abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2025 @ 20:23:36 #101
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_216232519
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_216329148
Morgen een dansje doen op Reactivate. *O* Kijk vooral uit naar Max Enforcer en Tatanka _O_
pi_216330850
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 11:34 schreef DjVero het volgende:
Morgen een dansje doen op Reactivate. *O* Kijk vooral uit naar Max Enforcer en Tatanka _O_
Veel plezier! *O*

Ik moet helaas wachten tot Vroeger was alles beter volgende maand. Ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin in een feestje!
  vrijdag 17 januari 2025 @ 18:41:30 #104
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_216333428
Ben wel benieuwd naar de jullie ervaringen bij deze Reactivate. Was daar januari '24, mooi feesje maar voelde het geluid niet en als ik wilde gaan miste ik de ruimte.

Ben nog meer benieuwd naar volgende week Origins! Nog ouweschools FOK!kers (zie OP) daar?
Wat je vindt, ...
pi_216333930
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 18:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben wel benieuwd naar de jullie ervaringen bij deze Reactivate. Was daar januari '24, mooi feesje maar voelde het geluid niet en als ik wilde gaan miste ik de ruimte.

Ik was er vorig jaar ook. Het enige nadeel van classics-feestjes vind ik dat "de grote jongens", met veel eigen producties, zowat alleen maar hun eigen hitjes draaien, die ik al honderdduuzend keer heb gehoord. Maarja, kleinigheidje, de vibe en nostalgie maken alles ook weer goed.

Daarom verwacht ik veel van o.a. Max Enforcer.

De ruimte had je overigens boven, tegenover het podium.
pi_216436584
Mensen nog bij Timeless van Wildstylez geweest vannacht?
pi_216445092
Damn, weer wat nostalgie voorbij horen komen hier. _0_ Ben al 25 jaar hardstylefan (zie m'n nickname hehe)

Hier een paar persoonlijke favorieten;

Bekijk deze YouTube-video

pi_216469220
Mooie plaatjes allemaal ja. VWAB in feb moet ik helaas skippen, maar ik ben wel van plan in juli naar de outdoor te gaan. O+
Verder nog een dagje Intents op de rol in mei, gisteren kaarten gescoord. Verder nog feestjes zat komende maanden, maar andere genres. In december heb ik 3 weekenden hardstyle achter elkaar gehad, dan vond ik wel ff zat. :@
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 30 januari 2025 @ 12:33:55 #110
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_216482390
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_216533110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 12:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
In december heb ik 3 weekenden hardstyle achter elkaar gehad, dan vond ik wel ff zat. :@
Pwoah, dat is ouderwets. Ik zit tegenwoordig op 1 a 2 per jaar. _O-

Ik plan ook om naar VWAB Festival te gaan in juli. Daarom was ik wat aan het bij lezen op HardTraxx en kwam posts van @Da_Ripper en @ReMcOrE tegen, terwijl ik jullie daar vroeger niet heb zien posten. Vanwaar doen jullie dat nu ineens wel? :D Omdat dit topic niet meer zo actief is misschien? ;(

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2025 12:41 schreef Ronzz het volgende:
Mensen nog bij Timeless van Wildstylez geweest vannacht?
Ik las op HT dat de kaartverkoop zo'n flop was, dat ze de tickets praktisch gratis weggegeven hebben. _O- Je mocht ineens een extra iemand meenemen op een ticket en er waren winacties waar iedereen die meedeed een ticket won. :D Maarja, wie van ons 30+'ers wil er tegenwoordig nog naar een nachtfeest?
gr gr
pi_216533993
quote:
88s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Pwoah, dat is ouderwets. Ik zit tegenwoordig op 1 a 2 per jaar.
Ja, dit was ook écht hoge uitzondering. Afscheidsfeest Frequencerz en 20 Years rooie Bob waren toch eenmalig, zó veel mooie herinneringen en zó veel goede releases van deze gasten in de laatste 20 jaar, dat het voor mij gewoon een "must" was om erbij te zijn. Gelukkig was alles overdag idd. ^O^

quote:
Maarja, wie van ons 30+'ers wil er tegenwoordig nog naar een nachtfeest?
Om de post dan toch maar tegenstrijdig te maken, afgelopen weekend een nachtje techno in Gent gedaan. :@ Maar je trekt het idd minder naarmate je ouder wordt. Daarom idd wel jammer dat Timeless ook 's nachts was.
pi_216534154
quote:
Ik las op HT dat de kaartverkoop zo'n flop was, dat ze de tickets praktisch gratis weggegeven hebben. _O- Je mocht ineens een extra iemand meenemen op een ticket en er waren winacties waar iedereen die meedeed een ticket won. :D Maarja, wie van ons 30+'ers wil er tegenwoordig nog naar een nachtfeest?
Las ook dat het Aversion feest in de AFAS ook half leeg was en dat was overdag.

Heb sws het gevoel dat de populariteit van hardstyle aan het afnemen is. Feesten stoppen of worden kleiner zoals Decibel dit jaar.
Misschien dat de jeugd eerder naar feesten als Verknipt gaat? De Raw hype is ook wel definitief voorbij.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_216547984
quote:

[..]

Ik plan ook om naar VWAB Festival te gaan in juli. Daarom was ik wat aan het bij lezen op HardTraxx en kwam posts van @:Da_Ripper en @:ReMcOrE tegen, terwijl ik jullie daar vroeger niet heb zien posten. Vanwaar doen jullie dat nu ineens wel? :D Omdat dit topic niet meer zo actief is misschien? ;(
[..]
dat was vanwege dit gok ik:
quote:
sprak op dat feestje wat lui, die zaten op HT en ik wilde hun 'review' even lezen en die van mezelf ook delen; want het was geen denderend feest. en één van die lui benoemde mijn kameraad en mij ook nog in z'n post :P dus account aangemaakt en gepost, meer (nog) niet mee gedaan :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 7 februari 2025 @ 19:46:35 #115
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_216586221
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_216771038
Yooo, iemand hier toevallig interesse in zondagtickets (3x) voor Defqon dit jaar?

Zou met twee maten gaan, maar de een krijgt die week ervoor een kind en de ander moet rond die tijd voor werk naar een beurs en weet nog niet hoe en wat. In m'n uppie ga ik niet...

Betreft de originele prijs.

Kleine kans denk ik, maar proberen kan altijd. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_217382479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2025 21:27 schreef Hojdhopper het volgende:
Yooo, iemand hier toevallig interesse in zondagtickets (3x) voor Defqon dit jaar?

Zou met twee maten gaan, maar de een krijgt die week ervoor een kind en de ander moet rond die tijd voor werk naar een beurs en weet nog niet hoe en wat. In m'n uppie ga ik niet...

Betreft de originele prijs.

Kleine kans denk ik, maar proberen kan altijd. :)
Eentje verkocht, nog twee beschikbaar. :s) Pak je kans om de nieuwe dubstep stage te zien ( :') )
  maandag 28 april 2025 @ 20:12:11 #118
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_217489163
Rebellion Outdoor tickets besteld :7 Raw Classics :9~ Jasons Payne Goldschool, 15yrs Crypsis boh *O* Donkey Roller en E-Force niet vergeten O-)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_217523897
ik had Hardclassics Festival (26 juli a.s.) met potlood in de agenda gezet, want volgens mij is dat nog één van de weinige feesten waar ik als ouwe (hardstyle-)lul de voor mij goede muziek kan horen; classics van voor 2012/2013.

klopt dat, of is dat ook daar een illusie? -O-

en heb helaas nu toch wat anders dat weekend, dus wellicht volgend jaar :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_217524881
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2025 10:21 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had Hardclassics Festival (26 juli a.s.) met potlood in de agenda gezet, want volgens mij is dat nog één van de weinige feesten waar ik als ouwe (hardstyle-)lul de voor mij goede muziek kan horen; classics van voor 2012/2013.

klopt dat, of is dat ook daar een illusie? :|

heb sowieso dit jaar toch wat anders dat weekend, dus wellicht volgend jaar (Y)
Op de Hardclassics-stage wordt over het algemeen wel early gedraaid en ook wel 2007-2010, beetje afhankelijk van de artiest. Nieuwer dan 2012 over het algemeen niet. Dus dat is een goede stage voor ons ouwelullen. Ik heb me daar goed vermaakt in eerdere jaren. Dit jaar past het niet in mijn agenda.

Ik ga dit jaar wel naar Vroeger Was Alles Beter Festival, dat wordt de eerste keer voor mij. Ik verwacht daar weinig echte early maar hoop wel flink wat hardstyle van voor 2011 te kunnen horen. En van Theracords waren de jaren daarna ook nog mooi, dus dat zou ook prima zijn. ^O^

Toevallig luisterde ik van de week de classic-set van Alphaverb op Intents-festival 2024. Die vond ik erg leuk en ook verrassend qua platen en overgangen. Knap dat hij dat nog voor elkaar krijgt met het oudere werk. Op VWAB wil ik zeker naar zijn set. Aanrader wat mij betreft: https://on.soundcloud.com/KELoJTNDsjMQ9rj37

[ Bericht 1% gewijzigd door Quyxz_ op 03-05-2025 13:04:50 ]
gr gr
pi_217826852
Vrijdag dagje Intents gedaan. Lekker weer, erg gezellig, maar muzikaal trek ik die raw zooi echt steeds minder. :@ Volgende maand VWAB, dat is meer mijn ding. Niet aanwezig op DQ trouwens.
pi_217830109
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 09:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vrijdag dagje Intents gedaan. Lekker weer, erg gezellig, maar muzikaal trek ik die raw zooi echt steeds minder. :@ Volgende maand VWAB, dat is meer mijn ding. Niet aanwezig op DQ trouwens.
Ook de "OG Raw" die nu (weer) aan het opkomen is? Ik moet zeggen dat ik daar wel lekker op ga, in tegenstelling tot het kloenken van tegenwoordig. Ik was laatst naar de RSLVD record label party en dat was wel heerlijk hoor! Jason Payne, Regain en Unresolved waren lekkere setjes en Revolve kan ik bijvoorbeeld ook zeer aanraden, heeft ook heerlijke energie achter de dj booth! O+ *O*

Nu aan het aftellen naar Defqon.1, waar ik vooral zal switchen tussen de Red, UV en Magenta voor met name de euforische, classics en af en toe een raw (classic) setje. Heel veel zin in *O* *O* *O*
Vooral na alle filmpjes van Intents die me toch wel fomo gaven :')

Van de zomer ook nog VWAB festival, weekend Dominator, Rebellion outdoor en weekend Decibel op de planning. Hardclassics staat vooralsnog op het misschien lijstje, want je zou zeggen dat het toch wel genoeg moet zijn zo :D :P
pi_217834492
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2025 16:49 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Ook de "OG Raw" die nu (weer) aan het opkomen is? Ik moet zeggen dat ik daar wel lekker op ga, in tegenstelling tot het kloenken van tegenwoordig. Ik was laatst naar de RSLVD record label party en dat was wel heerlijk hoor! Jason Payne, Regain en Unresolved waren lekkere setjes en Revolve kan ik bijvoorbeeld ook zeer aanraden, heeft ook heerlijke energie achter de dj booth! O+ *O*

Nu aan het aftellen naar Defqon.1, waar ik vooral zal switchen tussen de Red, UV en Magenta voor met name de euforische, classics en af en toe een raw (classic) setje. Heel veel zin in *O* *O* *O*
Vooral na alle filmpjes van Intents die me toch wel fomo gaven :')

Van de zomer ook nog VWAB festival, weekend Dominator, Rebellion outdoor en weekend Decibel op de planning. Hardclassics staat vooralsnog op het misschien lijstje, want je zou zeggen dat het toch wel genoeg moet zijn zo :D :P
lekker lijstje! Dominator valt af voor ons ivm andere verplichtingen, wel nog hardclassics erna. Multigroove wil ik nog wel heen, maar vooralsnog een rustige zomer :{
  dinsdag 3 juni 2025 @ 09:37:57 #124
366734 dimmak
bitcoin
pi_217835588
Hier alleen, net als vorig jaar, Hardclassics. Heerlijk feestje.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218077957
Iemand toevallig de livestream van Defqon gekeken?

Net The Closing zitten kijken, allemaal klassiekers van voornamelijk Wildstylez. Mooi man!
  zondag 29 juni 2025 @ 23:11:24 #126
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_218077973
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 23:06 schreef Hojdhopper het volgende:

Net The Closing zitten kijken, allemaal klassiekers van voornamelijk Wildstylez. Mooi man!
Ja echt top _O_
Ben zelf vrijdag geweest
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_218082209
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 23:06 schreef Hojdhopper het volgende:

Echt zwaar genoten gister van Defqon Legends. O+

Op naar VWAB over 2 weken. _O_
  dinsdag 8 juli 2025 @ 17:20:54 #128
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_218159737
quote:

[..]

Ik plan ook om naar VWAB Festival te gaan in juli. Daarom was ik wat aan het bij lezen op HardTraxx en kwam posts van @:Da_Ripper en @:ReMcOrE tegen, terwijl ik jullie daar vroeger niet heb zien posten. Vanwaar doen jullie dat nu ineens wel? :D Omdat dit topic niet meer zo actief is misschien? ;(
Eyoo, het feit dat ik 5 maanden later reageer en nog steeds op dezelfde pagina zit, bevestigd je eigen antwoord.

Vind het 'feesten'-gedeelte op HT tof, beetje de hype delen. Aangemaakt voor Origins en de hype voor VWAB is goed aanwezig...moeilijk veel zin in.

Tik me daar aan Quyxz, ff samen stampje doen!
Wat je vindt, ...
pi_218191479
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2025 17:20 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]
Eyoo, het feit dat ik 5 maanden later reageer en nog steeds op dezelfde pagina zit, bevestigd je eigen antwoord.

Vind het 'feesten'-gedeelte op HT tof, beetje de hype delen. Aangemaakt voor Origins en de hype voor VWAB is goed aanwezig...moeilijk veel zin in.

Tik me daar aan Quyxz, ff samen stampje doen!
Zal ik zeker doen als ik je spot! Linksvoor :D
gr gr
  zaterdag 12 juli 2025 @ 21:51:32 #130
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_218195498
Tom wel gezien vandaag maar de Klep was nergens te bekennen :N
👾
pi_218358890
Hardclassics was zaterdag wel top hoor weer. Anderen nog geweest?

Niet van de raw classics stage afgeweest :')
pi_218361289
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 07:38 schreef Bofjijff het volgende:
Hardclassics was zaterdag wel top hoor weer. Anderen nog geweest?

Niet van de raw classics stage afgeweest :')
Nou zeg, dat was me het feestje wel hoor *O*

Raw classics was idd heerlijk de hele dag, wel nog een uitstapje gemaakt naar Dr Rude bij Nostalgische deuntjes, wat ook echt een topsetje was. Afgesloten voor de helft bij Jason Payne en de andere helft bij Wildstylez die allebei heerlijk draaiden.

Was mijn eerste keer Harclassics, maar man wat een sfeer zeg *O* O+

Komend weekend Rebellion Outdoor, kans is groot dat ik dan weer de hele dag bij de raw classics sta!

Overigens was ik ook naar VWAB festival en die viel op de dag zelf al best wel tegen, maar nu ik Hardclassics ben geweest kan ik wel concluderen dat VWAB echt niet zo was. Zo veel verschil in energie en sfeer van de mensen en qua muziek en geluid, met name op de mainstage.
pi_218361660
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:11 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Nou zeg, dat was me het feestje wel hoor *O*

Raw classics was idd heerlijk de hele dag, wel nog een uitstapje gemaakt naar Dr Rude bij Nostalgische deuntjes, wat ook echt een topsetje was. Afgesloten voor de helft bij Jason Payne en de andere helft bij Wildstylez die allebei heerlijk draaiden.

Was mijn eerste keer Harclassics, maar man wat een sfeer zeg *O* O+

Komend weekend Rebellion Outdoor, kans is groot dat ik dan weer de hele dag bij de raw classics sta!

Overigens was ik ook naar VWAB festival en die viel op de dag zelf al best wel tegen, maar nu ik Hardclassics ben geweest kan ik wel concluderen dat VWAB echt niet zo was. Zo veel verschil in energie en sfeer van de mensen en qua muziek en geluid, met name op de mainstage.
nice! Ja raw classics wel top hoor. Eforce origins in december en dan januari supremacy classics _O_
pi_218362281
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:11 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Je moet ook niet op de main staan, daar vond ik de sfeer bij VWAB ook matig. Bij Terminal C (Theracords stage) vond ik het wel top. :D

Maar Hardclassics is ook wel mijn favoriet. Vooral vanwege de echte early, wat verder bijna nergens meer wordt gedraaid. Afgelopen weekend paste alleen niet in mijn agenda.
gr gr
pi_218363438
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 13:12 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
nice! Ja raw classics wel top hoor. Eforce origins in december en dan januari supremacy classics _O_
E-Force heb ik niet altijd wat mee dus die sla ik over, maar Supremacy Classics: wat een lineup! :Y
pi_218363451
quote:
88s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 14:38 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Je moet ook niet op de main staan, daar vond ik de sfeer bij VWAB ook matig. Bij Terminal C (Theracords stage) vond ik het wel top. :D

Maar Hardclassics is ook wel mijn favoriet. Vooral vanwege de echte early, wat verder bijna nergens meer wordt gedraaid. Afgelopen weekend paste alleen niet in mijn agenda.
Nee true, maar als vrienden bij de main staan, blijf je soms net iets te lang hangen. VWAB wel bij Jason Payne gestaan bij Terminal C (en ervoor nog even Thera meegepakt), dat was idd veel beter qua sfeer!
pi_218364955
quote:
88s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 14:38 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Vooral vanwege de echte early, wat verder bijna nergens meer wordt gedraaid. Afgelopen weekend paste alleen niet in mijn agenda.
ik kon helaas afgelopen zaterdag ook niet, maar vanwege de "echte early" de 2026-editie direct geblokt :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 3 augustus 2025 @ 17:42:22 #138
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_218408522
Bohhh, Crypsis gisteren @ Rebellion :9~ _O_ beetje jammer van die laatste 15 minuten early hardcore van hem maar de rest :7
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_218413859
Waarschijnlijk in november naar Eternal :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_218414008
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2025 17:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Bohhh, Crypsis gisteren @ Rebellion :9~ _O_ beetje jammer van die laatste 15 minuten early hardcore van hem maar de rest :7
die man is altijd goed _O_
pi_218483836
Nog mensen naar Decibel dit weekend?
pi_218500538
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:16 schreef Arnhemunited het volgende:
Zeker *O* *O* *O*
pi_218500785
Sup! Nice om te zien dat FOK! en dit topic nog steeds leven!
Al zeker 12 jaar niet actief meer naar hardstyle geluisterd, maar vanochtend werd ik wakker met deze in mijn hoofd :P

pi_218500886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:12 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Zeker *O* *O* *O*
Nice. De hype begint hier aardig te komen. DBSTF is een zekerheidje en voor de rest gaan we lekker flaneren. :)
pi_218501295
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:59 schreef Arnhemunited het volgende:

[..]
Nice. De hype begint hier aardig te komen. DBSTF is een zekerheidje en voor de rest gaan we lekker flaneren. :)
Bij mij ook, twee keer zelfs dit weekend O+

Verder heb ik mijn agenda bijna wel elk uur vol staan met een of meerdere artiesten, maar ik ga proberen ook wat meer te flaneren dan mezelf vasthouden aan de timetable!
pi_218502082
quote:
11s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:47 schreef eQuaL het volgende:
Sup! Nice om te zien dat FOK! en dit topic nog steeds leven!
Al zeker 12 jaar niet actief meer naar hardstyle geluisterd, maar vanochtend werd ik wakker met deze in mijn hoofd :P

Lekkere plaat! Ik zet hem gelijk op. *O*

Welkom terug! Wanneer zien we je op een classics-feest? Lekker met alle 30+'ers _O_
gr gr
pi_218531681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 13:16 schreef Arnhemunited het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 10:12 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]
Zeker *O* *O* *O*
Hoe was het? :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_218538740
Ik verheug me op het moment dat de Defqon legends set van dit jaar online komt.
Wat was dat ongekend goed zeg :9
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_218553618
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:38 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]
Ja was weer echt top. Sfeer zal er overal goed in, binnenkomst en de barren gingen allemaal volt.
Hoogtepunten:

- Laatste show Frequencerz
- Audiotricz
- Waverider
- Afsluiten bij Estatic _O_
pi_218595432
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 09:38 schreef dimmak het volgende:

[..]
[..]
Ik kwam terug met een virus, dus ik ben nu eindelijk weer een beetje bijgekomen van het weekend Decibel :')

Decibel zelf was echt top! De Journey set van Noisecontrollers en DBSTF op vrijdag, op zaterdag euphoric in het bos, de laatste show van Frequencers en meteen DBSTF er weer achteraan met een heerlijk setje, zo genoten O+ Ook zo hard meegeblèrd dat ik zondag mijn stem was verloren en ook niet meer de puf had om het hele terrein over te lopen (raw classics en euphoric waren richting main, maar vond het echt te ver lopen vanaf de camping :D), dus veel bij de millenium/early hardcore gestaan en me daar ook prima vermaakt! Volgend jaar zeker weer, met de bossen en het strand is het toch een magische locatie met zo veel sfeer! O+
  zondag 31 augustus 2025 @ 00:03:14 #152
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_218636805
Bekijk deze YouTube-video _O_ _O_ meest epic set ever
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_218928093
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 07:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik verheug me op het moment dat de Defqon legends set van dit jaar online komt.
Wat was dat ongekend goed zeg :9
24 oktober, gister bekend gemaakt bij de kick-off van Defqon 2026 :Y
pi_219061614
Voor de geïnteresseerden:
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 13:44:53 #155
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_219101514
*checkt in bij VWAB
Tics van je petten.
pi_219130747
P1 is back! (voor 1 keer)

[ Bericht 3% gewijzigd door ReMcOrE op 28-10-2025 19:55:28 ]
(_/_)
(='.'=)