Doe mij maar 2007-2010quote:
Classic era uiteraard ook geweldig, maar voor mij blijft de early periode toch een streepje voor hebben omdat ik er toen in rolde.quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Doe mij maar 2007-2010
Vooral 2009 kent echt heel veel vette platen
https://lsdb.nl/set/36941/fear-fm-hardstyle-top-100-2009-31-12-09
De classic periode is toen ik erin kwam, maar van tevoren luisterde ik wel al hardstyle (zonder te weten dat het hardstyle was, we gooiden het allemaal op de hardcore-hoop als 14-jarigen in 2004quote:Op donderdag 4 januari 2024 08:54 schreef dimmak het volgende:
[..]
Classic era uiteraard ook geweldig, maar voor mij blijft de early periode toch een streepje voor hebben omdat ik er toen in rolde.
The Prophecy beste track ooit! Mindspace had ik echt al een hele lange tijd niet gehoord, thanks.quote:Op donderdag 4 januari 2024 09:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De classic periode is toen ik erin kwam, maar van tevoren luisterde ik wel al hardstyle (zonder te weten dat het hardstyle was, we gooiden het allemaal op de hardcore-hoop als 14-jarigen in 2004)
Dit soort nummers zijn me uit die periode het meest bijgebleven:
Toen anthems nog indruk maakten
Oeh, ouwe anthemsquote:Op donderdag 4 januari 2024 09:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De classic periode is toen ik erin kwam, maar van tevoren luisterde ik wel al hardstyle (zonder te weten dat het hardstyle was, we gooiden het allemaal op de hardcore-hoop als 14-jarigen in 2004)
Dit soort nummers zijn me uit die periode het meest bijgebleven:
**Knip*"
Toen anthems nog indruk maakten
I-II'M COLD ROCKIN IT!quote:
Ik sla ‘m over ondanks de thuiswedstrijd. Na een uurtje of 20 geen interessante namen meer helaas.quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:52 schreef Sassie het volgende:
Ik ga zelf naar Hardfest in Enschede. Wordt waarschijnlijk pendelen tussen main, classics en euphoric met wellicht nog uitstapje naar de hardcore. Voor mij voor het eerst in jaren dat ik op Koningsdag (of vroeger Koninginnedag) speciaal naar een feest ga. Deze stond iig nog op mijn bucketlist (raven op de uni)) en dacht laat ik het maar eens proberen, benieuwd of de sfeer op deze dag anders is dan op een 'normaal' festival.
Komende maanden iig nog Emporium en Defqon of het programma, en of er verder nog wat komt zien we dan wel.
Scot Projectquote:LINE-UP HARDCLASSICS FESTIVAL 2024
𝗥𝗲𝗺𝗶𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗠𝗮𝗶𝗻𝘀𝘁𝗮𝗴𝗲
Activator “𝟮 𝗵𝗼𝘂𝗿 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝗰𝘀 𝘀𝗲𝘁”
Psyko Punkz
T.N.T a.k.a Technoboy & Tuneboy
Code Black
Nasty Boyz
Pavo
Jones
Zentiments & The Vision
Consequent
Mc Da Syndrome
𝗥𝗔𝗪 𝗖𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝗰𝘀
Crypsis
Digital Punk
Main Concern
Chain reaction
Jason Payne “𝗚𝗼𝗹𝗱𝘀𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹”
The Geminizers
Vamper
Fanteria “𝗗𝗲𝗳𝗲𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗥𝗮𝘄 ”
Tandje Erbij
Mc Renegade
𝗛𝗮𝗿𝗱𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗶𝗰𝘀
Scott Project “𝟮 𝗵𝗼𝘂𝗿 𝟯𝟬 𝘆𝗲𝗮𝗿𝘀 𝘀𝗽𝗲𝗰𝗶𝗮𝗹”
DJ Thera vs Geck-o
Luna
Zany
Jimmy the Sound
Organ Donors
Morientez
Members of Hardclassics
Dj Nagoom
Mc The Russian
𝗡𝗼𝘀𝘁𝗮𝗹𝗴𝗶𝘀𝗵𝗲 𝗱𝗲𝘂𝗻𝘁𝗷𝗲𝘀
Dr Rude
The Masochist
Freestyle Maniacs vs Mad B
Potato
Alex Kidd
ED E.T
G-Member
Speakerfreakz
Playboyz
Mc Omen
𝗛𝗮𝗿𝗱𝗰𝗼𝗿𝗲, 𝗠𝗶𝗹𝗹𝗲𝗻𝗶𝘂𝗺, 𝗘𝗮𝗿𝗹𝘆 𝗥𝗮𝘃𝗲
Promo
DJ Daymar
Sequence & Ominous
The Rusher
Dj Uzi
Dj Mini
Raveneger
MC Ruffian
Voor het eerst sinds een paar jaar ga ik weer naar een feestje. Deze.quote:
De zondag geweest, eerste keer dat we geen camping weekend deden (worden ook wat ouder natuurlijk).quote:
quote:THE LAST EDITION OF QLIMAX
Disciple, our final ritual awaits. On November 16th, we shall forge a new reality during the last edition of Qlimax. After 24 years, the time has come to fulfill this long-foretold prophecy.
Is het dan Qlimax 25?quote:
En op Mystery Land.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 22:02 schreef ReMcOrE het volgende:
In Qontrol
Q-Base
Qlimax
Qountdown / Freaqshow
X-Qlusive(?)
Qapital
Qontinent
DQ1 Chili + Australië(?)
m.a.w., voortaan nog DQ1 NL?
Ja was weer genieten afgelopen zaterdag. Soms war druk idd, maar gezien het niet was uitverkocht is groter geen optie. Raw wat te klein, vooral bij jason payne te zien.quote:Op maandag 29 juli 2024 10:18 schreef dimmak het volgende:
Dit weekend naar Hardclassics geweest. Mooi weer gehad en wat een leuk feestje zeg.Soms net wat te crowded waardoor je teveel op elkaar stond (vooral bij raw classics).
Wel een briljante set weer neergezet door TNT. Heerlijk in het zonnetje.
Afgesloten met een early set van Thera en Gecko-O, dat was ook genieten!
Die intro's kon ik op zich wel waarderen op een Qlimax of Sensation, alleen jammer dat ze minder spectaculair werden toen Luna een keer halverwege de stage bleef hangen op zijn weg naar beneden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het dan Qlimax 25?
Anders stoppen ze wel een jaar te vroeg
Ik vond Qlimax wel top (ben rond 2008 - 2012 een paar keer geweest), maar vond het wel steeds meer Sensation worden. Veel te lange intros van de djs enzo
Die kick vanaf 2:27quote:
Das balen, die locatie op dat terrein was top. Ook al ga ik niet dit jaar, maar normaal was het wel vaste prik om te pendelen tussen trance en Q, maja helaas...quote:Op donderdag 22 augustus 2024 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen Qdance op Mysteryland was al bekend, maar ze zitten zelfs niet op de bekende locatie. Hardstyle Elite zit helemaal bij ingang noord, moeilijk ver van Main en Trance. En er is geen endshow.
Amai.
Toevallig heeft Wouter Tavecchio (founder Q-Dance) hier van de week een praatje over gedaan:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:35 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Das balen, die locatie op dat terrein was top. Ook al ga ik niet dit jaar, maar normaal was het wel vaste prik om te pendelen tussen trance en Q, maja helaas...
Tja, Q gaat met al die "last announcements" toch wel een andere kant op de laatste jaren. Geen Qapital meer, geen Qontinent meer, geen Qlimax meer. Lijkt erop dat ze zich nu vooral gaan focussen op Defqon1 en internationale takeovers. Het gaat wel hard na die Superstruct overname, waar branding belangrijker lijkt dan de muziek zelf.
Prima plaatje trouwens van J&W die (gelukkig) nooit in de raw pvc kicks zijn meegegaan:
quote:Q-dance heeft niet al zijn evenementen volledig stopgezet, maar het heeft besloten om een einde te maken aan enkele van zijn meest iconische evenementen, zoals Qlimax. De voornaamste reden hiervoor, zoals uitgelegd door Wouter Tavecchio, de oprichter van Q-dance, is gebaseerd op creativiteit. Het bedrijf voelde dat het de creatieve grenzen had bereikt van wat het kon doen met evenementen zoals Qlimax. In plaats van elk jaar hetzelfde format te herhalen, wil Q-dance innovatief en vooruitstrevend blijven, altijd streven naar iets fris en unieks voor zijn publiek.
Een andere belangrijke factor die deze beslissing beïnvloedde, is het veranderende economische landschap. De stijgende kosten van het organiseren van grootschalige evenementen, samen met de aankomende verhogingen van de btw, hebben het moeilijk gemaakt voor het bedrijf om de kwaliteit en schaal van deze evenementen te handhaven zonder de ticketprijzen aanzienlijk te verhogen. Tavecchio benadrukte dat Q-dance zijn fans niet te veel wil laten betalen, maar eerder wil zorgen voor een eerlijke prijs-kwaliteitverhouding.
Daarnaast is de beslissing deels strategisch, waardoor Q-dance zich meer kan richten op andere projecten en mogelijk nieuwe en innovatieve concepten kan ontwikkelen. Het bedrijf is nog steeds financieel sterk en blijft succesvol met andere evenementen, zoals Defqon.1, dat een van de grootste en meest succesvolle festivals onder het Q-dance-merk blijft.
Samenvattend heeft Q-dance besloten om bepaalde evenementen, zoals Qlimax, stop te zetten om stagnatie te voorkomen, zich aan te passen aan economische druk, en ervoor te zorgen dat ze in de toekomst hoogwaardige, innovatieve ervaringen blijven bieden.
ben benieuwd naar de nieuwe concepten de komende jaren, vooral in NL. Mooi praatje welquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toevallig heeft Wouter Tavecchio (founder Q-Dance) hier van de week een praatje over gedaan:
Komt er op neer dat er te weinig winst gepakt wordt op andere feesten. Samenvatting van Chat:
[..]
Volgens mij is hij niet helemaal eerlijk en laat hij ook niet het achterste van z’n tong zien wat betreft het annuleren van oa Qlimax (wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk)..quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 15:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Toevallig heeft Wouter Tavecchio (founder Q-Dance) hier van de week een praatje over gedaan:
Komt er op neer dat er te weinig winst gepakt wordt op andere feesten. Samenvatting van Chat:
[..]
Het is allemaal de schuld van RAWquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet helemaal eerlijk en laat hij ook niet het achterste van z’n tong zien wat betreft het annuleren van oa Qlimax (wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk)..
Ik geloof nooit dat Q-Dance geen creativiteit meer weet omtrent het Qlimax-verhaal. Dat je daar niet meer kan groeien begrijp ik, maar een reden opgegeven dat er geen creativiteit meer is en het verhaal ‘klaar’ is geloof ik niet. Denk dat het verhaal bij Defqon met de ‘warriors’ wat al jarenlang het thema is eerder creativiteit mist qua thema. Daarvoor nog ‘dragonblood’ gehad geloof ik?
Nee, ik vind het jammer dat er een andere weg is ingeslagen. Feesten zoals InQontrol, Qlimax, Q-Base liepen goed. Dat het allemaal wat rawer wordt kan ik inkomen, maar dat hoeft geen dealbreker te zijn.
Zeker, mooi marketingpraatje wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:33 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet helemaal eerlijk en laat hij ook niet het achterste van z’n tong zien wat betreft het annuleren van oa Qlimax (wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk)..
Ik geloof nooit dat Q-Dance geen creativiteit meer weet omtrent het Qlimax-verhaal. Dat je daar niet meer kan groeien begrijp ik, maar een reden opgegeven dat er geen creativiteit meer is en het verhaal ‘klaar’ is geloof ik niet. Denk dat het verhaal bij Defqon met de ‘warriors’ wat al jarenlang het thema is eerder creativiteit mist qua thema. Daarvoor nog ‘dragonblood’ gehad geloof ik?
Nee, ik vind het jammer dat er een andere weg is ingeslagen. Feesten zoals InQontrol, Qlimax, Q-Base liepen goed. Dat het allemaal wat rawer wordt kan ik inkomen, maar dat hoeft geen dealbreker te zijn.
Als dat zo is, dan had Qapital wel mogen blijven...quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 17:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van RAW
Was dat nu hard techno dan bij de piramide?quote:Op maandag 2 september 2024 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gister op Mysteryland wel een beetje Q gemist op de berg. Het was een stuk rustiger en bij de endshow was het beneden al half leeg zelfs. Desalniettemin een beetje nieuwe liefde gevonden in hard techno.
Hardstyle Elite was overigens gewoon zoals Q altijd doet qua djs en mc. Maar dan kleiner en minder bombarie.
Yes. Nooit meer naar huis was de host.quote:Op maandag 2 september 2024 12:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
Was dat nu hard techno dan bij de piramide?
Man wat een knaller. Ik stond hier ook bij maar heb hem zo niet meer in herinnering. Misschien omdat we ergens aan de zijkant stonden en ietsjes vroeger vertrokken.quote:
als de hele set op youtube staat kan je die omzetten naar mp3. Ff googlen moet te vinden zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 15:32 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Man wat een knaller. Ik stond hier ook bij maar heb hem zo niet meer in herinnering. Misschien omdat we ergens aan de zijkant stonden en ietsjes vroeger vertrokken.
Kent iemand toevallig nog een plek waar die set te downloaden is? Vroeger had je nog lsdb.nl maar die updaten nauwelijks meer helaas.
Wil hem hebben voor in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ah, wist niet dat dat nog steeds kon. Kende vroeger wel zulke YouTube -> MP3 converters maar dacht dat die allemaal inmiddels geblokkeerd waren. Ik zal nog eens kijken, thanks.quote:Op donderdag 26 september 2024 15:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als de hele set op youtube staat kan je die omzetten naar mp3. Ff googlen moet te vinden zijn
Nee, zijn er idd nog. Niet dat ik er nog veel van gebruik maak nu ik alles stream op Spotify, maar mijn ervaring is dat setjes van minder dan een uur te downloaden zijn met de meeste converters. Zorg wel voor een goede adblocker.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:04 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat dat nog steeds kon. Kende vroeger wel zulke YouTube -> MP3 converters maar dacht dat die allemaal inmiddels geblokkeerd waren. Ik zal nog eens kijken, thanks.
Oh cool, om de hoek. Overdag. Kaartje onder 60 euro. Ik ga even kijken of er interesse is.quote:Op maandag 30 september 2024 14:57 schreef nattermann het volgende:
Laatste feestje was VWAB festival. Deze lijkt me ook wel interessant:
[ afbeelding ]
Aanwezig uiteraard, maar eerst nog Powermode, VWAB en Melodic Madnessquote:Op maandag 30 september 2024 14:57 schreef nattermann het volgende:
Laatste feestje was VWAB festival. Deze lijkt me ook wel interessant:
[ afbeelding ]
Nachtwerk! Daar zijn we toch te oud voor?quote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga over 2 weken naar deze:
https://www.facebook.com/share/r9unKK9ufDzYkMDJ/
ik hoop van niet, moet ook nog terug rijdenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:31 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nachtwerk! Daar zijn we toch te oud voor?
Gelukt!quote:Op maandag 30 september 2024 14:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee, zijn er idd nog. Niet dat ik er nog veel van gebruik maak nu ik alles stream op Spotify, maar mijn ervaring is dat setjes van minder dan een uur te downloaden zijn met de meeste converters. Zorg wel voor een goede adblocker.![]()
Bizarre set. Een een aantal tracks die ik al een hele tijd niet had gehoord.quote:
Waren alle sets maar zo kort? Ik zie echt max 30 min op YTquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef DjVero het volgende:
Morgen een dansje doen op Reactivate.Kijk vooral uit naar Max Enforcer en Tatanka
Ik was er vorig jaar ook. Het enige nadeel van classics-feestjes vind ik dat "de grote jongens", met veel eigen producties, zowat alleen maar hun eigen hitjes draaien, die ik al honderdduuzend keer heb gehoord. Maarja, kleinigheidje, de vibe en nostalgie maken alles ook weer goed.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben wel benieuwd naar de jullie ervaringen bij deze Reactivate. Was daar januari '24, mooi feesje maar voelde het geluid niet en als ik wilde gaan miste ik de ruimte.
Pwoah, dat is ouderwets. Ik zit tegenwoordig op 1 a 2 per jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
In december heb ik 3 weekenden hardstyle achter elkaar gehad, dan vond ik wel ff zat.
Ik las op HT dat de kaartverkoop zo'n flop was, dat ze de tickets praktisch gratis weggegeven hebben.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef Ronzz het volgende:
Mensen nog bij Timeless van Wildstylez geweest vannacht?
Ja, dit was ook écht hoge uitzondering. Afscheidsfeest Frequencerz en 20 Years rooie Bob waren toch eenmalig, zó veel mooie herinneringen en zó veel goede releases van deze gasten in de laatste 20 jaar, dat het voor mij gewoon een "must" was om erbij te zijn. Gelukkig was alles overdag idd.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Pwoah, dat is ouderwets. Ik zit tegenwoordig op 1 a 2 per jaar.
Om de post dan toch maar tegenstrijdig te maken, afgelopen weekend een nachtje techno in Gent gedaan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Maarja, wie van ons 30+'ers wil er tegenwoordig nog naar een nachtfeest?
Las ook dat het Aversion feest in de AFAS ook half leeg was en dat was overdag.quote:Ik las op HT dat de kaartverkoop zo'n flop was, dat ze de tickets praktisch gratis weggegeven hebben.Je mocht ineens een extra iemand meenemen op een ticket en er waren winacties waar iedereen die meedeed een ticket won.
dat was vanwege dit gok ik:quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Pwoah, dat is ouderwets. Ik zit tegenwoordig op 1 a 2 per jaar.![]()
Ik plan ook om naar VWAB Festival te gaan in juli. Daarom was ik wat aan het bij lezen op HardTraxx en kwam posts van @:Da_Ripper en @:ReMcOrE tegen, terwijl ik jullie daar vroeger niet heb zien posten. Vanwaar doen jullie dat nu ineens wel?Omdat dit topic niet meer zo actief is misschien?
[..]
Ik las op HT dat de kaartverkoop zo'n flop was, dat ze de tickets praktisch gratis weggegeven hebben.Je mocht ineens een extra iemand meenemen op een ticket en er waren winacties waar iedereen die meedeed een ticket won.
sprak op dat feestje wat lui, die zaten op HT en ik wilde hun 'review' even lezen en die van mezelf ook delen; want het was geen denderend feest. en één van die lui benoemde mijn kameraad en mij ook nog in z'n postquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga over 2 weken naar deze:
https://www.facebook.com/share/r9unKK9ufDzYkMDJ/
Eentje verkocht, nog twee beschikbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Yooo, iemand hier toevallig interesse in zondagtickets (3x) voor Defqon dit jaar?
Zou met twee maten gaan, maar de een krijgt die week ervoor een kind en de ander moet rond die tijd voor werk naar een beurs en weet nog niet hoe en wat. In m'n uppie ga ik niet...
Betreft de originele prijs.
Kleine kans denk ik, maar proberen kan altijd.
Op de Hardclassics-stage wordt over het algemeen wel early gedraaid en ook wel 2007-2010, beetje afhankelijk van de artiest. Nieuwer dan 2012 over het algemeen niet. Dus dat is een goede stage voor ons ouwelullen. Ik heb me daar goed vermaakt in eerdere jaren. Dit jaar past het niet in mijn agenda.quote:Op zaterdag 3 mei 2025 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had Hardclassics Festival (26 juli a.s.) met potlood in de agenda gezet, want volgens mij is dat nog één van de weinige feesten waar ik als ouwe (hardstyle-)lul de voor mij goede muziek kan horen; classics van voor 2012/2013.
klopt dat, of is dat ook daar een illusie? :|
heb sowieso dit jaar toch wat anders dat weekend, dus wellicht volgend jaar (Y)
Ook de "OG Raw" die nu (weer) aan het opkomen is? Ik moet zeggen dat ik daar wel lekker op ga, in tegenstelling tot het kloenken van tegenwoordig. Ik was laatst naar de RSLVD record label party en dat was wel heerlijk hoor! Jason Payne, Regain en Unresolved waren lekkere setjes en Revolve kan ik bijvoorbeeld ook zeer aanraden, heeft ook heerlijke energie achter de dj booth!quote:Op maandag 2 juni 2025 09:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vrijdag dagje Intents gedaan. Lekker weer, erg gezellig, maar muzikaal trek ik die raw zooi echt steeds minder.Volgende maand VWAB, dat is meer mijn ding. Niet aanwezig op DQ trouwens.
lekker lijstje! Dominator valt af voor ons ivm andere verplichtingen, wel nog hardclassics erna. Multigroove wil ik nog wel heen, maar vooralsnog een rustige zomerquote:Op maandag 2 juni 2025 16:49 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ook de "OG Raw" die nu (weer) aan het opkomen is? Ik moet zeggen dat ik daar wel lekker op ga, in tegenstelling tot het kloenken van tegenwoordig. Ik was laatst naar de RSLVD record label party en dat was wel heerlijk hoor! Jason Payne, Regain en Unresolved waren lekkere setjes en Revolve kan ik bijvoorbeeld ook zeer aanraden, heeft ook heerlijke energie achter de dj booth!![]()
![]()
Nu aan het aftellen naar Defqon.1, waar ik vooral zal switchen tussen de Red, UV en Magenta voor met name de euforische, classics en af en toe een raw (classic) setje. Heel veel zin in![]()
![]()
![]()
Vooral na alle filmpjes van Intents die me toch wel fomo gaven![]()
Van de zomer ook nog VWAB festival, weekend Dominator, Rebellion outdoor en weekend Decibel op de planning. Hardclassics staat vooralsnog op het misschien lijstje, want je zou zeggen dat het toch wel genoeg moet zijn zo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |