vor haar po sportet alicequote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:27 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Pffff, die straattaal, ik heb er werkelijk helemaal niets mee, praat gewoon!
Yep, ik ben nog op zoek naar een Jason..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:30 schreef ben34567 het volgende:
Tyron is dus de mannelijke Lindsey (alhoewel Lindsey ook meer man dan vrouw was).
Ze spraken over 4 dagen. Dus dan denk ik vrijdagavond erin gegaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:36 schreef freaky40 het volgende:
Is het nu al duidelijk precies wanneer ze daar nu precies in gegaan zijn? De ene zegt sinds vorige week woensdag, de andere weer donderdag. En gisteren las ik sinds vrijdag?
Meestal doet de vrouw het in kamp, en ja volgens mijn zijn die echt iedere dag aan het poetsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:58 schreef ledn81 het volgende:
Lenie is net zo'n ouwe zemelaar als die ouwe van vorig jaar.
Heb tie eindelijk zijn stofzuigertjes, maar nog geen afwasmiddel![]()
Op het kamp zijn ze altijd heel poetserig dacht ik? Maar je kunt ook overdrijven![]()
[ afbeelding ]
Hoezo? Die grijze pin is toch gewoon genomineerd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Cupfighter het volgende:
Hoe kan die kamper vrijstelling hebben, irritante vent
Vooral dat die spiegelkamer niet in beeld wordt gebracht is best vervelend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 en 2 hetzelfde. Ze hebben toch genoeg om te laten zien zou je denken 13 mensen waarvan er ook nog wat verborgen zitten.
Oh ik dacht vrijstellingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo? Die grijze pin is toch gewoon genomineerd?
Stream 2 is altijd gelijk aan stream 1 als er nog iemand anders ergens anders zit, dagboekkamer, gameroom, spiegelkamerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 en 2 hetzelfde. Ze hebben toch genoeg om te laten zien zou je denken 13 mensen waarvan er ook nog wat verborgen zitten.
Hij heeft vrijstelling, zilver is vrijstelling. Brons is genomineerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo? Die grijze pin is toch gewoon genomineerd?
Oh, je ziet haast het verschil niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft vrijstelling, zilver is vrijstelling. Brons is genomineerd.
Ashley daartegen vraag me af of zij nog iets heeft wat echt isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor haar po sportet alice
bijna elke dag ,daar is niks nep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |