Ten eerste, de autotune… dat heeft zij toch niet nodig. En ten tweede, wat een matig nummer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef Cee het volgende:
Het nieuwe nummer van Keiino is 2:59 minuten lang.
https://x.com/greenoscar94/status/1742866581657649525?s=46
Het lijkt wel of ze het erom doen. Beetje een hype creëeren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
Ook Farida komt met een nieuw nummer deze vrijdag, ze kunnen het niet heel goed verbergen
Na de jaren 80 brengen we nu de jaren 90 terug? Daar teken ik dan wel meteen voor, maar dit nummer vind ik dan weer niks. En Keiino moe.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef Cee het volgende:
Het nieuwe nummer van Keiino is 2:59 minuten lang.
https://x.com/greenoscar94/status/1742866581657649525?s=46
Momo de meester spotter.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:12 schreef Momo het volgende:
Gothminister, ik had zelf de 5 januari datum gespot
Ik vind hun energie nu al leuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:17 schreef Momo het volgende:
Een nummer met Cha Cha Cha in het refrein?
Ja ik ook voor een seconde inderdaad, 1 vrouw en 2 mannen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind hun energie nu al leuk.
Wel grappig als Keiino nu ook meedoet, ik dacht eerst dat zij het waren.
In totaal zijn het er 18 zag ik voorbij komen?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
Dit waren de 6 artiesten in de eerste halve finale.
Ja, 3 halve finales met 6 artiesten, zie OP.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In totaal zijn het er 18 zag ik voorbij komen?
Die robot is geen nieuw iemand dat is Gaute van Subwoolferquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
Gewoon een nieuw iemand en NIET die robot, wat is dat nou weer
Ja zou zeggen die Robot song My AI, klinkt heel erg Aqua. Ook dat Woman nummer van die 3 artiesten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Als we er vanuit gaan dat Joost met een 90's dance/hakkennummer gaat komen, zit er dan iemand in het vaarwater? Heb nog niets gehoord
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Die robot is geen nieuw iemand dat is Gaute van Subwoolfer
Keiino is ook redelijk jaren 90 vibes.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Als we er vanuit gaan dat Joost met een 90's dance/hakkennummer gaat komen, zit er dan iemand in het vaarwater? Heb nog niets gehoord
Dan blijven er een paar hele saaie nummers over, de rustige nummers houden niet over.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou zeggen, kies maar iets met zo min mogelijk kermis Noren, dus geen gekke metal of teveel uptempo/kermis
My AI is echt door AI gefrabiceerd lijkt me
Ik vind de hele selectie nogal mwah als ik zo de recaps hoor... al moet ik zeggen dat dat lied van Margaret Berger alleen maar een soort lange "ooooooooooooooh" was in dat stukjequote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan blijven er een paar hele saaie nummers over, de rustige nummers houden niet over.
It works, so why stop now?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de hele selectie nogal mwah als ik zo de recaps hoor... al moet ik zeggen dat dat lied van Margaret Berger alleen maar een soort lange "ooooooooooooooh" was in dat stukje
De Noren lijken trouwens wel weer voor de televote/viral-aanpak te gaan dit jaar
Versie van bijna 6 minutenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:07 schreef Momo het volgende:
Deze vind ik zelf wel interessant zo op eerste gehoor
Ah ze hebben ondertussen ook de 3 minuten versiequote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Versie van bijna 6 minuten. Maar ben inderdaad benieuwd wat deze triggert me ook wel
My AI voelt wel een beetje als Subwoolfer 2.0, wat het ook is natuurlijk. Weet niet of het werkt voor een tweede keer bij het Noorse publiek. Miia schijnt ook wel redelijk bekend te zijn in Noorwegen. Eurofans hebben Keiino als favoriet in de Eurovision Scoreboard app, no suprise.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:40 schreef molloot200 het volgende:
My AI gaat dit winnen toch
Of Keiino maar dat is ook vreselijk toch
Het is echt veel te simpel. Na de recap een paar keer beluisterd te hebben neig ik haast naar de andere KEiiNO.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Farida heeft een Davina Michelle nummer. Catchy, heel erg pop en radiovriendelijk maar het slaat totaal niet aan
Ja, ze gaan nu voor de volle 100% voor het “viraal” gaan met hun lied nadat ze de afgelopen jaren hebben gemerkt dat dat goed werkte (tenminste, dat is wat ik vermoed).quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het niveau ook wat tegenvallen. Vorig jaar was dit een van de sterkste finales.
Kwam Alessandra vorig jaar ook niet pas bovendrijven tijdens de liveshows?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het niveau in de breedte best behoorlijk eigenlijk. Maar er zit niet echt een logische favoriet tussen, dus hopelijk komt die nog bovendrijven in de liveshows.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu voor de volle 100% voor het “viraal” gaan met hun lied nadat ze de afgelopen jaren hebben gemerkt dat dat goed werkte (tenminste, dat is wat ik vermoed).
Ik mis de periode met Silent Storm en Monster Like Me in elk geval des te meerNoorwegen probeert nu een soort van het grappige-haha-meme land uit te hangen en daar krijg ik een beetje jeuk van.
Ja, Ulrikke was natuurlijk de grote favoriet vooraf, mede doordat ze in 2020 nogal pech had met de gang van zaken. Maar dat liedje was toch wel een stuk minder dan Alessandra’s inzending.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kwam Alessandra vorig jaar ook niet pas bovendrijven tijdens de liveshows?
Vind dat Woman Show nummer wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zou zeggen die Robot song My AI, klinkt heel erg Aqua. Ook dat Woman nummer van die 3 artiesten.
Schijtlollige content?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef molloot200 het volgende:
My AI is echt volledig gebouwd rond een gimmick en daar kan ik niet zo goed tegen
Of er zit een diepere laag in het nummer wat ik er nog niet uit heb gehaald
Hoeveel gaan er door, twee of drie? Als het er maar twee zijn, wordt het nog moeilijk kiezen ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:03 schreef Momo het volgende:
Running Order
Mathilde SPZ ft. Chris Archer & Slam Dunk – "Woman Show"
Fredrik Halland – "Stranded"
Myra – "Heart on fire"
Gothminister – "We Come Alive"
Ingrid Jasmin – "Eya"
Margaret Berger – "Oblivion"
Drie, maar alsnog lastig kiezen, er zijn vier inzendingen bij die goed doen met de streams en fans.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er door, twee of drie? Als het er maar twee zijn, wordt het nog moeilijk kiezen ook.
Ik streep dan Gothminister door want dat is totaal niet mijn muziek, en dan blijven de wat mij betreft beste nummers over. Ik teken er voor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Drie, maar alsnog lastig kiezen, er zijn vier inzendingen bij die goed doen met de streams en fans.
Woman Show, Gothminister, Ingrid Jasmin en Margaret Berger. Margaret Berger en Gothminister springen eruit qua streams. Denk dat we Myra en Fredrik in principe kunnen doorstrepen met 100 televote vanavond, maar goed misschien zijn er verrassingen.
zo zag het er uit ja. Ik had hem nog op mute staan, dus ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
Ulrikke presenteert Heel Noorwegen bakt?
Het blijft toch wel een erg catchy nummer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:54 schreef Sableheart het volgende:
waarom horen we Fuego in deze nationale voorronde?
Zeker, maar Noorwegen heeft in de loop der jaren zelf ook erg catchy nummers gestuurd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het blijft toch wel een erg catchy nummer.
Ik heb zelf geen duolingo, ben met kinderliedjes begonnen, maar idem.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben Noors en Deens aan het duolingoen kijken of ik het al beter kan volgen
Op een nog groter podium kan het denk ik nog meer impact maken, betere visuals enzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Momo het volgende:
Denk dat dit de mensen wel gaat aanspreken, catchy, leuke staging.
Grazz! Goed je weer te zien, is een tijd geleden dat we tegelijk in een topic waren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef grazz het volgende:
Catchy refrein, voor de rest een nogal leeg nummer. Ben zelf ook niet weg van de staging.
Leuk dat je meekijkt grazzquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef grazz het volgende:
Catchy refrein, voor de rest een nogal leeg nummer. Ben zelf ook niet weg van de staging.
Jup.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
Dit was een prima nummer, maar denk niet dat mensen op gaan stemmen. Het mist net dat stukje catchy of kippenvel.
prima radionummer, dat je niet te veel afleidt als je aan het werk bent.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
Dit was een prima nummer, maar denk niet dat mensen op gaan stemmen. Het mist net dat stukje catchy of kippenvel.
Da's idd lang geleje!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Grazz! Goed je weer te zien, is een tijd geleden dat we tegelijk in een topic waren.
Die van Chisinau naar Boekarest?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Da's idd lang geleje!en ik maar denken dat je voor eeuwig in de trein bent blijven zitten
Het seizoen is nu echt wel begonnen(eigenlijk vorige maand, maar ik voel hem nu pas)quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk dat je meekijkt grazzEn natuurlijk ook de rest hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
nee, een paar jaar daarvoor. Januari 2020quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die van Chisinau naar Boekarest?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Het seizoen is nu echt wel begonnen(eigenlijk vorige maand, maar ik voel hem nu pas)en
Wel leuk dat we een artiest hebben die nogal een wildcard is, we zullen zien, geen veilige keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als mijn Noors goed genoeg is, dan is hij ook advocaat in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:26 schreef Momo het volgende:
Gothminister zonder outfit ziet er bijzonder burgerlijk uit
Net als Danny van Voyager dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als mijn Noors goed genoeg is, dan is hij ook advocaat in het dagelijkse leven.
Ja, voor mij ook! Alleen iedereen gaat natuurlijk vergelijken met 2013, en dat is bijna niet te halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:27 schreef grazz het volgende:
Heb de liedjes nog niet gehoord en ben dan ook heel nieuwsgierig naar Margaret zo meteen. Zij was in 2013 één van mn favorieten.
Ik schakel net opnieuw in. Ik dacht dat het de vader van een kanidaat wasquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:26 schreef Momo het volgende:
Gothminister zonder outfit ziet er bijzonder burgerlijk uit
Hoe zou jij dit soort muziek omschrijven ? En zijn wel overeenkomsten tussen Voyager en Gothministerquote:
Oh er is een youtube link?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:31 schreef NailQueen het volgende:
De youtubelink gestreamd naar de tv. Dat kijkt toch even wat lekkerder
Het is een mix tussen Gothic en Industrial metal zijn muziek, maar dit nummer is een stuk minder heftig en heeft best wat synthesizerinvloeden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe zou jij dit soort muziek omschrijven ? En zijn wel overeenkomsten tussen Voyager en Gothminister
Van mij mag Gothminister naar de finale.
Jij kent ze ook allemaal he, dit soort acts/artiestenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Mijn stem gaat sowieso wel naar Gothminister, is wel een act die ik al meer dan 10 jaar ken en nummers van heb geluisterd
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh er is een youtube link?Dan doe ik dat ook maar denk ik.
Nouja Gothminister is wel een act die regelmatig op festivals staat. Vroeger ging ik ook wel naar dat dit soort festival, nu meer bewust naar concerten. Maar ik loer altijd wel in december al rond op websites van bands uit vooral Scandinavische landen of ze al wat hebben staan in januari/februari en dan rond mei.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Jij kent ze ook allemaal he, dit soort acts/artiesten
Ja, hier had iets minder nadruk op de dans wel gemogen,quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:37 schreef Sableheart het volgende:
Het nummer spreekt me op zich zeker aan, maar de staging hoort bij een totaal ander nummer, voor mijn gevoel.
en Estland 2004 hoorde ik er ook nog wel inquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Een mix van Ruslana, Unicorn en die jengelende spaanse mevrouw van vorig jaar.
En toch best goed nummer, zit wel een bepaalde spanning in ofzo.
Volgens Aran Bade gaat KEiiNO de Noorse inzending zijn en grote kans op de overwinning maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:42 schreef Momo het volgende:
De bookies geven Margaret weinig kans op nog een ESF, benieuwd hoe het live is.
Aran Bade zegt wel nog minder dan de bookiesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Volgens Aran Bade gaat KEiiNO de Noorse inzending zijn en grote kans op de overwinning maken.
Het zegt allemaal niet zo veel.
Zolang het maar op de juiste deelnemer valt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
heel belangrijk, meer confetti!
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
heel belangrijk, meer confetti!
Het leek bijna afgesproken werk. Ze was al weg voordat iemand kon/moest ingrijpen.quote:
en dan wilden ze dat in Liverpool op het podium doen...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Deze manier van bekend maken is wel lekker pijnlijk.
Ja dit willen ze ook op ESF eigenlijk en dan lekker lang inzoomen op iemand die hoort dat hij niet door terwijl die op podium staat alleen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Deze manier van bekend maken is wel lekker pijnlijk.
Om zo nog uur extra zendtijd erbijquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit willen ze ook op ESF eigenlijk en dan lekker lang inzoomen op iemand die hoort dat hij niet door terwijl die op podium staat alleen.
Past niet bij de spirit van het esf. dus doe maar niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit willen ze ook op ESF eigenlijk en dan lekker lang inzoomen op iemand die hoort dat hij niet door terwijl die op podium staat alleen.
Ik doe ook mee. Ik gooi met rozentuinenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of @:Em31 @:molloot200 en @:Cee volgende week met spullen gaan gooien als het robot nummer doorgaat
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of @:Em31 @:molloot200 en @:Cee volgende week met spullen gaan gooien als het robot nummer doorgaat
Ik ga er al automatisch vanuit dat die toch wel in de finale staat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Born readyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
folkmetal?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:53 schreef Momo het volgende:
Ik ben wel echt fan van het nummer van Gate hopelijk gaan die door vanavond en is het live ook goed
Zet het dan maar alvast klaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi met rozentuinen als die AI robot doorgaat
Ik ben bang dat je die dan alvast klaar kan gaan zetten, van wat ik tot nu toe gezien heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Heb hem nog nie tgehoord, wel veel over gelezen. Maar die robot werkt op mij afstotend. Hoop dat het lied goed is, maar verwacht iets heel irritants te horen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Nou dat ja, ik zie die robot en ben er meteen klaar mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb hem nog nie tgehoord, wel veel over gelezen. Maar die robot werkt op mij afstotend. Hoop dat het lied goed is, maar verwacht iets heel irritants te horen.
\quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat ja, ik zie die robot en ben er meteen klaar mee.
En het voelt ook wel flauw dat het weer een verkleedpartij is van Gaute Ormåsen (Subwoolfer).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb hem nog nie tgehoord, wel veel over gelezen. Maar die robot werkt op mij afstotend. Hoop dat het lied goed is, maar verwacht iets heel irritants te horen.
Het heeft meer melodie dan de meeste radiovriendelijke liedjes, en blijft daardoor iets beter hangen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Farida heeft een Davina Michelle liedje. Radiovriendelijk, erg pop maar slaat niet aan.
Ja dit voelt heel 2014 Caro Emerald aan. Maar ze goed het wel goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:02 schreef Em31 het volgende:
Best leuk liedje, maar voelt ook wel wat gedateerd.
Het klinkt wel lekker. Met een klein beetje jaren `80 sound.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Farida heeft een Davina Michelle liedje. Radiovriendelijk, erg pop maar slaat niet aan.
Ja dit ook iddquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
En het voelt ook wel flauw dat het weer een verkleedpartij is van Gaute Ormåsen (Subwoolfer).
Je bent nog even liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Je bent nog even lief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij verkoopt het ook wel goed, ook al is het niet mijn ding.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:07 schreef Sableheart het volgende:
Maar ook dit nummer is ook best sterk.
Ik betwijfel ook of de uitstraling van het ESF al dusdanig is dat weuit inzendingen van deze kwaliteit zouden kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Konden wij dit maar, zulke shows houden en dan een goede keuze maken.Wel leuk om zoiets weken te hebben.
(maar ik vertrouw Nederland niet)
Je zou denken als Belgie het kan zou Nederland het ook moeten lukken. Maar het Nederlandse publiek heeft te weinig verstand van esf.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Konden wij dit maar, zulke shows houden en dan een goede keuze maken.Wel leuk om zoiets weken te hebben.
Noorwegen weet wel een goede show neer te zetten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Bij ons zouden ze stemmen op iemand die zo lekker normaal is!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
ik hoop dat we het weer een keer gaan proberen. Alleen dit subforum mag dan stemmen. Hier vertrouwen we elkaar toch wel?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:11 schreef Em31 het volgende:
Dat heet een vakjury, grazzquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
ik hoop dat we het weer een keer gaan proberen. Alleen dit subforum mag dan stemmen. Hier vertrouwen we elkaar toch wel?
Bij minimaal 10000 posts in dit subforum pas stemmenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
ik hoop dat we het weer een keer gaan proberen. Alleen dit subforum mag dan stemmen. Hier vertrouwen we elkaar toch wel?
Dan gaan ze straks tong stijl spam posten hierquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij minimaal 10000 posts in dit subforum pas stemmen
We zorgen ervoor dat we in het publiek zitten en dat alleen wij mogen stemmen. En dat de confetti daadwerkelijk op de winnaar valtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef grazz het volgende:
[..]
Die tellen niet meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan gaan ze straks tong stijl spam posten hier
Ja ik denk wel iets meer dan eerst, als je ziet hoe graag Joost bijvoorbeeld wil (terwijl die al gewoon succesvol is). Maar alsnog zal het vol zitten met talentenjacht mensen en door de AVROTROS ook nog een erge spruitjeslucht denk ik..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of de uitstraling van het ESF al dusdanig is dat weuit inzendingen van deze kwaliteit zouden kunnen kiezen.
Ik zie niet veel ruimte voor echt afwijkende muziek eigenlijk voor me. De rockband zal niet harder zijn dan wat Coldplay maakt. Elektronische muziek meer David Guetta muziek etc. Nederlanders vinden dingen snel te gek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik denk wel iets meer dan eerst, als je ziet hoe graag Joost bijvoorbeeld wil (terwijl die al gewoon succesvol is). Maar alsnog zal het vol zitten met talentenjacht mensen en door de AVROTROS ook nog een erge spruitjeslucht denk ik..
Een mindere versie van Rise of Phoenix versiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Ik had toch nog iets meer opera achtigst verwacht nav de introductie.
Het blijft nu een beetje hangen tussen James Bond thema en opera, maar niet slecht
Dit dus. Het mist een climax.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een mindere versie van Rise of Phoenix versie
ah ja, idd, daarom zon afkeer tegen. Heb niks met Bondachtige liedjesquote:
Ja ik zie het ook echt niet voor me. Misschien als we ooit nog eens winnen dat we het het jaar daarop kunnen proberen (maarja komt er dan nog maar eens vanafquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie niet veel ruimte voor echt afwijkende muziek eigenlijk voor me. De rockband zal niet harder zijn dan wat Coldplay maakt. Elektronische muziek meer David Guetta muziek etc. Nederlanders vinden dingen snel te gek.
Dit doet me aan Barbie van Aquaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:24 schreef Em31 het volgende:
Omg hoor die autotune van haar ookdit gaat dan toch mis in Malmö
We hebben meer nummers in die stijl gehoord in de voorrondes dit jaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit doet me aan Barbie van Aqua
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |