hmmms is het erg denk als je ergens een mening over hebt en aan alle kanten iedereen er wat over mag zeggen?quote:
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo lang en veel lult?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms is het erg denk als je ergens een mening over hebt en aan alle kanten iedereen er wat over mag zeggen?
Ik heb nog veel kaas en broodquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef M_0_0_N het volgende:
Ik wil nog een broodje kaas, maar mijn kaas is op, en mijn brood is op
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef KillemWieft het volgende:
Kree voelt zich denk ik een beetje onbegrepen en ondergewaardeerd. Zijn mooie eindproduct vloeit dagelijks rijkelijk over m’n geschoren zweetballen.
Maar ik zal vanaf nu tijdens het douchen aan je denken, kree.
En nu ben ik weg!
douchen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef KillemWieft het volgende:
Kree voelt zich denk ik een beetje onbegrepen en ondergewaardeerd. Zijn mooie eindproduct vloeit dagelijks rijkelijk over m’n geschoren zweetballen.
Maar ik zal vanaf nu tijdens het douchen aan je denken, kree.
En nu ben ik weg!
Kom ik ff bij jouquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo lang en veel lult?
[..]
Ik heb nog veel kaas en brood
paar regel tekst hier he,,,, dat klinkt al snel als lang lulllen. neem het eens in het echt, hoelang duurt t dan? geen uren seconden wss. dus ok, ik zeg wat ik denk en kun je het mee eens zijn of niet, allemaal best maar zeg wel wat ik denk.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo lang en veel lult?
Jaaa leukquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gezellig
Ik ga over een half uurtje lunchen
quote:
Te laatquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
Ow er was besloten er over te stoppen? Ik gooi mijn vraag wel weg!
ToT is ook al modquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:34 schreef ToT het volgende:
Ow er was besloten er over te stoppen? Ik gooi mijn vraag wel weg!
Jij maakt dramaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:33 schreef kree het volgende:
omg echt alle van jullie, ik zou zo benieuwd zijn zijn het echt jullie te zien en dan moeten praten enzo? jemig gaan we dan ook zo drama maken?
nou niet echt... vraag me wel dingen af. maar maakt niet uit. Ik ben denk toch ff weekje weg ofzo weer hier gewoon om geen tijd. Maargoed vroeg me t wel eens af ja, want hoe raar jullie allemaal denken ofzo van gewoon praten orzo alleen al, eentje meer naar ander. maarja....,.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |