Zou je denken?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:21 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb het idee dat de OP wel een opknapbeurt kan gebruiken
Ligt het aan mij of is dit een vrijwel identieke kopie van een andere hardstyle plaat? Kom helaas niet op de naam en artiest.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
even een Angerfist-plaatje tussendoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Floorcrushers - Psycho Stylez (video)
quote:De Tijdmachine Festival
Om het grootste Hardstyle Classics Festival van Nederland te worden heb je een locatie nodig die daarbij past. Aquabest in Eindhoven is die locatie. Tijdens Koningsdag weten 45.000 liefhebbers deze prachtige plek te vinden. We nemen je mee terug in de tijd, van het begin van de Hardstyle tot en met de geboorte van RAW. Daarnaast hebben we nog een aantal grote verrassingen. Het gaat onvergetelijk worden.
Crypsis Feat. Sasha F - Get Hitquote:Op maandag 18 juli 2022 20:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit een vrijwel identieke kopie van een andere hardstyle plaat? Kom helaas niet op de naam en artiest.
Die jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:58 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Crypsis Feat. Sasha F - Get Hitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Crypsis Feat. Sasha F - Get Hit (video)
Had je maar niet op het platteland moeten gaan wonenquote:
hoezo gaat ie opeens naar Brabant, rare beslissing.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:39 schreef mstx het volgende:
[..]
Had je maar niet op het platteland moeten gaan wonen
Het is allemaal overdektquote:
Ja dan nog. Locatie ook niet top, zie het niet zitten.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is allemaal overdekt
Ik heb inmiddels m'n kaartje binnen
Ik hoop echt heel erg op een Project One act stuntquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:32 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja dan nog. Locatie ook niet top, zie het niet zitten.
Vwab daarentegen
haha dat zou echt top zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoop echt heel erg op een Project One act stunt
Geruchten gaan dat ze hun nieuwe album op Qlimax gaan presenteren. Dus om nog even van hun oude werk te genieten zou een optreden op VWAB echt goud zijn
This is my jam!!quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:12 schreef ReMcOrE het volgende:
even een Angerfist-plaatje tussendoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Floorcrushers - Psycho Stylez (video)
Aanwezigquote:
quote:
Ik probeer animo te kweken bij mijn vrienden maar de leeftijd en daarbij behorende verplichtingen kickt in geloof ik.quote:
Dit weet ik vrijwel wel zeker. Het is volgens mij ook een beetje de nostalgie maar linksom en rechtsom zijn ze al lang en breed ingehaald door andere (classics) concepten. Helaas hoor, moet ik er bij zeggen. Ik heb nog kaarten van CRAFT 2017 (ging toen niet door) dus ik krijg kaarten voor Tijdmachine Festival maar ik loop er totaal niet warm voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb het idee dat die tijdmachine een flop wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop