Ja ik denk wel iets meer dan eerst, als je ziet hoe graag Joost bijvoorbeeld wil (terwijl die al gewoon succesvol is). Maar alsnog zal het vol zitten met talentenjacht mensen en door de AVROTROS ook nog een erge spruitjeslucht denk ik..quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik betwijfel ook of de uitstraling van het ESF al dusdanig is dat weuit inzendingen van deze kwaliteit zouden kunnen kiezen.
Ik zie niet veel ruimte voor echt afwijkende muziek eigenlijk voor me. De rockband zal niet harder zijn dan wat Coldplay maakt. Elektronische muziek meer David Guetta muziek etc. Nederlanders vinden dingen snel te gek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik denk wel iets meer dan eerst, als je ziet hoe graag Joost bijvoorbeeld wil (terwijl die al gewoon succesvol is). Maar alsnog zal het vol zitten met talentenjacht mensen en door de AVROTROS ook nog een erge spruitjeslucht denk ik..
Een mindere versie van Rise of Phoenix versiequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:18 schreef usagi414 het volgende:
Ik had toch nog iets meer opera achtigst verwacht nav de introductie.
Het blijft nu een beetje hangen tussen James Bond thema en opera, maar niet slecht
Dit dus. Het mist een climax.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een mindere versie van Rise of Phoenix versie
ah ja, idd, daarom zon afkeer tegen. Heb niks met Bondachtige liedjesquote:
Ja ik zie het ook echt niet voor me. Misschien als we ooit nog eens winnen dat we het het jaar daarop kunnen proberen (maarja komt er dan nog maar eens vanafquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie niet veel ruimte voor echt afwijkende muziek eigenlijk voor me. De rockband zal niet harder zijn dan wat Coldplay maakt. Elektronische muziek meer David Guetta muziek etc. Nederlanders vinden dingen snel te gek.
Dit doet me aan Barbie van Aquaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:24 schreef Em31 het volgende:
Omg hoor die autotune van haar ookdit gaat dan toch mis in Malmö
We hebben meer nummers in die stijl gehoord in de voorrondes dit jaar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit doet me aan Barbie van Aqua
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |