Gewoon schermpje openhouden met de namenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie kennen de namen zo snel
Beter mikken.... beter mikken...😋quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ariana vind ik niet zo leuk denk ik.
Betweter
Daar staat 'Ashley' maar ze zegt steeds 'Eslie'. Wat nu?!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:18 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Gewoon schermpje openhouden met de namen
Ariana praat niet zo goed. Wel veel, maar niet goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar staat 'Ashley' maar ze zegt steeds 'Eslie'. Wat nu?!.
Geen idee. Niet meegekregen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heeft onze woonwagenman hier geen mening/regel over?
Tom is roze team kerel?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:19 schreef ben34567 het volgende:
Met Tom krijg ik het gevoel dat hij overal te aanwezig wil zijn.
Haar manier van communiceren komt denk ik door haar stotteren.. ze bouwt de zinnen zo op dat ze doorlopen zonder hakkelen (denk ik)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ariana praat niet zo goed. Wel veel, maar niet goed.
Eensquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Ariana ben ik.klaar mee. Lijkt wel een kleuter.. kom eens, kom eens...moet je wat zeggen.
Zeikwijf, weg ermee
Tom mag van mij nog wel even blijven. Sonja maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:21 schreef bpi het volgende:
[..]
Samen met Sonja zeker? Dan is dat team al genomineerd.
Thanksquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga een paar uurtjes werken, fragmenten komen als het goed is automatisch online ...
Paddestoel en Leniquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zijn er nog niet echt denk ik
In Sonja zie ik wel iemand die potentieel voor veel drama kan zorgen dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
Tom mag van mij nog wel even blijven. Sonja maakt me niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |