Als je het nou gewoon maakt naast hetgene waar je je saus voor wil gebruiken, als het er dan op komt scheelt dat weer een keer dippenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist. Nou ja, ik had een schaaltje naast me op de bank en daarin moest ik alleen nog ketchup doen voor een mooi geheel. Maar dat liep dus fout. Het positieve is wel dat de afstandsbediening alles heeft opgevangen, anders zou het nu in m'n mooie witte bankhoes zitten.
Conclusie: Hou altijd een afstandsbediening in de buurt bij het bereiden van sauzen.
Volgens mij loopt (op OutTV) het geluid niet helemaal synchroon.quote:
Kijk mensen deze vrouw weet hoe je van mij een beter mens maakt, neem er een voorbeeld aan!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:40 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Als je het nou gewoon maakt naast hetgene waar je je saus voor wil gebruiken, als het er dan op komt scheelt dat weer een keer dippen
Dit ja. Maar tegelijk ook wat @Greys zegtquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt zo extreem-rechts ‘niemand luistert naar ons!!!!!’
Ik ken je goed hequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk mensen deze vrouw weet hoe je van mij een beter mens maakt, neem er een voorbeeld aan!
Wel iets wat morgen nog in je hoofd zit jaquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:41 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Dit ja. Maar tegelijk ook wat @:Greys zegt
Hopelijk delen meer mensen deze mening. In de jury en de televote vooral.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
Anyway, ik vond het niks, dat hele Vox Populi. Dat hij Putin steunt verandert er weinig aan.
Ook dat ze na haar optreden opeens twee jaar weg is?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat Duncan-vibes geven. Nu ben ik benieuwd
Laat hem zich minstens ook uitspreken als voorstander van Lukasjenko inderdaad. Dan praten we verder.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
Anyway, ik vond het niks, dat hele Vox Populi. Dat hij Putin steunt verandert er weinig aan.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
Dit voelt zo extreem-rechts ‘niemand luistert naar ons!!!!!’
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:39 schreef Greys het volgende:
Als ik niet wist dat die ene vent een engerd is had ik dit echt nogal tof gevonden, eerlijk is eerlijk.
Ze stopt na twee minuten, de fans en Richard van de T in vertwijfeling achterlatend.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook dat ze na haar optreden opeens twee jaar weg is?
Ja en een stukje Kim Jong-un-adoratie is ook geen overbodige luxe.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem zich minstens ook uitspreken als voorstander van Lukasjenko inderdaad. Dan praten we verder.
Die blonde gozer is een soort Thierry Baudet qua overtuigingenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:44 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]![]()
geloof dat ik iets heb gemist
Hij is nogal dol op Andrew Tate en Putin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:44 schreef grazz het volgende:
[..]
[..]![]()
geloof dat ik iets heb gemist
En toch zoek je het niet achter @Cyan9 hč. Hij weet het wel charmant te brengen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Die blonde gozer is een soort Thierry Baudet qua overtuigingen
Ha, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:46 schreef Greys het volgende:
Niet om negatief te doen maar haar stemgeluid doet echt iets vervelends met me.
Lied zelf en staging vind ik tof.
Ach, straks is het begin ook nog wel bezigquote:
Heb zelfs het geluid zachter gezet.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
Ik ben geen fan van deze manier van zingen
Over 5 uur ook nog...quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, straks is het begin ook nog wel bezig
Ik blijf persoonlijk staging trouwens volledig ondergeschikt vinden aan liedje en performance. Maar ik begrijp dat het niet meer zo werkt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb zelfs het geluid zachter gezet.
Op de staging mag ze absoluut winnen maar haar stem zit bij mij op een foute frequentie. Puur persoonlijk. Snap dat anderen het als absolute winnaar zien.
Ik zou zeggen richting 22:00quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef MMF93 het volgende:
Iemand een idee wanneer we Kaarija kunnen verwachten?? Zou die heel graag nog zien maar mijn bed roept mij ook nu al
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef MMF93 het volgende:
Iemand een idee wanneer we Kaarija kunnen verwachten?? Zou die heel graag nog zien maar mijn bed roept mij ook nu al
Ja heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik blijf persoonlijk staging trouwens volledig ondergeschikt vinden aan liedje en performance. Maar ik begrijp dat het niet meer zo werkt tegenwoordig.
Maakt het Fratelli d'Italia nog kans op de superfinale?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik hou ook even San Remo in de gaten. Nu het volkslied () en zo de ranking 1-30.
Zie topic pointers, denk dat uitslag vlak voor 22:00 zit in Finland en vlak voor 22:30 in Letland.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:51 schreef Greys het volgende:
Iemand enig idee hoe laat de uitslag in Finland ongeveer wordt verwacht? En in Letland? Italiė wordt zo rond half vier denk ik dus die tweet ik morgenochtend wel.
Geen idee. Was het voor 1 september al uitgebracht?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maakt het Fratelli d'Italia nog kans op de superfinale?
Dankjewel!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie topic pointers, denk dat uitslag vlak voor 22:00 zit in Finland en vlak voor 22:30 in Letland.
Met een andere stem had ik het denk ik geweldig gevonden, misschien na een tijdje alsnog, maar zie niet dat het meteen veel mensen aan gaat spreken zo.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heb ik ook hoor.
Maar ik snap dat mensen déze staging prachtig vinden, vind ik zelf ook. Ik wilde het hele lied mooi vinden maar helaas.
Ohh dat denk ik welquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee. Was het voor 1 september al uitgebracht?
Nee he? Nou ja heel X wil dat ze wint geloof ik en eerlijk gezegd heb ik ook nog niks beters gehoord. 😅quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Met een andere stem had ik het denk ik geweldig gevonden, misschien na een tijdje alsnog, maar zie niet dat het meteen veel mensen aan gaat spreken zo.
Nee dat is waarquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee he? Nou ja heel X wil dat ze wint geloof ik en eerlijk gezegd heb ik ook nog niks beters gehoord. 😅
Oh fuck. Die had ik ook willen doen maar ik wil de Windows boys hier ook zien. Opofferingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De favoriet nu in Letland.
en die hele voorronde is op zijn minst memorabel, met een aantal goede nummers.
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorrondequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:54 schreef Sableheart het volgende:
De favoriet nu in Letland.
en die hele voorronde is op zijn minst memorabel, met een aantal goede nummers.
Nee, die is al geweest. Was erg memorabel, niet erg goed wmb betreft.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef grazz het volgende:
[..]
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorronde
Neequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef grazz het volgende:
[..]
is dat dat Cats liedje? Is het enige dat ik heb gehoord uit die voorronde
WindowsMEman wordt niksquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Windows98Man een upgrade zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |