SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mickytjuh op 02-01-2024 11:50:57 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
lol het is te flauw, maargoed dat is radio waar ik hier nog wel ff van hoor als ik dat hoor onderweg......Do what you love, love what you do!![]()
hahaha wie het niet kent moet t luisteren gewoon de hele serie. LOl. maar is mss beetje voor sommigen hun tijd.
Do what you love, love what you do!![]()
FietsenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dit is ook een mooie...
echt ze durven dit niet meer op radio. maar dat was toen in de ochtend enzo, heerlijk......Do what you love, love what you do!![]()
Door dat gelul over water moet ik me nu toch een partij pissen! Wat is het toch fijn dat ik m’n pis straks met kwalitatief hoogwaardig drinkwater kan wegspoelen. Thanks, kree!![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
lol zo werkt het niet echt, je pis gaat naar hoogheemraadschap en spoelt weg. is niet waar je drinkwater vandaan komt zo rechtsreeks.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef KillemWieft het volgende:
Door dat gelul over water moet ik me nu toch een partij pissen! Wat is het toch fijn dat ik m’n pis straks met kwalitatief hoogwaardig drinkwater kan wegspoelen. Thanks, kree!![]()
Lezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
lol zo werkt het niet echt, je pis gaat naar hoogheemraadschap en spoelt weg. is niet waar je drinkwater vandaan komt zo rechtsreeks.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja ik ben ook al 8 keer geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef KillemWieft het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2024 12:01:51 ]![]()
Ik zeg dat ik m’n pis wegspoel met drinkwater. Wat is daar onjuist aan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees. ,aar weet het werkt niet zo helemaal...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niks want zo doen we dat hier...... maar denk eraan dat je het doorspoelt met water wat de kindertjes in Afrika naar smachten enzo dat ze dat zouden hebben....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik m’n pis wegspoel met drinkwater. Wat is daar onjuist aan?Do what you love, love what you do!![]()
ja tering zeg, jullie kennen me denk beetje dus overtrek het, maar in feite is dit wel de waarheid. denk eraan.Do what you love, love what you do!![]()
Zo werkt water niet he? Tis niet als ik hier een liter doorspoel dat een kindje in Afrika het niet heeft.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat geloof ik graag. Ik heb deze aangeschaft, heerlijk warm. Soms te warm dan moet ik het raam even openzetten om af te koekenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en ik ben koukleum he. Dus bij mij is het 10 keer erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
niet praktisch natuurlijk... maar kan heel anders ook allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo werkt water niet he? Tis niet als ik hier een liter doorspoel dat een kindje in Afrika het niet heeft.
ik denk nog steeds jullie allemaal btw nemen het maar voor aangenomen dat de kraan open gaat en er ineens drinkwater uit komt..... wtf. dat is handig. lol. zie het stuk erachter maar eens.Do what you love, love what you do!![]()
Je onderschat mij heel erg kreequote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet praktisch natuurlijk... maar kan heel anders ook allemaal.
ik denk nog steeds jullie allemaal btw nemen het maar voor aangenomen dat de kraan open gaat en er ineens drinkwater uit komt..... wtf. dat is handig. lol. zie het stuk erachter maar eens.
Trotste mama van Ambar
Ik denk niet dat jij beseft wat je lichaam er allemaal voor heeft moeten doen om jouw thee in pis om te zetten. De weg van mond naar kut is langer dan je denkt!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Ik heb deze aangeschaft, heerlijk warm. Soms te warm dan moet ik het raam even openzetten om af te koeken
ja zoiets heb ik aan, iets korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hou btw geen reet van dit soort promo filmpjes want vertel liever zelf.
maar dit geeft wel een idee voor zuid Holland
Valt toch wel mee, ik heb gewoon op school een project waterzuivering gehad, zodat je leerde hoe drinkwater gemaakt wordt. Denk dat de meeste mensen wel zoiets geleerd hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet praktisch natuurlijk... maar kan heel anders ook allemaal.
ik denk nog steeds jullie allemaal btw nemen het maar voor aangenomen dat de kraan open gaat en er ineens drinkwater uit komt..... wtf. dat is handig. lol. zie het stuk erachter maar eens.
Zo ingewikkeld is het ook weer niet? Maar scheelt natuurlijk dat ik best slim ben
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij beseft wat je lichaam er allemaal voor heeft moeten doen om jouw thee in pis om te zetten. De weg van mond naar kut is langer dan je denkt!quote:![]()
![]()
nou ik had het nooit vroeger? Ze doen daar nu wel aan in aan project dingen met scholen. en is goed. Maar ik vroeger op LTS, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, ik heb gewoon op school een project waterzuivering gehad, zodat je leerde hoe drinkwater gemaakt wordt. Denk dat de meeste mensen wel zoiets geleerd hebben?
Zo ingewikkeld is het ook weer niet? Maar scheelt natuurlijk dat ik best slim benDo what you love, love what you do!![]()
maakt niet uit ook ik stop beetje en ga nog een bakje doen, en ff kijken want morgen moet ik dus wel echt weer aan jullie drinkwater werken
Ja heb er ook twee van die korte Maar had nog kouwe knieen als ik zat, dus deze maar aangeschaftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onderschat t niet he, wat er is voor drinkwater, evt wie echt wil weten via dm ff vragen en doe ik de PDF van wat ik moest leren ff in een jaar.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb er ook twee van die korte Maar had nog kouwe knieen als ik zat, dus deze maar aangeschaftDie zijn wel lekker
Maar niet handig op ht werk.
Thuis heb ik mijn elektrische dekentje![]()
![]()
zou zo graag willen he dat iemand dat bekijkt en zegt,,, ja toch best wel meer ingewikkeld als ik dacht dat het was. lol.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan ook, maar dit kost geen stroom ( ons bent zuinig)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Die zijn wel lekker
Maar niet handig op ht werk.
Thuis heb ik mijn elektrische dekentje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik heb zonnepanelenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dit kost geen stroom ( ons bent zuinig)![]()
![]()
Dat is toch met alle beroepen zo. Moet je eens kijken wat er allemaal komt kijken bij een woningcooperatiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:20 schreef kree het volgende:
zou zo graag willen he dat iemand dat bekijkt en zegt,,, ja toch best wel meer ingewikkeld als ik dacht dat het was. lol.
Dat is ook niet alleen maar een woningkje huren er zit zoveel meer aan vastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan, die heb ik dan weer nietquote:
ja wel waar, dit is vooral wiskunde natuurkunde en biologie enzo. dat is net ff anders. wel. dus iddquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch met alle beroepen zo. Moet je eens kijken wat er allemaal komt kijken bij een woningcooperatie
Dat is ook niet alleen maar een woningkje huren er zit zoveel meer aan vast
mwah als het echt drama is wel, maar vond t wel ok vraag. Maar hou er sowieso zo over op hoor.quote:
Ja zo heeft ieder belangstelling voor iets anders, je kan mensen niet iets opdrinken im het naadje van de kous te willen wetenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel waar, dit is vooral wiskunde natuurkunde en biologie enzo. dat is net ff anders. wel. dus iddWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goedzo, we raken je aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
mwah als het echt drama is wel, maar vond t wel ok vraag. Maar hou er sowieso zo over op hoor.
Niemand wilt je adopteren.snap ikquote:![]()
![]()
nou ik dring mensen niet iets op denk he?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jeeft ieder belangstelling voor iets anders, je kan mensen niet iets opdrinken im het naadje van de kous te willen wetenDo what you love, love what you do!![]()
Kree voelt zich denk ik een beetje onbegrepen en ondergewaardeerd. Zijn mooie eindproduct vloeit dagelijks rijkelijk over m’n geschoren zweetballen.
Maar ik zal vanaf nu tijdens het douchen aan je denken, kree.
En nu ben ik weg!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmms is het erg denk als je ergens een mening over hebt en aan alle kanten iedereen er wat over mag zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo lang en veel lult?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms is het erg denk als je ergens een mening over hebt en aan alle kanten iedereen er wat over mag zeggen?Ik heb nog veel kaas en broodquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik wil nog een broodje kaas, maar mijn kaas is op, en mijn brood is op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef KillemWieft het volgende:
Kree voelt zich denk ik een beetje onbegrepen en ondergewaardeerd. Zijn mooie eindproduct vloeit dagelijks rijkelijk over m’n geschoren zweetballen.
En nu ben ik weg!
douchen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef KillemWieft het volgende:
En nu ben ik weg!![]()
Kom ik ff bij jouquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo lang en veel lult?
[..]
Ik heb nog veel kaas en brood![]()
![]()
paar regel tekst hier he,,,, dat klinkt al snel als lang lulllen. neem het eens in het echt, hoelang duurt t dan? geen uren seconden wss. dus ok, ik zeg wat ik denk en kun je het mee eens zijn of niet, allemaal best maar zeg wel wat ik denk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo lang en veel lult?Do what you love, love what you do!![]()
Jaaa leukquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga over een half uurtje lunchen![]()
![]()
![]()
omg echt alle van jullie, ik zou zo benieuwd zijn zijn het echt jullie te zien en dan moeten praten enzo? jemig gaan we dan ook zo drama maken?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Te laatquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
Ow er was besloten er over te stoppen? Ik gooi mijn vraag wel weg!![]()
![]()
ToT is ook al modquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
Ow er was besloten er over te stoppen? Ik gooi mijn vraag wel weg!![]()
![]()
Jij maakt dramaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
omg echt alle van jullie, ik zou zo benieuwd zijn zijn het echt jullie te zien en dan moeten praten enzo? jemig gaan we dan ook zo drama maken?![]()
![]()
nou niet echt... vraag me wel dingen af. maar maakt niet uit. Ik ben denk toch ff weekje weg ofzo weer hier gewoon om geen tijd. Maargoed vroeg me t wel eens af ja, want hoe raar jullie allemaal denken ofzo van gewoon praten orzo alleen al, eentje meer naar ander. maarja....,.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat ik het maar 5 minuten vol hou met jou en dan neem ik de benenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt... vraag me wel dingen af. maar maakt niet uit. Ik ben denk toch ff weekje weg ofzo weer hier gewoon om geen tijd. Maargoed vroeg me t wel eens af ja, want hoe raar jullie allemaal denken ofzo van gewoon praten orzo alleen al, eentje meer naar ander. maarja....,.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9/11 was an inside job en Bigpharma wants to kill you en dat soort dingen.![]()
![]()
ik vond het bizar dat ik moest vragen aan mods enzo in hoeverre het allemaal ok was dit....... niet omdat ik wat raars zei want is allemaal openbaar, maar omdat er drama gemaakt van werd wel.Do what you love, love what you do!![]()
hmms denk dat valt wss nog best mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar 5 minuten vol hou met jou en dan neem ik de benenDo what you love, love what you do!![]()
Maar jij maakt zelf drama door best wel erg je mening op te dringenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:39 schreef kree het volgende:
ik vond het bizar dat ik moest vragen aan mods enzo in hoeverre het allemaal ok was dit....... niet omdat ik wat raars zei want is allemaal openbaar, maar omdat er drama gemaakt van werd wel.![]()
![]()
Kerel, je bent een toffe koekwaus die volgens mij de helft van de tijd knettestoned hier zit mee te chatten, maar doordrammen kun je wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt... vraag me wel dingen af. maar maakt niet uit. Ik ben denk toch ff weekje weg ofzo weer hier gewoon om geen tijd. Maargoed vroeg me t wel eens af ja, want hoe raar jullie allemaal denken ofzo van gewoon praten orzo alleen al, eentje meer naar ander. maarja....,.
Over het onrecht wat je tijdens corona is aangedaan toen je met je zatte kloten je bestelwagen langs een muur geschraapt had en je rijbewijs opnieuw moest halen maar dat langer duurde dan verwacht, over dat de politie naar die keffer moest zoeken, over dat wij per sé geld naar die ene christelijke stichting moesten overmaken en je bitter teleurgesteld in ons was omdat we dat niet deden enz enz enz.
Klets gewoon gezellig mee, maar dram niet door.![]()
Nee ik kan er niet tegen als iemand urenlang over iets doorgaat wat mij geen ene flikker interesseertquote:![]()
![]()
Zat even mee te lezen, best interessant.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:39 schreef kree het volgende:
ik vond het bizar dat ik moest vragen aan mods enzo in hoeverre het allemaal ok was dit....... niet omdat ik wat raars zei want is allemaal openbaar, maar omdat er drama gemaakt van werd wel.
Hoe zuiveren ze het nu precies? Water is erg belangrijk. En beste wensen nog allemaal![]()
Ja het werd mij gevraagd.quote:
Op een gegeven moment ging het ook over dat vaccinaties autisme bij kinderen zou veroorzaken en een zwangere dame raakte door dat topic overtuigd haar kind niet te laten vaccineren, en toen ben ik ff uit m'n plaat gegaan.![]()
op gevolg van heee? vergeet dat niet. Echt HC daagt me uit. en reageer daarop. het komt niet van mij..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar jij maakt zelf drama door best wel erg je mening op te dringenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Zat even mee te lezen, best interessant.
Hoe zuiveren ze het nu precies? Water is erg belangrijk. En beste wensen nog allemaalFucking troll!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, dat is inderdaad niet zo handig als mod zijnde.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het werd mij gevraagd.
Op een gegeven moment ging het ook over dat vaccinaties autisme bij kinderen zou veroorzaken en een zwangere dame raakte door dat topic overtuigd haar kind niet te laten vaccineren, en toen ben ik ff uit m'n plaat gegaan.![]()
Hoe maken we heel duidelijk dat DTS het afvoerputje van FOK! is 101
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Charly is er helemaal niet nuquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
op gevolg van heee? vergeet dat niet. Echt HC daagt me uit. en reageer daarop. het komt niet van mij..![]()
euhm dart is graag hoe het verhaal zou willen zijn?? maar ok dat is het toch echt niet....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel, je bent een toffe koekwaus die volgens mij de helft van de tijd knettestoned hier zit mee te chatten, maar doordrammen kun je wel.
Over het onrecht wat je tijdens corona is aangedaan toen je met je zatte kloten je bestelwagen langs een muur geschraapt had en je rijbewijs opnieuw moest halen maar dat langer duurde dan verwacht, over dat de politie naar die keffer moest zoeken, over dat wij per sé geld naar die ene christelijke stichting moesten overmaken en je bitter teleurgesteld in ons was omdat we dat niet deden enz enz enz.
Klets gewoon gezellig mee, maar dram niet door.
ik ga hier niet in de verdediging om wat ik deed namelijk en nooit. was neit ik ik probeerde het nog ok te houden.
Dus geen bs gelul nu he......Do what you love, love what you do!![]()
Ik vermoed dat vanavond al duidelijk is wie deze maand gaat winnen![]()
Het welzijn van een kind vind ik belangrijker dan moderatorschap.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:42 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad niet zo handig als mod zijnde.
Maar verder heb ik me zo neutraal mogelijk opgesteld: de wappies en de critici even veel kans geven.![]()
Waarom haal je HC er opeens bij? HC is hier nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
op gevolg van heee? vergeet dat niet. Echt HC daagt me uit. en reageer daarop. het komt niet van mij..![]()
![]()
ben er klaar ook btw want geen tijd meer voor, btw heel de week niet of moet zin hebben.
Zie maar hoe jullie t beoordelen, ik denk niet dat ik iemand veroordeelde of iets ervan of wat. heb dingen gezegd maar reactie op ander.......Do what you love, love what you do!![]()
Dat begrijp ik helemaalquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het welzijn van een kind vind ik belangrijker dan moderatorschap.
Maar verder heb ik me zo neutraal mogelijk opgesteld: de wappies en de critici even veel kans geven.![]()
@Harriequote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vermoed dat vanavond al duidelijk is wie deze maand gaat winnen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2024 12:46:40 ]![]()
De bakker heeft er in het wit, bruin en volkorenquote:
Kunnen we ook weer door met ruzie makenquote:
Sherlock is niks naast deze detective skillsquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door SwJ op 03-01-2024 11:48:54 ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
2 zelfsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:47 schreef Grawlix het volgende:
[..]
voel maar aan je borst daar zit een puntje op![]()
![]()
Ja goed he, en alleen maar door 1 domme zin van hemquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sherlock is niks naast deze detective skills
@hemarookworst !![]()
-weg-
[ Bericht 98% gewijzigd door SwJ op 03-01-2024 11:50:13 ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sorry nog van alle 'natuur foto's' die ik je vannacht stuurdequote:
Kloontjes? Hier? Dat is onmogelijk
Geeft niet,, ik heb genotenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog van alle 'natuur foto's' die ik je vannacht stuurde
Ow jij bent ze gewoon alle 4quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geeft niet,, ik heb genoten
[..]
Ow jij bent ze gewoon alle 4![]()
![]()
Even wat testen:
Kaag
Kaag
Jetten
Jetten
D66
D66Trotste mama van Ambar
Er zijn een aantal users van vroeger waar ik echt absoluut niet mee overweg kon, maar nieuwe users, ook al zijn het misschien kloontjes van die oude die toentertijd een bepaald gedrag hadden, heb ik geen problemen mee als hun huidige gedrag verder gewoon goed is en er verder niks is wat me aan hun oude account doet herinneren.
Zand er over, schone lei, lekker zuipen!![]()
![]()
mij ook niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
Er zijn een aantal users van vroeger waar ik echt absoluut niet mee overweg kon, maar nieuwe users, ook al zijn het misschien kloontjes van die oude die toentertijd een bepaald gedrag hadden, heb ik geen problemen mee als hun huidige gedrag verder gewoon goed is en er verder niks is wat me aan hun oude account doet herinneren.
Zand er over, schone lei, lekker zuipen!
Ik ben op anoniem gegaan en toen kreeg ik spijt en heb deze aangemaakt![]()
Jij kan uiteraard ongezien de graftyfus krijgen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mij ook niet?
Ik ben op anoniem gegaan en toen kreeg ik spijt en heb deze aangemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar had je al 2 vanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:07 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Mooi zo moeilijk was dat toch niet? Ik heb een punt![]()
![]()
Ja grawlixquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:12 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel persoonlijkheden jij hebt
Maar de meeste mensen hebben er gewoon 1![]()
Heb jij een ban dan ?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Posten met een kloon als je een ban hebt ook niet![]()
Dan moet je nu weten wie het is.... Denk goed naquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Posten met een kloon als je een ban hebt ook niet![]()
We geven swj wel meteen flink werk zo aan het begin van het nieuwe jaar als hij weer eens inlogt
Aan welke kant je staatquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:17 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu weten wie het is.... Denk goed na![]()
![]()
Owquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ban. Maar sommige klonen hier wel
Bijzonder
Klonen nog wel![]()
Nou heb wel topicreport gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
We geven swj wel meteen flink werk zo aan het begin van het nieuwe jaar als hij weer eens inlogt
Dus hoop dat er een kloon check komt en dat die gekkies een nog langere vakantie krijgen![]()
Ik heb nog liever dat @kree er is
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2024 13:20:37 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: