Zet het dan maar alvast klaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Ik gooi met rozentuinen als die AI robot doorgaat
Ik ben bang dat je die dan alvast klaar kan gaan zetten, van wat ik tot nu toe gezien heb.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Heb hem nog nie tgehoord, wel veel over gelezen. Maar die robot werkt op mij afstotend. Hoop dat het lied goed is, maar verwacht iets heel irritants te horen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Nou dat ja, ik zie die robot en ben er meteen klaar mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb hem nog nie tgehoord, wel veel over gelezen. Maar die robot werkt op mij afstotend. Hoop dat het lied goed is, maar verwacht iets heel irritants te horen.
\quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou dat ja, ik zie die robot en ben er meteen klaar mee.
En het voelt ook wel flauw dat het weer een verkleedpartij is van Gaute Ormåsen (Subwoolfer).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Heb hem nog nie tgehoord, wel veel over gelezen. Maar die robot werkt op mij afstotend. Hoop dat het lied goed is, maar verwacht iets heel irritants te horen.
Het heeft meer melodie dan de meeste radiovriendelijke liedjes, en blijft daardoor iets beter hangen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Farida heeft een Davina Michelle liedje. Radiovriendelijk, erg pop maar slaat niet aan.
Ja dit voelt heel 2014 Caro Emerald aan. Maar ze goed het wel goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:02 schreef Em31 het volgende:
Best leuk liedje, maar voelt ook wel wat gedateerd.
Het klinkt wel lekker. Met een klein beetje jaren `80 sound.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:01 schreef NailQueen het volgende:
Zoals ik al eerder zei. Farida heeft een Davina Michelle liedje. Radiovriendelijk, erg pop maar slaat niet aan.
Ja dit ook iddquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
En het voelt ook wel flauw dat het weer een verkleedpartij is van Gaute Ormåsen (Subwoolfer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |