Niet voor niets de nummer 1quote:
En dan is er ook nog Sexmanequote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:14 schreef Em31 het volgende:
Oh nee sorry dat is de andere met een S
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan schrik je ineens wakker rond 02:13 en zie je dit
[ afbeelding ]
Ik lig niet in bed, maar ik ben nu al kapotquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:12 schreef Em31 het volgende:
Ik lig in bed dit te kijken, maar kn geloof ik beter naar m’n laptop verhuizen anders haal ik het einde van deze avond niet. Nu al kapot
Ik ga mijn best doen, maar zelfs met de schermen er naast mis ik ook wel iets.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef H_T het volgende:
@:Sableheart Ik zie dat jij drie andere voorrondes ook in de gaten houdt. Kom je het melden als we echt iets missen?
Ik probeer ook in de gaten te houden wanneer The Roop in Litouwen moet, en Dons in Letland, maar misschien heeft @Sableheart daar beter beeld op nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:16 schreef H_T het volgende:
@:Sableheart Ik zie dat jij drie andere voorrondes ook in de gaten houdt. Kom je het melden als we echt iets missen?
ook wel mee eens, ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:19 schreef Greys het volgende:
Wel aardig maar vocaal niet heel prettig.
Dat is mijn mening ookquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:20 schreef grazz het volgende:
Sini Sabotage: Weinig lied, veel act, veel afleiding. Ik denk niet dat ze hiermee ver zouden geraken op het esf.
Is dat de dochter van Lou Reed?quote:
Ga je met dat kluitje waar ik denk dat je naartoe gaat?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dat de dochter van Lou Reed?
(Ik laat mezelf wel even uit)
Ik zocht ook, maar heb haar niet gespot helaasquote:
Boze boeren?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stage invasion buiten beeld. Daarom duurde het even.
Door Cee?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stage invasion buiten beeld. Daarom duurde het even.
Ja, er zit een soort handrem op het hele liedje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:25 schreef Em31 het volgende:
Mag qua stem wel wat extremer ofzo als je dit dan doet?
Het is te brave poprockquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Sableheart het volgende:
als ik jullie posts zie, denk ik dat ik iets achter loop.
Cyan Kicks is ntoch niet de rock die ik van Finland gewend ben.
Ze willen het denk ik iets te mainstream houden door geen echte breakdown erin te doen. En de zangeres heeft een te lieve stem voor een echte roar erin.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, er zit een soort handrem op het hele liedje.
Waar verder niks mis mee is, maar voor het ESF mag het wat steviger qua gitaren en stemquote:
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hardquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waar verder niks mis mee is, maar voor het ESF mag het wat steviger qua gitaren en stem
Die zijn niks gewend, die tere oortjesquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hard
Maar die gaan er toch niet op stemmen. Degenen die dat wel zouden overwegen, worden nu niet overtuigd.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor veel mensen in het algemene publiek is dit al te hard
Je hebt alleen @Cyan9 gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Zo ik ben er, heb ik iets heel relevants gemist in het eerste half uur?
Neuhquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
We zijn al bijna halverwege met de nummersquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Geen idee van al die genres, maar Hatari of Terrasbetöni waren niet hard genoeg?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Momo het volgende:
Ik wacht nog steeds op de dag dat er een echt harde metal act gaat, AWS kwam daar nog het dichts bij in de buurt.
Oh nou ja, gelukkig hebben we de recap nog.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
We zijn al bijna halverwege met de nummers![]()
Het is geen Italiė hier
Hatari had natuurlijk wel heel wat screams/grunts maar qua muziek niet zo heftig en Terrasbetöni was qua metalnummer ook wel beetje tam.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee van al die genres, maar Hatari of Terrasbetöni waren niet hard genoeg?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik ben de favoriet van Fred_Bquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik geef hem uberhaubt weinig kans om naar het ESF te gaan.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Deze man wil trouwens niet naar ESF als Israėl ook mee doet.
Ik denk niet dat het publiek hem dįįrom gaat boycotten vanavond.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Waarom doet hij dan überhaupt mee?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:32 schreef Momo het volgende:
Veel mensen doen natuurlijk ook vooral mee met NFs voor promotie in eigen land.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom doet hij dan überhaupt mee?
Ik wil niet opscheppen maar hier in Nederland kan je gewoon cocktailsaus kopenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Strani het volgende:
Net met de ketchup uitgeschoten en alles op de afstandsbediening terwijl ik een cocktailsausje probeerde te maken
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbedieningquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef Strani het volgende:
Net met de ketchup uitgeschoten en alles op de afstandsbediening terwijl ik een cocktailsausje probeerde te maken
Oh ja kijk dat soort dingen zijn hier gewoon wat moeilijkerquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar hier in Nederland kan je gewoon cocktailsaus kopen
Hoi MMFquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:33 schreef MMF93 het volgende:
Bij @:Cyan9 aangehaakt, staging bij de nummer is leuk! @:cee had al een toffe show beloofd
Ik vind je vraag begrijpelijker dan mijn antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbediening
Ernaast is prima, erop is het probleem. Als ik Strani goed heb begrepen danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Waarom maak je een sausje naast de afstandsbediening
Wat is daar mis mee danquote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef Momo het volgende:
Deze mag niet winnen die Mikael heeft een Putin tattoo
Juist. Nou ja, ik had een schaaltje naast me op de bank en daarin moest ik alleen nog ketchup doen voor een mooi geheel. Maar dat liep dus fout. Het positieve is wel dat de afstandsbediening alles heeft opgevangen, anders zou het nu in m'n mooie witte bankhoes zitten.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ernaast is prima, erop is het probleem. Als ik Strani goed heb begrepen dan
Hoi lieve grazz!! Ik geniet in alle landentopics van jouw reviews over alle nummers hoor, maakt het teruglezen leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |