Het blijft toch wel een erg catchy nummer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:54 schreef Sableheart het volgende:
waarom horen we Fuego in deze nationale voorronde?
Zeker, maar Noorwegen heeft in de loop der jaren zelf ook erg catchy nummers gestuurd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het blijft toch wel een erg catchy nummer.
Ik heb zelf geen duolingo, ben met kinderliedjes begonnen, maar idem.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben Noors en Deens aan het duolingoen kijken of ik het al beter kan volgen
Op een nog groter podium kan het denk ik nog meer impact maken, betere visuals enzo.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:03 schreef Momo het volgende:
Denk dat dit de mensen wel gaat aanspreken, catchy, leuke staging.
Grazz! Goed je weer te zien, is een tijd geleden dat we tegelijk in een topic waren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef grazz het volgende:
Catchy refrein, voor de rest een nogal leeg nummer. Ben zelf ook niet weg van de staging.
Leuk dat je meekijkt grazzquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef grazz het volgende:
Catchy refrein, voor de rest een nogal leeg nummer. Ben zelf ook niet weg van de staging.
Jup.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
Dit was een prima nummer, maar denk niet dat mensen op gaan stemmen. Het mist net dat stukje catchy of kippenvel.
prima radionummer, dat je niet te veel afleidt als je aan het werk bent.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:10 schreef Momo het volgende:
Dit was een prima nummer, maar denk niet dat mensen op gaan stemmen. Het mist net dat stukje catchy of kippenvel.
Da's idd lang geleje!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Grazz! Goed je weer te zien, is een tijd geleden dat we tegelijk in een topic waren.
Die van Chisinau naar Boekarest?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Da's idd lang geleje!en ik maar denken dat je voor eeuwig in de trein bent blijven zitten
Het seizoen is nu echt wel begonnen(eigenlijk vorige maand, maar ik voel hem nu pas)quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk dat je meekijkt grazzEn natuurlijk ook de rest hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
nee, een paar jaar daarvoor. Januari 2020quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die van Chisinau naar Boekarest?
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:15 schreef grazz het volgende:
[..]
Het seizoen is nu echt wel begonnen(eigenlijk vorige maand, maar ik voel hem nu pas)en
Wel leuk dat we een artiest hebben die nogal een wildcard is, we zullen zien, geen veilige keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als mijn Noors goed genoeg is, dan is hij ook advocaat in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:26 schreef Momo het volgende:
Gothminister zonder outfit ziet er bijzonder burgerlijk uit
Net als Danny van Voyager dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En als mijn Noors goed genoeg is, dan is hij ook advocaat in het dagelijkse leven.
Ja, voor mij ook! Alleen iedereen gaat natuurlijk vergelijken met 2013, en dat is bijna niet te halen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:27 schreef grazz het volgende:
Heb de liedjes nog niet gehoord en ben dan ook heel nieuwsgierig naar Margaret zo meteen. Zij was in 2013 één van mn favorieten.
Ik schakel net opnieuw in. Ik dacht dat het de vader van een kanidaat wasquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:26 schreef Momo het volgende:
Gothminister zonder outfit ziet er bijzonder burgerlijk uit
Hoe zou jij dit soort muziek omschrijven ? En zijn wel overeenkomsten tussen Voyager en Gothministerquote:
Oh er is een youtube link?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:31 schreef NailQueen het volgende:
De youtubelink gestreamd naar de tv. Dat kijkt toch even wat lekkerder
Het is een mix tussen Gothic en Industrial metal zijn muziek, maar dit nummer is een stuk minder heftig en heeft best wat synthesizerinvloeden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe zou jij dit soort muziek omschrijven ? En zijn wel overeenkomsten tussen Voyager en Gothminister
Van mij mag Gothminister naar de finale.
Jij kent ze ook allemaal he, dit soort acts/artiestenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Mijn stem gaat sowieso wel naar Gothminister, is wel een act die ik al meer dan 10 jaar ken en nummers van heb geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |