |