en dan wilden ze dat in Liverpool op het podium doen...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Deze manier van bekend maken is wel lekker pijnlijk.
Ja dit willen ze ook op ESF eigenlijk en dan lekker lang inzoomen op iemand die hoort dat hij niet door terwijl die op podium staat alleen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:12 schreef ijs_beer het volgende:
Deze manier van bekend maken is wel lekker pijnlijk.
Om zo nog uur extra zendtijd erbijquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit willen ze ook op ESF eigenlijk en dan lekker lang inzoomen op iemand die hoort dat hij niet door terwijl die op podium staat alleen.
Past niet bij de spirit van het esf. dus doe maar niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja dit willen ze ook op ESF eigenlijk en dan lekker lang inzoomen op iemand die hoort dat hij niet door terwijl die op podium staat alleen.
Ik doe ook mee. Ik gooi met rozentuinenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of @:Em31 @:molloot200 en @:Cee volgende week met spullen gaan gooien als het robot nummer doorgaat
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Benieuwd of @:Em31 @:molloot200 en @:Cee volgende week met spullen gaan gooien als het robot nummer doorgaat
Ik ga er al automatisch vanuit dat die toch wel in de finale staat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
Born readyquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:21 schreef Momo het volgende:
folkmetal?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:53 schreef Momo het volgende:
Ik ben wel echt fan van het nummer van Gate hopelijk gaan die door vanavond en is het live ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |