Ja die had de macht om dit te doen zag ik gisteren, maar is nu zelf foetsie.quote:
Oeps.. ik moet de laatste 10 minuten nog kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Basiri heeft een duo mogen nomineren
Meestal zijn ze dan in de DBK bezig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:31 schreef BB-King het volgende:
Blijft stom dat je 2 streams hebt en beide zijn op dezelfde personen gericht.
Of de mirror roomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal zijn ze dan in de DBK bezig.
Afwasmiddel is opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ruitje schoonmaken met bakingsoda en afwasmiddel is het er zo af
Idd, maar nu komt het ook omdat er 3 in die spiegelkamer zitten. Daar worden nu ook opnames gemaakt. Of die 3 spelen een spel in de gameroom misschien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Meestal zijn ze dan in de DBK bezig.
Ze hebben al een spel gespeeld. Wss dat hij daar uit heeft opgemaakt wie die de zwakste vind.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Wie is lenie om andere nu al de zwakste schakel te noemen.
Inderdaad nu al onsympathiek bezigquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie gaat het niet redden. Die is teveel aan het lullen over anderen.
Heb ik niet meer gezien. Maar ik las het op deze site https://bigbrothernederland.nl/quote:
Nu al aan het manipuleren. Hopelijk gaat Tyron hier niet in mee..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad nu al onsympathiek bezig
Bezigheidstherapie. Daar gaat die heel de dag op schuren hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:37 schreef LonesomeFairy het volgende:
Volgens mij wordt dat ruitje voor t eerst schoongemaakt
Dat doen ze toch allemaal. Denk dat Lenie het wel gaat redden, in ieder geval deze week nog.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:32 schreef Rhosyn het volgende:
Lenie gaat het niet redden. Die is teveel aan het lullen over anderen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
Het is trouwens dinsdag! Dat betekent dat we vandaag gewoon rode kolen mogen eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |