Ik kwam terug met een virus, dus ik ben nu eindelijk weer een beetje bijgekomen van het weekend Decibelquote:
24 oktober, gister bekend gemaakt bij de kick-off van Defqon 2026quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik verheug me op het moment dat de Defqon legends set van dit jaar online komt.
Wat was dat ongekend goed zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, niet echt. Dit was een van de eerste classics feesten in 2012. Laatste feest dat hun organiseerden was in 2022, dus wel opvallend dat ze het weer proberen.quote:Op woensdag 26 november 2025 08:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is de tijdmachine anders dan vwab qua feest? Andere definitie van vroeger? Ander concept?
Zeker, toffe sets van Bioweapon en TNT.quote:Op zondag 23 november 2025 18:30 schreef mstx het volgende:
Was zeker mooi, lekker euforisch
Ben wel maar weer naar huis gegaan toen Brennan Heart weer eens een gouden plaat aan zichzelf uitreikte
De kersteditie in 2022 was best een mooi feestje, dus ik ben benieuwd wanneer en waar ze weer met iets komen!quote:Op woensdag 26 november 2025 10:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Dit was een van de eerste classics feesten in 2012. Laatste feest dat hun organiseerden was in 2022, dus wel opvallend dat ze het weer proberen.
de 2016 editie was mijn laatste, altijd mooie tijdsbesteding met Kerstquote:Op donderdag 27 november 2025 10:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
De kersteditie in 2022 was best een mooi feestje, dus ik ben benieuwd wanneer en waar ze weer met iets komen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |