SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mickytjuh op 02-01-2024 11:50:57 ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
lol het is te flauw, maargoed dat is radio waar ik hier nog wel ff van hoor als ik dat hoor onderweg......Do what you love, love what you do!![]()
hahaha wie het niet kent moet t luisteren gewoon de hele serie. LOl. maar is mss beetje voor sommigen hun tijd.
Do what you love, love what you do!![]()
FietsenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
dit is ook een mooie...
echt ze durven dit niet meer op radio. maar dat was toen in de ochtend enzo, heerlijk......Do what you love, love what you do!![]()
Door dat gelul over water moet ik me nu toch een partij pissen! Wat is het toch fijn dat ik m’n pis straks met kwalitatief hoogwaardig drinkwater kan wegspoelen. Thanks, kree!![]()
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
lol zo werkt het niet echt, je pis gaat naar hoogheemraadschap en spoelt weg. is niet waar je drinkwater vandaan komt zo rechtsreeks.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef KillemWieft het volgende:
Door dat gelul over water moet ik me nu toch een partij pissen! Wat is het toch fijn dat ik m’n pis straks met kwalitatief hoogwaardig drinkwater kan wegspoelen. Thanks, kree!![]()
Lezen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
lol zo werkt het niet echt, je pis gaat naar hoogheemraadschap en spoelt weg. is niet waar je drinkwater vandaan komt zo rechtsreeks.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja ik ben ook al 8 keer geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:57 schreef KillemWieft het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2024 12:01:51 ]![]()
Ik zeg dat ik m’n pis wegspoel met drinkwater. Wat is daar onjuist aan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:01 schreef kree het volgende:
[..]
ik lees. ,aar weet het werkt niet zo helemaal...Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niks want zo doen we dat hier...... maar denk eraan dat je het doorspoelt met water wat de kindertjes in Afrika naar smachten enzo dat ze dat zouden hebben....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik m’n pis wegspoel met drinkwater. Wat is daar onjuist aan?Do what you love, love what you do!![]()
ja tering zeg, jullie kennen me denk beetje dus overtrek het, maar in feite is dit wel de waarheid. denk eraan.Do what you love, love what you do!![]()
Zo werkt water niet he? Tis niet als ik hier een liter doorspoel dat een kindje in Afrika het niet heeft.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat geloof ik graag. Ik heb deze aangeschaft, heerlijk warm. Soms te warm dan moet ik het raam even openzetten om af te koekenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:16 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en ik ben koukleum he. Dus bij mij is het 10 keer erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
niet praktisch natuurlijk... maar kan heel anders ook allemaal.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo werkt water niet he? Tis niet als ik hier een liter doorspoel dat een kindje in Afrika het niet heeft.
ik denk nog steeds jullie allemaal btw nemen het maar voor aangenomen dat de kraan open gaat en er ineens drinkwater uit komt..... wtf. dat is handig. lol. zie het stuk erachter maar eens.Do what you love, love what you do!![]()
Je onderschat mij heel erg kreequote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet praktisch natuurlijk... maar kan heel anders ook allemaal.
ik denk nog steeds jullie allemaal btw nemen het maar voor aangenomen dat de kraan open gaat en er ineens drinkwater uit komt..... wtf. dat is handig. lol. zie het stuk erachter maar eens.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik denk niet dat jij beseft wat je lichaam er allemaal voor heeft moeten doen om jouw thee in pis om te zetten. De weg van mond naar kut is langer dan je denkt!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag. Ik heb deze aangeschaft, heerlijk warm. Soms te warm dan moet ik het raam even openzetten om af te koeken
ja zoiets heb ik aan, iets korterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hou btw geen reet van dit soort promo filmpjes want vertel liever zelf.
maar dit geeft wel een idee voor zuid Holland
Valt toch wel mee, ik heb gewoon op school een project waterzuivering gehad, zodat je leerde hoe drinkwater gemaakt wordt. Denk dat de meeste mensen wel zoiets geleerd hebben?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet praktisch natuurlijk... maar kan heel anders ook allemaal.
ik denk nog steeds jullie allemaal btw nemen het maar voor aangenomen dat de kraan open gaat en er ineens drinkwater uit komt..... wtf. dat is handig. lol. zie het stuk erachter maar eens.
Zo ingewikkeld is het ook weer niet? Maar scheelt natuurlijk dat ik best slim ben
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij beseft wat je lichaam er allemaal voor heeft moeten doen om jouw thee in pis om te zetten. De weg van mond naar kut is langer dan je denkt!quote:![]()
![]()
nou ik had het nooit vroeger? Ze doen daar nu wel aan in aan project dingen met scholen. en is goed. Maar ik vroeger op LTS, geen flauw idee.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, ik heb gewoon op school een project waterzuivering gehad, zodat je leerde hoe drinkwater gemaakt wordt. Denk dat de meeste mensen wel zoiets geleerd hebben?
Zo ingewikkeld is het ook weer niet? Maar scheelt natuurlijk dat ik best slim benDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: