Ten eerste, de autotune… dat heeft zij toch niet nodig. En ten tweede, wat een matig nummer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef Cee het volgende:
Het nieuwe nummer van Keiino is 2:59 minuten lang.
https://x.com/greenoscar94/status/1742866581657649525?s=46
Het lijkt wel of ze het erom doen. Beetje een hype creëeren.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:14 schreef Momo het volgende:
Ook Farida komt met een nieuw nummer deze vrijdag, ze kunnen het niet heel goed verbergen
Na de jaren 80 brengen we nu de jaren 90 terug? Daar teken ik dan wel meteen voor, maar dit nummer vind ik dan weer niks. En Keiino moe.quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:19 schreef Cee het volgende:
Het nieuwe nummer van Keiino is 2:59 minuten lang.
https://x.com/greenoscar94/status/1742866581657649525?s=46
Momo de meester spotter.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:12 schreef Momo het volgende:
Gothminister, ik had zelf de 5 januari datum gespot
Ik vind hun energie nu al leuk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:17 schreef Momo het volgende:
Een nummer met Cha Cha Cha in het refrein?
Ja ik ook voor een seconde inderdaad, 1 vrouw en 2 mannen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:18 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind hun energie nu al leuk.
Wel grappig als Keiino nu ook meedoet, ik dacht eerst dat zij het waren.
In totaal zijn het er 18 zag ik voorbij komen?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:19 schreef Momo het volgende:
Dit waren de 6 artiesten in de eerste halve finale.
Ja, 3 halve finales met 6 artiesten, zie OP.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
In totaal zijn het er 18 zag ik voorbij komen?
Die robot is geen nieuw iemand dat is Gaute van Subwoolferquote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:39 schreef Em31 het volgende:
Gewoon een nieuw iemand en NIET die robot, wat is dat nou weer
Ja zou zeggen die Robot song My AI, klinkt heel erg Aqua. Ook dat Woman nummer van die 3 artiesten.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Als we er vanuit gaan dat Joost met een 90's dance/hakkennummer gaat komen, zit er dan iemand in het vaarwater? Heb nog niets gehoord
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Die robot is geen nieuw iemand dat is Gaute van Subwoolfer
Keiino is ook redelijk jaren 90 vibes.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Als we er vanuit gaan dat Joost met een 90's dance/hakkennummer gaat komen, zit er dan iemand in het vaarwater? Heb nog niets gehoord
Dan blijven er een paar hele saaie nummers over, de rustige nummers houden niet over.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou zeggen, kies maar iets met zo min mogelijk kermis Noren, dus geen gekke metal of teveel uptempo/kermis
My AI is echt door AI gefrabiceerd lijkt me
Ik vind de hele selectie nogal mwah als ik zo de recaps hoor... al moet ik zeggen dat dat lied van Margaret Berger alleen maar een soort lange "ooooooooooooooh" was in dat stukjequote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan blijven er een paar hele saaie nummers over, de rustige nummers houden niet over.
It works, so why stop now?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de hele selectie nogal mwah als ik zo de recaps hoor... al moet ik zeggen dat dat lied van Margaret Berger alleen maar een soort lange "ooooooooooooooh" was in dat stukje
De Noren lijken trouwens wel weer voor de televote/viral-aanpak te gaan dit jaar
Versie van bijna 6 minutenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:07 schreef Momo het volgende:
Deze vind ik zelf wel interessant zo op eerste gehoor
Ah ze hebben ondertussen ook de 3 minuten versiequote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Versie van bijna 6 minuten. Maar ben inderdaad benieuwd wat deze triggert me ook wel
My AI voelt wel een beetje als Subwoolfer 2.0, wat het ook is natuurlijk. Weet niet of het werkt voor een tweede keer bij het Noorse publiek. Miia schijnt ook wel redelijk bekend te zijn in Noorwegen. Eurofans hebben Keiino als favoriet in de Eurovision Scoreboard app, no suprise.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:40 schreef molloot200 het volgende:
My AI gaat dit winnen toch
Of Keiino maar dat is ook vreselijk toch
Het is echt veel te simpel. Na de recap een paar keer beluisterd te hebben neig ik haast naar de andere KEiiNO.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:15 schreef NailQueen het volgende:
Farida heeft een Davina Michelle nummer. Catchy, heel erg pop en radiovriendelijk maar het slaat totaal niet aan
Ja, ze gaan nu voor de volle 100% voor het “viraal” gaan met hun lied nadat ze de afgelopen jaren hebben gemerkt dat dat goed werkte (tenminste, dat is wat ik vermoed).quote:Op vrijdag 5 januari 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind het niveau ook wat tegenvallen. Vorig jaar was dit een van de sterkste finales.
Kwam Alessandra vorig jaar ook niet pas bovendrijven tijdens de liveshows?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 07:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het niveau in de breedte best behoorlijk eigenlijk. Maar er zit niet echt een logische favoriet tussen, dus hopelijk komt die nog bovendrijven in de liveshows.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 00:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu voor de volle 100% voor het “viraal” gaan met hun lied nadat ze de afgelopen jaren hebben gemerkt dat dat goed werkte (tenminste, dat is wat ik vermoed).
Ik mis de periode met Silent Storm en Monster Like Me in elk geval des te meerNoorwegen probeert nu een soort van het grappige-haha-meme land uit te hangen en daar krijg ik een beetje jeuk van.
Ja, Ulrikke was natuurlijk de grote favoriet vooraf, mede doordat ze in 2020 nogal pech had met de gang van zaken. Maar dat liedje was toch wel een stuk minder dan Alessandra’s inzending.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 09:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kwam Alessandra vorig jaar ook niet pas bovendrijven tijdens de liveshows?
Vind dat Woman Show nummer wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja zou zeggen die Robot song My AI, klinkt heel erg Aqua. Ook dat Woman nummer van die 3 artiesten.
Schijtlollige content?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef molloot200 het volgende:
My AI is echt volledig gebouwd rond een gimmick en daar kan ik niet zo goed tegen
Of er zit een diepere laag in het nummer wat ik er nog niet uit heb gehaald
Hoeveel gaan er door, twee of drie? Als het er maar twee zijn, wordt het nog moeilijk kiezen ook.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:03 schreef Momo het volgende:
Running Order
Mathilde SPZ ft. Chris Archer & Slam Dunk – "Woman Show"
Fredrik Halland – "Stranded"
Myra – "Heart on fire"
Gothminister – "We Come Alive"
Ingrid Jasmin – "Eya"
Margaret Berger – "Oblivion"
Drie, maar alsnog lastig kiezen, er zijn vier inzendingen bij die goed doen met de streams en fans.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoeveel gaan er door, twee of drie? Als het er maar twee zijn, wordt het nog moeilijk kiezen ook.
Ik streep dan Gothminister door want dat is totaal niet mijn muziek, en dan blijven de wat mij betreft beste nummers over. Ik teken er voor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Drie, maar alsnog lastig kiezen, er zijn vier inzendingen bij die goed doen met de streams en fans.
Woman Show, Gothminister, Ingrid Jasmin en Margaret Berger. Margaret Berger en Gothminister springen eruit qua streams. Denk dat we Myra en Fredrik in principe kunnen doorstrepen met 100 televote vanavond, maar goed misschien zijn er verrassingen.
zo zag het er uit ja. Ik had hem nog op mute staan, dus ik weet het niet helemaal zeker.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:52 schreef Momo het volgende:
Ulrikke presenteert Heel Noorwegen bakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |