Als dragqueen moet je juist erg goed vanalles kunnen spelen, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Die Justin was erg zenuwachtig tijdens de eliminatie, dat speel je niet.
Wel weer mooi begin!
Het is een dragqueen figuur. Wat verwacht je anders dan overdreven nep gedoe?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waarom kan je dat niet spelen?
Was best overdreven die reactie van hem.
Wel prima denk ikquote:
Knappe vrouw welquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:49 schreef Martinello het volgende:
Die waarzegster past zo in een slechte B-film.
Pardon?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Was het maar waar Moira, was het maar waar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
Kees vind ik veel te voor de hand liggendquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:06 schreef jcdragon het volgende:
Kees en Anna zijn het meest verdacht.
Ik vond Babs super relaxed en vriendelijk, maar goed, dat jij je mening van te voren klaar had was wel duidelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Hopelijk komt die Babs nooit meer terug. Bah. Vaag figuur.
Die Justin was erg zenuwachtig tijdens de eliminatie, dat speel je niet.
Wel weer mooi begin!
niet iedereen ging mee in dat plan overigensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:20 schreef Xummon het volgende:
¤6500 in de pot na aflevering 1, dat laat de mol nooit toe. Oftewel dat geld gaat er ergens komende afleveringen weer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |