SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok Cyan Kicks, die hebben ook in de VS opgetreden en Europese tours gedaan.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:56 schreef Rebel- het volgende:
Er zou een world wide touring artist bij zitten. Wie is dat?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:22 schreef Momo het volgende:
Leaks staan in de spoiler die zijn per ongeluk al online geplaatstLigt het aan mij dat ik me een beetje een ouwe knar voel bij het horen van deze selectie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:22 schreef Momo het volgende:
Leaks staan in de spoiler die zijn per ongeluk al online geplaatstHmm niet echt iets wat er voor mij uitspringt,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al zijn dit maar kleine stukjes.
Wel benieuwd wat de favoriet van de Finnen wordt voor de liveshow.
(Die ene gast lijkt wat op Joost trouwens)
Cyan Kicks vind ik het meest klinken als iets wat Finland zou kiezenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm niet echt iets wat er voor mij uitspringt,
al zijn dit maar kleine stukjes.
Wel benieuwd wat de favoriet van de Finnen wordt voor de liveshow.
(Die ene gast lijkt wat op Joost trouwens)
Je moet het andersom zien: hoe durven ze m'n naam hieraan te verbinden?!quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Krijg je je eigen inzending, is het weer niet goed!
In Finland is het weer sowieso vaak niet goed.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vorige keer was Cyan9 ook al niet tevreden!quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
De jaren dat ik heel veel leuke muziek uit de nationale voorrondes wist te halen lijkt helaas achter ons te liggen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Vorige keer was Cyan9 ook al niet tevreden!
Ik doelde hieropquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De jaren dat ik heel veel leuke muziek uit de nationale voorrondes wist te halen lijkt helaas achter ons te liggen.
Goed punt, toen was het ook al niks inderdaad.quote:
Sow, de tekst van Paskana is inderdaad heftig. Het ligt in de lijn wat Stromae in een aantal van z`n nummers bespreekbaar heeft willen maken.quote:Op maandag 15 januari 2024 07:09 schreef Cee het volgende:
Top, dit is m’n nieuwe favoriet. Wat ik niet had verwacht! Advies is om de subtitles aan te zetten, de tekst hakt er goed in.
Benieuwd naar de rest!
Ik wil dit niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd, ziet eruit als 2 broers van Joost
Het woordje 'slay' zit er in. De fans gaan dit vast geweldig vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd, ziet eruit als 2 broers van Joost
Oh, deze vind ik wel leuk!quote:
Verdorie, ik dacht de eerste te zijn om dit te postenquote:
Yep. Anti vaxxer, Andrew Tate en Trump supporter, zo’n soort gast. En dat vox populi idee zit me ook niet lekker. Want het heeft hier echt niet te maken met de ‘stem van het volk’ wat televoting betreft.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef Funhouse het volgende:
Was Mikael Gabriel de antivaxer met een Poetin tattoo? Want dan is dat wel een... interessante songtekst
Ehh okquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Anti vaxxer, Andrew Tate en Trump supporter, zo’n soort gast. En dat vox populi idee zit me ook niet lekker. Want het heeft hier echt niet te maken met de ‘stem van het volk’ wat televoting betreft.
Suuuuuuuper gaaf!!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef Greys het volgende:
Cee is daar gewoon morgen live bij.
Echt zo tof voor haar.
Cee die de jurypunten voor Nederland uitreiktquote:Op zaterdag 10 februari 2024 00:01 schreef Greys het volgende:
Cee is daar gewoon morgen live bij.
Echt zo tof voor haar.
Het is echt lastig te voorspellen, als je uit moet gaan van de reactie van het publiek dan zou het tussen Sara Siipola en Windows95Man moeten gaan met ook een kans voor Mikael Gabriel en Nublu. Maar de jury heeft zich dit seizoen al met regelmaat bewezen totaal onvoorspelbaar te zijn dus daar hangt ook een hoop van af en het is dus niet zo vanzelfsprekend dat Sara die vote gaat winnen en uiteindelijk UMK. Het wordt in elk geval een hele toffe show!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Tof dat je er bent. Wie gaat er winnen vanavond?
Hetzelfde voor mijquote:Op zaterdag 10 februari 2024 18:43 schreef Em31 het volgende:
Ik heb deze nummers maar 1 keer gehoord en kan me alles niet heel goed meer herinneren, dus ik heb er zin in
Post geliket. Gebbetje van Momo eronder ook, want ik ben ook niet de moeilijkste.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:49 schreef Greys het volgende:
Kan iedereen met twitter dit even liken ajb? Dat helpt ons.
[ twitter ]
Laptop uit raam gooien komt volgens mij vooral van WLR lolquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Post geliket. Gebbetje van Momo eronder ook, want ik ben ook niet de moeilijkste.
Sara Siipolaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:05 schreef grazz het volgende:
Goedenavond allenOok hier ga ik er blanco in. Wie is de grote favoriet?
@NailQueen van mij. Maar ik vind jou ook een toffe user hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:05 schreef grazz het volgende:
Goedenavond allenOok hier ga ik er blanco in. Wie is de grote favoriet?
Die doet live commentaar, dus dat zou een verrassende wending zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:06 schreef grazz het volgende:
Zal @:Krista Siegfried er ook weer bij zijn?
Naah ik vind jou ook lief hoorquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:nailqueen van mij. Maar ik vind jou ook een toffe user hoor.
Petra Mede presenteerde en zong ook in dezelfde show. Twee keer zelfs!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die doet live commentaar, dus dat zou een verrassende wending zijn.
Dan schrik je ineens wakker rond 02:13 en zie je ditquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:
Ik lig in bed dit te kijken, maar kn geloof ik beter naar m’n laptop verhuizen anders haal ik het einde van deze avond niet. Nu al kapot
Niet voor niets de nummer 1quote:
En dan is er ook nog Sexmanequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:14 schreef Em31 het volgende:
Oh nee sorry dat is de andere met een S
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan schrik je ineens wakker rond 02:13 en zie je dit
[ afbeelding ]
Ik lig niet in bed, maar ik ben nu al kapotquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:
Ik lig in bed dit te kijken, maar kn geloof ik beter naar m’n laptop verhuizen anders haal ik het einde van deze avond niet. Nu al kapot
Ik ga mijn best doen, maar zelfs met de schermen er naast mis ik ook wel iets.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef H_T het volgende:
@:Sableheart Ik zie dat jij drie andere voorrondes ook in de gaten houdt. Kom je het melden als we echt iets missen?
Ik probeer ook in de gaten te houden wanneer The Roop in Litouwen moet, en Dons in Letland, maar misschien heeft @Sableheart daar beter beeld op nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef H_T het volgende:
@:Sableheart Ik zie dat jij drie andere voorrondes ook in de gaten houdt. Kom je het melden als we echt iets missen?
ook wel mee eens, ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
Wel aardig maar vocaal niet heel prettig.
Dat is mijn mening ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:20 schreef grazz het volgende:
Sini Sabotage: Weinig lied, veel act, veel afleiding. Ik denk niet dat ze hiermee ver zouden geraken op het esf.
Is dat de dochter van Lou Reed?quote:
Ga je met dat kluitje waar ik denk dat je naartoe gaat?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Lou Reed?
(Ik laat mezelf wel even uit)
Ik zocht ook, maar heb haar niet gespot helaasquote:
Boze boeren?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stage invasion buiten beeld. Daarom duurde het even.
Door Cee?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stage invasion buiten beeld. Daarom duurde het even.
Ja, er zit een soort handrem op het hele liedje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
Mag qua stem wel wat extremer ofzo als je dit dan doet?
Het is te brave poprockquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Sableheart het volgende:
als ik jullie posts zie, denk ik dat ik iets achter loop.
Cyan Kicks is ntoch niet de rock die ik van Finland gewend ben.
Ze willen het denk ik iets te mainstream houden door geen echte breakdown erin te doen. En de zangeres heeft een te lieve stem voor een echte roar erin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er zit een soort handrem op het hele liedje.
Waar verder niks mis mee is, maar voor het ESF mag het wat steviger qua gitaren en stemquote:
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hardquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar verder niks mis mee is, maar voor het ESF mag het wat steviger qua gitaren en stem
Die zijn niks gewend, die tere oortjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hard
Maar die gaan er toch niet op stemmen. Degenen die dat wel zouden overwegen, worden nu niet overtuigd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hard
Je hebt alleen @Cyan9 gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Zo ik ben er, heb ik iets heel relevants gemist in het eerste half uur?
Neuhquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
We zijn al bijna halverwege met de nummersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Geen idee van al die genres, maar Hatari of Terrasbetni waren niet hard genoeg?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Momo het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat er een echt harde metal act gaat, AWS kwam daar nog het dichts bij in de buurt.
Oh nou ja, gelukkig hebben we de recap nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
We zijn al bijna halverwege met de nummers![]()
Het is geen Itali hier
Hatari had natuurlijk wel heel wat screams/grunts maar qua muziek niet zo heftig en Terrasbetni was qua metalnummer ook wel beetje tam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee van al die genres, maar Hatari of Terrasbetni waren niet hard genoeg?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik ben de favoriet van Fred_Bquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik geef hem uberhaubt weinig kans om naar het ESF te gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Deze man wil trouwens niet naar ESF als Isral ook mee doet.
Ik denk niet dat het publiek hem drom gaat boycotten vanavond.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Waarom doet hij dan berhaupt mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Veel mensen doen natuurlijk ook vooral mee met NFs voor promotie in eigen land.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom doet hij dan berhaupt mee?
Ik wil niet opscheppen maar hier in Nederland kan je gewoon cocktailsaus kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Strani het volgende:
Net met de ketchup uitgeschoten en alles op de afstandsbediening terwijl ik een cocktailsausje probeerde te maken
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Strani het volgende:
Net met de ketchup uitgeschoten en alles op de afstandsbediening terwijl ik een cocktailsausje probeerde te maken
Oh ja kijk dat soort dingen zijn hier gewoon wat moeilijkerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar hier in Nederland kan je gewoon cocktailsaus kopen
Hoi MMFquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef MMF93 het volgende:
Bij @:Cyan9 aangehaakt, staging bij de nummer is leuk! @:cee had al een toffe show beloofd
Ik vind je vraag begrijpelijker dan mijn antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbediening
Ernaast is prima, erop is het probleem. Als ik Strani goed heb begrepen danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbediening
Wat is daar mis mee danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Deze mag niet winnen die Mikael heeft een Putin tattoo
Juist. Nou ja, ik had een schaaltje naast me op de bank en daarin moest ik alleen nog ketchup doen voor een mooi geheel. Maar dat liep dus fout. Het positieve is wel dat de afstandsbediening alles heeft opgevangen, anders zou het nu in m'n mooie witte bankhoes zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ernaast is prima, erop is het probleem. Als ik Strani goed heb begrepen dan
Hoi lieve grazz!! Ik geniet in alle landentopics van jouw reviews over alle nummers hoor, maakt het teruglezen leukquote:
Als je het nou gewoon maakt naast hetgene waar je je saus voor wil gebruiken, als het er dan op komt scheelt dat weer een keer dippenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist. Nou ja, ik had een schaaltje naast me op de bank en daarin moest ik alleen nog ketchup doen voor een mooi geheel. Maar dat liep dus fout. Het positieve is wel dat de afstandsbediening alles heeft opgevangen, anders zou het nu in m'n mooie witte bankhoes zitten.
Conclusie: Hou altijd een afstandsbediening in de buurt bij het bereiden van sauzen.
Volgens mij loopt (op OutTV) het geluid niet helemaal synchroon.quote:
Kijk mensen deze vrouw weet hoe je van mij een beter mens maakt, neem er een voorbeeld aan!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon maakt naast hetgene waar je je saus voor wil gebruiken, als het er dan op komt scheelt dat weer een keer dippen
Dit ja. Maar tegelijk ook wat @Greys zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt zo extreem-rechts ‘niemand luistert naar ons!!!!!’
Ik ken je goed hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk mensen deze vrouw weet hoe je van mij een beter mens maakt, neem er een voorbeeld aan!
Wel iets wat morgen nog in je hoofd zit jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dit ja. Maar tegelijk ook wat @:Greys zegt
Hopelijk delen meer mensen deze mening. In de jury en de televote vooral.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
Anyway, ik vond het niks, dat hele Vox Populi. Dat hij Putin steunt verandert er weinig aan.
Ook dat ze na haar optreden opeens twee jaar weg is?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat Duncan-vibes geven. Nu ben ik benieuwd
Laat hem zich minstens ook uitspreken als voorstander van Lukasjenko inderdaad. Dan praten we verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
Anyway, ik vond het niks, dat hele Vox Populi. Dat hij Putin steunt verandert er weinig aan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt zo extreem-rechts ‘niemand luistert naar ons!!!!!’
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Greys het volgende:
Als ik niet wist dat die ene vent een engerd is had ik dit echt nogal tof gevonden, eerlijk is eerlijk.
Ze stopt na twee minuten, de fans en Richard van de T in vertwijfeling achterlatend.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat ze na haar optreden opeens twee jaar weg is?
Ja en een stukje Kim Jong-un-adoratie is ook geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem zich minstens ook uitspreken als voorstander van Lukasjenko inderdaad. Dan praten we verder.
Die blonde gozer is een soort Thierry Baudet qua overtuigingenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:44 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]![]()
geloof dat ik iets heb gemist
Hij is nogal dol op Andrew Tate en Putin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:44 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]![]()
geloof dat ik iets heb gemist
En toch zoek je het niet achter @Cyan9 h. Hij weet het wel charmant te brengen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die blonde gozer is een soort Thierry Baudet qua overtuigingen
Ha, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
Niet om negatief te doen maar haar stemgeluid doet echt iets vervelends met me.
Lied zelf en staging vind ik tof.
Ach, straks is het begin ook nog wel bezigquote:
Heb zelfs het geluid zachter gezet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
Ik ben geen fan van deze manier van zingen
Over 5 uur ook nog...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, straks is het begin ook nog wel bezig
Ik blijf persoonlijk staging trouwens volledig ondergeschikt vinden aan liedje en performance. Maar ik begrijp dat het niet meer zo werkt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb zelfs het geluid zachter gezet.
Op de staging mag ze absoluut winnen maar haar stem zit bij mij op een foute frequentie. Puur persoonlijk. Snap dat anderen het als absolute winnaar zien.
Ik zou zeggen richting 22:00quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef MMF93 het volgende:
Iemand een idee wanneer we Kaarija kunnen verwachten?? Zou die heel graag nog zien maar mijn bed roept mij ook nu al
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef MMF93 het volgende:
Iemand een idee wanneer we Kaarija kunnen verwachten?? Zou die heel graag nog zien maar mijn bed roept mij ook nu al
Ja heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf persoonlijk staging trouwens volledig ondergeschikt vinden aan liedje en performance. Maar ik begrijp dat het niet meer zo werkt tegenwoordig.
Maakt het Fratelli d'Italia nog kans op de superfinale?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik hou ook even San Remo in de gaten. Nu het volkslied () en zo de ranking 1-30.
Zie topic pointers, denk dat uitslag vlak voor 22:00 zit in Finland en vlak voor 22:30 in Letland.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de uitslag in Finland ongeveer wordt verwacht? En in Letland? Itali wordt zo rond half vier denk ik dus die tweet ik morgenochtend wel.
Geen idee. Was het voor 1 september al uitgebracht?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt het Fratelli d'Italia nog kans op de superfinale?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie topic pointers, denk dat uitslag vlak voor 22:00 zit in Finland en vlak voor 22:30 in Letland.
Met een andere stem had ik het denk ik geweldig gevonden, misschien na een tijdje alsnog, maar zie niet dat het meteen veel mensen aan gaat spreken zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor.
Maar ik snap dat mensen dze staging prachtig vinden, vind ik zelf ook. Ik wilde het hele lied mooi vinden maar helaas.
Ohh dat denk ik welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee. Was het voor 1 september al uitgebracht?
Nee he? Nou ja heel X wil dat ze wint geloof ik en eerlijk gezegd heb ik ook nog niks beters gehoord. 😅quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met een andere stem had ik het denk ik geweldig gevonden, misschien na een tijdje alsnog, maar zie niet dat het meteen veel mensen aan gaat spreken zo.
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee he? Nou ja heel X wil dat ze wint geloof ik en eerlijk gezegd heb ik ook nog niks beters gehoord. 😅
Oh fuck. Die had ik ook willen doen maar ik wil de Windows boys hier ook zien. Opofferingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De favoriet nu in Letland.
en die hele voorronde is op zijn minst memorabel, met een aantal goede nummers.
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorrondequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De favoriet nu in Letland.
en die hele voorronde is op zijn minst memorabel, met een aantal goede nummers.
Nee, die is al geweest. Was erg memorabel, niet erg goed wmb betreft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef grazz het volgende:
[..]
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorronde
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef grazz het volgende:
[..]
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorronde
WindowsMEman wordt niksquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Windows98Man een upgrade zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |