Sow, de tekst van Paskana is inderdaad heftig. Het ligt in de lijn wat Stromae in een aantal van z`n nummers bespreekbaar heeft willen maken.quote:Op maandag 15 januari 2024 07:09 schreef Cee het volgende:
Top, dit is m’n nieuwe favoriet. Wat ik niet had verwacht! Advies is om de subtitles aan te zetten, de tekst hakt er goed in.
Benieuwd naar de rest!
Ik wil dit niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd, ziet eruit als 2 broers van Joost
Het woordje 'slay' zit er in. De fans gaan dit vast geweldig vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:46 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd, ziet eruit als 2 broers van Joost
Oh, deze vind ik wel leuk!quote:
Verdorie, ik dacht de eerste te zijn om dit te postenquote:
Yep. Anti vaxxer, Andrew Tate en Trump supporter, zo’n soort gast. En dat vox populi idee zit me ook niet lekker. Want het heeft hier echt niet te maken met de ‘stem van het volk’ wat televoting betreft.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:29 schreef Funhouse het volgende:
Was Mikael Gabriel de antivaxer met een Poetin tattoo? Want dan is dat wel een... interessante songtekst
Ehh okéquote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Anti vaxxer, Andrew Tate en Trump supporter, zo’n soort gast. En dat vox populi idee zit me ook niet lekker. Want het heeft hier echt niet te maken met de ‘stem van het volk’ wat televoting betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |