Ja heb er ook twee van die korte Maar had nog kouwe knieen als ik zat, dus deze maar aangeschaftquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heb er ook twee van die korte Maar had nog kouwe knieen als ik zat, dus deze maar aangeschaft
Dat kan ook, maar dit kost geen stroom ( ons bent zuinig)quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Die zijn wel lekker
Maar niet handig op ht werk.
Thuis heb ik mijn elektrische dekentje
ja ik heb zonnepanelenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dit kost geen stroom ( ons bent zuinig)
Dat is toch met alle beroepen zo. Moet je eens kijken wat er allemaal komt kijken bij een woningcooperatiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:20 schreef kree het volgende:
zou zo graag willen he dat iemand dat bekijkt en zegt,,, ja toch best wel meer ingewikkeld als ik dacht dat het was. lol.
O dan, die heb ik dan weer nietquote:
ja wel waar, dit is vooral wiskunde natuurkunde en biologie enzo. dat is net ff anders. wel. dus iddquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch met alle beroepen zo. Moet je eens kijken wat er allemaal komt kijken bij een woningcooperatie
Dat is ook niet alleen maar een woningkje huren er zit zoveel meer aan vast
mwah als het echt drama is wel, maar vond t wel ok vraag. Maar hou er sowieso zo over op hoor.quote:
Ja zo heeft ieder belangstelling voor iets anders, je kan mensen niet iets opdrinken im het naadje van de kous te willen wetenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja wel waar, dit is vooral wiskunde natuurkunde en biologie enzo. dat is net ff anders. wel. dus idd
goedzo, we raken je aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
mwah als het echt drama is wel, maar vond t wel ok vraag. Maar hou er sowieso zo over op hoor.
snap ikquote:
nou ik dring mensen niet iets op denk he?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo jeeft ieder belangstelling voor iets anders, je kan mensen niet iets opdrinken im het naadje van de kous te willen weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |