Ashley en Arianaquote:
Moeten ze dat ook als duo besluiten/beslissenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley en Ariana
Ariana wilde munten uitgeven
Ashley zei direct dat gaat niet gebeuren.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moeten ze dat ook als duo besluiten/beslissen
Maar dan wel die van Calve.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Krijg zowaar zin in toast met pindakaas
#komtwelheeldichtbijzo
Nu in het begin wel ja, later is het vooral voor de games (als die opnieuw achter sl gaan zijn)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al besloten om de uitzendingen te gaan kijken maar het is echt noodzakelijk als je wil weten wat er gaande is.
Er is te weinig op de streams te zien. Nu ook al steeds maar 1 stream.
Het nieuwe BB kijken.
Ik ga ook kijken er zijn zoveel dingen onduidelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al besloten om de uitzendingen te gaan kijken maar het is echt noodzakelijk als je wil weten wat er gaande is.
Er is te weinig op de streams te zien. Nu ook al steeds maar 1 stream.
Het nieuwe BB kijken.
Nu lopen streams nog achter, ze zaten er al een paar dagen in. Binnenkort lopen de streams voorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken er zijn zoveel dingen onduidelijk
Denk dat het zo was inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoe zat t vorig jaar met die pins?
Goud was power of nomination, zilver immuun en brons genomineerd?
In een kippenhok pik je wel snel de haantjes eruitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:20 schreef bpi het volgende:
[..]
Toch leuk zo. Beter dan die laatste week met 3 waar er niets te zeggen meer valt.
Dit is er dit jaar wel niet zo aanwezig. Allemaal kunnen ze goed met elkaar opschieten. Verleden jaar was dit wel anders.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
In een kippenhok pik je wel snel de haantjes eruit
Denk meer verschil in leeftijd ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:21 schreef bpi het volgende:
Ik vind de groep nu wel al leuker dan die van vorig jaar. Die was echt slecht.
Lenie bemoeit zich al overal meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Dit is er dit jaar wel niet zo aanwezig. Allemaal kunnen ze goed met elkaar opschieten. Verleden jaar was dit wel anders.
Ja idemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:21 schreef bpi het volgende:
Ik vind de groep nu wel al leuker dan die van vorig jaar. Die was echt slecht.
Ik geloof je. Maar wij volgen niets anders en dan staat de livestream hier constant op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk meer verschil in leeftijd ?
Vorig jaar niet gekeken
Ik trok het niet
Schoenen uit binnen en geen rode kool op maandagquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lenie bemoeit zich al overal mee
En Ashley is er ook 1
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Schoenen uit binnen en geen rode kool op maandag
Nog niet zo opgevallen. Maar dan doen ze het toch nog niet zo opvallend. Danny of Chayron deden dit echt opvallend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lenie bemoeit zich al overal mee
En Ashley is er ook 1
Elk jaar zo hè. Wel leuk dat het nu allemaal raden is wie waar zit en wat er allemaal gebeurd al is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat het begin altijd onduidelijk is
Je hebt 4 dagen gemist
En de uitzending gisteravond was echt alleen de binnenkomst
Waardoor je een behoorlijk stuk mist als je vervolgens naar de live stream gaat
Ja klopt. In het begin (eerste week?) Zijn de afleveringen een must om alles mee te hebben. Daarna zijn de afleveringen er om de streamlocks in te vullen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Je hebt 4 dagen gemist
Ervaar ik nu ook. Kan amper volgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Je hebt 4 dagen gemist
Hopelijk niet maar dan zit je met de afleveringen savonds. Moeten ze zien dat ze alles krijgen gemonteerd voor zaterdag hè.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wel leuk dat er veel gebeurt. Hopelijk blijft dat ook zo en begint het weekend voor de febo niet weer op woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |