Nou ja het past inderdaad wel bij hoe lang jullie nodig hebben om een groep van meer dan drie personen bij elkaar te krijgen. Eer jullie een passend plekje in de volle agenda's hebben gevonden ben je toch al gauw een maand of vier verder.quote:
Maar als het dan zo ver is zijn we ook op tijd op de afspraak!quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het past inderdaad wel bij hoe lang jullie nodig hebben om een groep van meer dan drie personen bij elkaar te krijgen. Eer jullie een passend plekje in de volle agenda's hebben gevonden ben je toch al gauw een maand of vier verder.
Ja wat wil je daar mee zeggen danquote:Op woensdag 3 januari 2024 16:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar als het dan zo ver is zijn we ook op tijd op de afspraak!
Plannen werktquote:
Ja maar niet plannen ook want als je niet plant kan je nooit te laat komen. Zelfs niet te vroeg. Zonder plan ben je altijd precies op tijd.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:29 schreef Strani het volgende:
Vandaag een nieuwe ketting besteld met de vorm van een kompas en in het midden een rond turqoois steentje. En nog een nieuwe armband van bruin leer en metaal. Vrijdag als het goed is binnen![]()
Dragen jullie graag dit soort dingen?
Ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké dat is wel interessant. Ook groene kleding of dat liever niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon je in een land van tovenaars?quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar niet plannen ook want als je niet plant kan je nooit te laat komen. Zelfs niet te vroeg. Zonder plan ben je altijd precies op tijd.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien dat het achter een spoiler zit ga ik er van uit dat het groen ondergoed is.
Nee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:58 schreef Strani het volgende:
[..]Gezien dat het achter een spoiler zit ga ik er van uit dat het groen ondergoed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Maar wij kennen het zo:quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Woon je in een land van tovenaars?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moment, eventjes verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal netjes met twee woorden antwoorden. Anders lijkt het op een bepaald spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zal netjes met twee woorden antwoorden. Anders lijkt het op een bepaald spel.Dat is wel altijd het eerste waar ik aan denk bij de naam Bill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Wij hebben het hier in de kast liggen, en spelen het dus af en toe.quote:Op woensdag 3 januari 2024 17:05 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik dat serieus nog nooit gespeeld heb. Nou ja wel gewoon FOK!kers stalken, dat is ook een soort Wie Ben Ik als je Google de juiste vragen stelt.
Ik heb vorige week wel met een groepje van 10 (ongeveer) 'Heads Up' gespeeld. Dat is een app op je telefoon en jij moet de telefoon dan voor je voorhoofd houden en op het scherm verdwijnt dan een woord, en anderen moeten dat beschrijven. Dat kan soms met met woorden zijn en soms met gebaren. Prima spelletje om de sfeer er in te krijgenquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben het hier in de kast liggen, en spelen het dus af en toe.
Het is nog best een lastig spel om bewust te verliezen trouwens
Makkelijk zatquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:05 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik dat serieus nog nooit gespeeld heb. Nou ja wel gewoon FOK!kers stalken, dat is ook een soort Wie Ben Ik als je Google de juiste vragen stelt.
Ik draag nooit sieraden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 16:29 schreef Strani het volgende:
Vandaag een nieuwe ketting besteld met de vorm van een kompas en in het midden een rond turqoois steentje. En nog een nieuwe armband van bruin leer en metaal. Vrijdag als het goed is binnen![]()
Dragen jullie graag dit soort dingen?
Sowieso ook wel een klassiek spelletje inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wel met een groepje van 10 (ongeveer) 'Heads Up' gespeeld. Dat is een app op je telefoon en jij moet de telefoon dan voor je voorhoofd houden en op het scherm verdwijnt dan een woord, en anderen moeten dat beschrijven. Dat kan soms met met woorden zijn en soms met gebaren. Prima spelletje om de sfeer er in te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |