https://www.twitch.tv/bigbnl1quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:46 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog geen stream gevonden
300 nederlandse iptvzender maar
bb niet
Denk het wel hoor. Ik lees heel veel mensen die altijd in moeten komen, elk jaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Denk dat ik er nog even in moet komen ...
En ik heb nog EJVJL in mijn hoofd zitten .....![]()
Hij heeft wel goede uitspraken voor gifjes. :’)quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar een paar van die lui hebben dus nog geen koffer, kunnen we dat concluderen ?
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar een paar van die lui hebben dus nog geen koffer, kunnen we dat concluderen ?
En nog zo’n jonge knaap.quote:
Make up afpakkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Fijn dat ze niet hele dag in badjas mogen hangen.
Hopelijk na deze waarschuwing ook sancties indien wel
Vorig jaar was dit toch ook een regel? Heel even.. al snel liepen ze gewoon weer in een badjas de hele ochtendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Fijn dat ze niet hele dag in badjas mogen hangen.
Hopelijk na deze waarschuwing ook sancties indien wel
Ja vind haar ook leukquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Best erg als je tegenwoordig Karin heet.
Deze Karin is wel okee.
Ja precies gewoon even de bewoners leren kennen.. ik moet er ook inkomen hoor, kan nog geen naam onthouden laat staan bij wie die naam hoort... alles even aftasten...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Denk dat ik er nog even in moet komen ...
En ik heb nog EJVJL in mijn hoofd zitten .....![]()
Weet niet of t echt een regel was. BB deed er in elk geval niet veel mee. Maar dit is wat ik wil zien, mijn huis, mijn regels en sancties als ze niet gevolgd worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit toch ook een regel? Heel even.. al snel liepen ze gewoon weer in een badjas de hele ochtend
Nu hopen dat het weer niet zo’n hunger games gaat worden. Want dat geen koffer geen eten… dat is nu wel genoeg geweest toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Weet niet of t echt een regel was. BB deed er in elk geval niet veel mee. Maar dit is wat ik wil zien, mijn huis, mijn regels en sancties als ze niet gevolgd worden.
Zal dit keer wel weer zo gaan. Aangezien ze er al een aantal dagen in zitten en nu al een herinnering nodig hebben…quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit toch ook een regel? Heel even.. al snel liepen ze gewoon weer in een badjas de hele ochtend
Ik denk dat ze wil verdwijnen in de oranje muurquote:
Dit was de eerste waarschuwing. Nog 1 en dan sanctiesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:02 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zal dit keer wel weer zo gaan. Aangezien ze er al een aantal dagen in zitten en nu al een herinnering nodig hebben…
Ik had een vriend die dat deed. Toen ik vroeg waarom zei hij omdat hij geen namen kon onthouden en zo niemand beledigdequote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die iedereen lieverd en schatje noemen bleeeehh
Mjah zal wel iemand in de DBK zitten. Doen ze dit jaar vooralsnog wel goed. Nog geen DBK oproep gehoordquote:
Jawelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mjah zal wel iemand in de DBK zitten. Doen ze dit jaar vooralsnog wel goed. Nog geen DBK oproep gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |