Ik denk dat ik het maar 5 minuten vol hou met jou en dan neem ik de benenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt... vraag me wel dingen af. maar maakt niet uit. Ik ben denk toch ff weekje weg ofzo weer hier gewoon om geen tijd. Maargoed vroeg me t wel eens af ja, want hoe raar jullie allemaal denken ofzo van gewoon praten orzo alleen al, eentje meer naar ander. maarja....,.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
9/11 was an inside job en Bigpharma wants to kill you en dat soort dingen.
hmms denk dat valt wss nog best mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het maar 5 minuten vol hou met jou en dan neem ik de benen
Maar jij maakt zelf drama door best wel erg je mening op te dringenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:39 schreef kree het volgende:
ik vond het bizar dat ik moest vragen aan mods enzo in hoeverre het allemaal ok was dit....... niet omdat ik wat raars zei want is allemaal openbaar, maar omdat er drama gemaakt van werd wel.
Kerel, je bent een toffe koekwaus die volgens mij de helft van de tijd knettestoned hier zit mee te chatten, maar doordrammen kun je wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt... vraag me wel dingen af. maar maakt niet uit. Ik ben denk toch ff weekje weg ofzo weer hier gewoon om geen tijd. Maargoed vroeg me t wel eens af ja, want hoe raar jullie allemaal denken ofzo van gewoon praten orzo alleen al, eentje meer naar ander. maarja....,.
Nee ik kan er niet tegen als iemand urenlang over iets doorgaat wat mij geen ene flikker interesseertquote:
Zat even mee te lezen, best interessant.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:39 schreef kree het volgende:
ik vond het bizar dat ik moest vragen aan mods enzo in hoeverre het allemaal ok was dit....... niet omdat ik wat raars zei want is allemaal openbaar, maar omdat er drama gemaakt van werd wel.
Ja het werd mij gevraagd.quote:
op gevolg van heee? vergeet dat niet. Echt HC daagt me uit. en reageer daarop. het komt niet van mij..quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:40 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar jij maakt zelf drama door best wel erg je mening op te dringen
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Zat even mee te lezen, best interessant.
Hoe zuiveren ze het nu precies? Water is erg belangrijk. En beste wensen nog allemaal
Ah, dat is inderdaad niet zo handig als mod zijnde.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het werd mij gevraagd.
Op een gegeven moment ging het ook over dat vaccinaties autisme bij kinderen zou veroorzaken en een zwangere dame raakte door dat topic overtuigd haar kind niet te laten vaccineren, en toen ben ik ff uit m'n plaat gegaan.
Charly is er helemaal niet nuquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
op gevolg van heee? vergeet dat niet. Echt HC daagt me uit. en reageer daarop. het komt niet van mij..
euhm dart is graag hoe het verhaal zou willen zijn?? maar ok dat is het toch echt niet....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerel, je bent een toffe koekwaus die volgens mij de helft van de tijd knettestoned hier zit mee te chatten, maar doordrammen kun je wel.
Over het onrecht wat je tijdens corona is aangedaan toen je met je zatte kloten je bestelwagen langs een muur geschraapt had en je rijbewijs opnieuw moest halen maar dat langer duurde dan verwacht, over dat de politie naar die keffer moest zoeken, over dat wij per sé geld naar die ene christelijke stichting moesten overmaken en je bitter teleurgesteld in ons was omdat we dat niet deden enz enz enz.
Klets gewoon gezellig mee, maar dram niet door.
Het welzijn van een kind vind ik belangrijker dan moderatorschap.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:42 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad niet zo handig als mod zijnde.
Waarom haal je HC er opeens bij? HC is hier nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
op gevolg van heee? vergeet dat niet. Echt HC daagt me uit. en reageer daarop. het komt niet van mij..
Dat begrijp ik helemaalquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Het welzijn van een kind vind ik belangrijker dan moderatorschap.
Maar verder heb ik me zo neutraal mogelijk opgesteld: de wappies en de critici even veel kans geven.
@Harriequote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vermoed dat vanavond al duidelijk is wie deze maand gaat winnen![]()
De bakker heeft er in het wit, bruin en volkorenquote:
Kunnen we ook weer door met ruzie makenquote:
Sherlock is niks naast deze detective skillsquote:
2 zelfsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:47 schreef Grawlix het volgende:
[..]
voel maar aan je borst daar zit een puntje op
Ja goed he, en alleen maar door 1 domme zin van hemquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sherlock is niks naast deze detective skills
Sorry nog van alle 'natuur foto's' die ik je vannacht stuurdequote:
Geeft niet,, ik heb genotenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry nog van alle 'natuur foto's' die ik je vannacht stuurde
Ow jij bent ze gewoon alle 4quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geeft niet,, ik heb genoten
[..]
Ow jij bent ze gewoon alle 4
mij ook niet?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:59 schreef ToT het volgende:
Er zijn een aantal users van vroeger waar ik echt absoluut niet mee overweg kon, maar nieuwe users, ook al zijn het misschien kloontjes van die oude die toentertijd een bepaald gedrag hadden, heb ik geen problemen mee als hun huidige gedrag verder gewoon goed is en er verder niks is wat me aan hun oude account doet herinneren.
Zand er over, schone lei, lekker zuipen!
Jij kan uiteraard ongezien de graftyfus krijgen!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
mij ook niet?
Ik ben op anoniem gegaan en toen kreeg ik spijt en heb deze aangemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar had je al 2 vanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:07 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Mooi zo moeilijk was dat toch niet? Ik heb een punt![]()
Ja grawlixquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:12 schreef Glitsey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel persoonlijkheden jij hebt
Maar de meeste mensen hebben er gewoon 1
Heb jij een ban dan ?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Posten met een kloon als je een ban hebt ook niet
Dan moet je nu weten wie het is.... Denk goed naquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:15 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Posten met een kloon als je een ban hebt ook niet
Aan welke kant je staatquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:17 schreef Bass_ het volgende:
[..]
Dan moet je nu weten wie het is.... Denk goed na
Owquote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ban. Maar sommige klonen hier wel
Nou heb wel topicreport gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
We geven swj wel meteen flink werk zo aan het begin van het nieuwe jaar als hij weer eens inlogt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |