quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wisten jullie dat je een Isuzu D-Max op twee wielen kunt laten rijden door tegen zijn velg te rijden met een Saab? Ik nu wel.
quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 23:59 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
Ik zag de Isuzu over het hoofd
En parkeerde de Saab er tegenaan
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2020 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen. Maar ik ben nu eenmaal een hypocriete lul.
Flikker op met je spam.
Gefeliciteerd 🥳quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje samenloop van omstandigheden. Rond juni heb ik het Nederlands Kustpad gelopen, en toen ik daarmee klaar was ben ik dat momentum kwijtgeraakt en toch weer in een dip gekomen (waar ik ook niet echt uit ben). Dan heb ik ook minder energie, vooral voor sociale dingen, dus bij contact houden met vrienden of deelnemen op een forum mis ik dan vaak de fut. Mijn buurman is toen ook overleden en ik mocht zijn schuur overnemen, dus die moest afgebroken, verplaatst en weer opgezet worden, en daar heb ik in het najaar vooral de energie in gestoken. In december is de gezondheid van mijn vader heel snel achteruit gegaan (hij had zware COPD en voor de derde keer kanker, dus hij was al enkel jaren 'terminaal') zodat daar bijna iedere dag wel iets mee was. Uiteindelijk is hij de 23ste overleden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:49 schreef Anne het volgende:
Geeft toch helemaal niks joh Dingest!
Bedankt.
Waarom heb je het forum vermeden?
Vetjes. Waar ga je (in) wonen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 06:58 schreef Anne het volgende:
Op de valreep van 2023 hebben we nog even een huis gekocht trouwens! Per 1 februari verhuizen! Het inpakken is begonnen!
[ afbeelding ]
In een huis (met garage!) aan de rand van een heeeeeeul groot bosquote:
Tof vooruitzicht. Kan Mason in het bos spelenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
In een huis (met garage!) aan de rand van een heeeeeeul groot bosen Nijmegen was al op fietsafstand, maar nu gaan we er helemaal tegenaan wonen.
Mooie omgeving, tijdje elke woensdagavond gewandeld in een bos aan de rand van Nijmegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
In een huis (met garage!) aan de rand van een heeeeeeul groot bosen Nijmegen was al op fietsafstand, maar nu gaan we er helemaal tegenaan wonen.
Nice!quote:Op zondag 4 februari 2024 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
https://www.instagram.com/p/C27hy2aiLPK/?igsh=cXFsaWFrMmZwbDR5
Niet echt, maar ach: Hoiquote:» Er is al 32 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Zeker aan het proefrijden voor een nieuwe leasert?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Kwam ik vandaag Paladijn tegen in een witte MX-5 van de huidige generatie?
Hoi hoe bevalt je nieuwe stulpje?quote:
Héél erg goedquote:
tofquote:Op maandag 11 maart 2024 09:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Héél erg goed. Voelde heel snel als thuis, dus dat is een goed teken.
Heel veel mensen in de wijk hebben een kat of hondje voor het raam zitten, maar wij hebben deze die de buurt in de gaten houdt en zwaait.
[ afbeelding ]
Hij is juist sinds afgelopend weekend al omlaagquote:Op maandag 11 maart 2024 11:00 schreef lipje het volgende:
[..]
tof![]()
Het wordt nu wel tijd de box lager te zetten. Staan is leuk, maar klimmen en vallen volgen
Zeker nog lager. Het hoofdje onder de rand. Onze box had maar twee standen.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is juist sinds afgelopend weekend al omlaagMaar jij zegt; nog lager dus?
Hij kan wel echt pas sinds een weekje (zelf) staan, dus ik zie hem er nog niet overheen klimmen.
Dan moeten we morgen weer even aan de klusquote:Op maandag 11 maart 2024 20:35 schreef lipje het volgende:
[..]
Zeker nog lager. Het hoofdje onder de rand. Onze box had maar twee standen.
Er is niets vervelenders als een twee uurs wekadvies. Gedurende 24 uur elke twee uur wakker maken en bewustzijn controlerenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moeten we morgen weer even aan de klus.
Zaterdag weer werken?quote:
Dan gewoon wéér weekend!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2024 15:51 schreef derLudolf het volgende:
Die kabouter is z'n moeder onderhand wel voorbij qua lengte toch?
Nope, ik rij nog steeds in de is250 rond 8) Van het kleur/type zijn er maar twee in het noorden, waarbij de andere rijder toevallig een vriend van me isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Kwam ik vandaag Paladijn tegen in een witte MX-5 van de huidige generatie?
Als ik zeg ik wandel zo naar Hoge Loon dan weet je het wel.quote:
Die van mij zijn jouw lengte nu 🤓quote:Op woensdag 24 april 2024 21:06 schreef Anne het volgende:
[..].
Dat zal ie vast gaan doen en alles gaat ook snel en hard, maar gelukkig niet zó snel!
zeker als je koud water in looptquote:
Valt de Honda CRX daar ook onder?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
4 juli naar Louwman. Supercars uit de jaren negentig expositie
Gewone Clio's van RS'jes?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:21 schreef Anne het volgende:
Ik heb weer eens iets gedaan in het kader van PTA: Ik heb afgelopen vrijdag lekker mogen racen en klooien met een aantal Renaultjes Clio op het circuit onder begeleiding van een aantal rijinstructeurs.
Supergaaf.
Zo hard gingen ze nietquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewone Clio's van RS'jes?![]()
Mijn Clio heeft eind mei grote beurt gehad, er was niets aan de hand, zelfs goedkoper dan de kleine beurt van vorig jaar die ik met ¤1/dag niet duur vond.
Inmiddels alweer 1500km verder
Die heb ik nog, al moet ik zeggen dat ie volgens mij alweer een jaar stilstaat. Dus ik was het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Heb je die Autobianchi nog @:Anne ?
Ik kwam er twee weekend terug nog eentje tegen in Duisburg. Achter het stuur een gesluierd persoon, dus denk niet dat jij het was
de NSX welquote:
Productiemodellen: Aston Martin Vantage V600, Bugatti EB110 Super Sport en de Vector W8quote:
Gezellig, lekker vlakbijquote:
Was het leuk?quote:
Sorry SLK staat bij garagequote:Op donderdag 4 juli 2024 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Gezellig, lekker vlakbij![]()
Wel een beetje gasgeven naar huis toe Nu weet ik waar die flinke file door ontstaan is.
Paar leuke nieuwe voertuigen bij gekomen sinds toen. Ik was er voor de persopening van de supercars uit de jaren negentig tijdelijke tentoonstelling. Aanrader.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was het leuk?
De laatste keer dat ik daar was, was jij er ook al.
Even opgezocht, daar krijg ik de oudste dochter wel enthousiast voor denk ik. En de museumkaart is er nu geldig. Weer een vakantiedag gevuld, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paar leuke nieuwe voertuigen bij gekomen sinds toen. Ik was er voor de persopening van de supercars uit de jaren negentig tijdelijke tentoonstelling. Aanrader.
Hij stond vooraan in de filequote:
denk dat ik één of beide kinderen er wel enthousiast voor kan krijgen. Ik heb minimaal twee vrije entrees.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Even opgezocht, daar krijg ik de oudste dochter wel enthousiast voor denk ik. En de museumkaart is er nu geldig. Weer een vakantiedag gevuld, bedankt voor de tip!
quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor.Ik heb dit onthouden, daNpy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewust gevraagd om geen speelgoed te geven met zijn verjaardag aanstaande vrijdag, maar liever iets van kleren, aangezien dat nogal hard gaat allemaal.. Ben zeer benieuwd.. Van mijn ouders weet ik in ieder geval dat ie geld krijgt en dat bewaren we netjes op een spaarrekening voor later. Maar de rest..
Ik heb het GEZIEN!!!quote:Op woensdag 10 juli 2024 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de liefhebbers staat mijn nieuwste Louwman verslag nu online.
gefeliciteerd met je kleine grote manquote:Op maandag 8 juli 2024 15:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb dit onthouden, daNpy!
Bewust gevraagd om geen speelgoed te geven met zijn verjaardag aanstaande vrijdag, maar liever iets van kleren, aangezien dat nogal hard gaat allemaal.. Ben zeer benieuwd.. Van mijn ouders weet ik in ieder geval dat ie geld krijgt en dat bewaren we netjes op een spaarrekening voor later. Maar de rest..
Zonder uitzonderingen?quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 06:31 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook gekeken![]()
@:Anne gefeliciteerd met de inmiddels niet meer zo kleine man
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 07:04 schreef lipje het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je kleine grote man![]()
Geniet er van en maak veel foto’s als de kleine kadootjes krijgt. En de taart met 1 kaarsje mag uitblazen
Dankjullie, dankjulliequote:Op vrijdag 12 juli 2024 08:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Feli Anne!
En heel blij dat jullie allemaal gekeken hebbenzit veel werk in, maar de totaal cijfers zijn laag. Nu weet ik dat de kwantiteit van de kijkers dan wel laag is, maar de kwaliteit hoog.
12 jaar oude baby’squote:
Nee twee.quote:
Is ook wel genoeg.quote:
Klopt, sowieso een en ander verplaatst, en wat nieuwe aanwinsten.quote:Op zondag 28 juli 2024 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is ook wel genoeg.
Louwman was leuk vandaag (met één van 11). Ik had het idee dat de collectie wel licht gewijzigd was sinds m'n vorige bezoek, dat toevalligerwijs samenviel met het bezoek van enkele vaste bezoekers van dit topic.
ik ben benieuwdquote:Op zondag 28 juli 2024 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is ook wel genoeg.
Louwman was leuk vandaag (met één van 11). Ik had het idee dat de collectie wel licht gewijzigd was sinds m'n vorige bezoek, dat toevalligerwijs samenviel met het bezoek van enkele vaste bezoekers van dit topic.
Absoluutquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:42 schreef Charged het volgende:
@:Anne (was/is toch 1 van je favorieten?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een beschrijving van onze beleving met foto's?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je er een artikel van gemaakt wilt in mijn email 😎
Ja!quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Gewoon een beschrijving van onze beleving met foto's?
nee, probeer WGR eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:53 schreef Hupje het volgende:
Hoi. Weet iemand van jullie hoe het zit met schadevrije jaren in Roydata? Wat nou als je verzekering 1-1 inging en je verkoopt die auto op 31-12, krijg je dan wel of niet een schadevrij jaar?
Ik las iets over een nieuw systeem per maand vanaf 1-7-2024, maar ook ergens dat dat uitgesteld zou worden.
Alleen onno was mee. Die vond het carspotten in de garage het leukst. Drie Corvettes naast elkaar was een leuke verassing.quote:
En wanneer… zoveel verschillende exposities hebben ze niet in één jaar.quote:Op zondag 1 september 2024 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Benieuwd wat de volgende expositie wordt.
Artikel staat nu op https://www.alexmiedema.n(...)bezoek-bij-halle-77/quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:10 schreef Charged het volgende:
Ik heb best nog wat andere leuke foto's van dat bezoekje,enig idee waar ik ze kan dumpen in PTA?
Thnx,de tekst vat het wel samen inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Artikel staat nu op https://www.alexmiedema.n(...)bezoek-bij-halle-77/
Kickuh.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Artikel staat nu op https://www.alexmiedema.n(...)bezoek-bij-halle-77/
Pak Sinsheim meteen mee.quote:
Ja wat lul ik ook, ik ga naar Sinsheimquote:
1) keine Ahnungquote:Op zondag 22 september 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, is er ergens een site waar je Britse kentekens kunt checken?
Of een site waar je bijzondere voertuigen kunt rapporteren die je in het wild gezien hebt?
Rolls Royce 25/30 (1936-38) with Rippon Limousine bodyquote:Op zondag 22 september 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is toch zeker 18,90 % zeker GEEN Volkswagen Beetle uit 1997-2005.
Ja. RACquote:Op zondag 22 september 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, is er ergens een site waar je Britse kentekens kunt checken?
Of een site waar je bijzondere voertuigen kunt rapporteren die je in het wild gezien hebt?
Neequote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef Tjabbo het volgende:
Hoi,
nog mensen die naar go-japan gaan?
23 minuten later en de site heeft een storing. Wist niet dat er zoveel lurkers in de SC zatenquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar schijnbaar ben ik onaardig omdat jij zelfs na mijn tip wie de service verleent niet in staat bent te googlen.
https://www.rac.co.uk/buy(...)check/free-car-check
Alsjeblieft. Nu niet gaan denken dat ik aardig ben hoor, dan ga ik me genoodzaakt voelen een rotopmerking over je drankprobleem te maken.
Ik had die gisteren al bekeken toen die het nog deed, en er was afgezien van iets van "Rolls-Royce 25/30" niks aan verdere info te vinden onder het bewuste kenteken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar schijnbaar ben ik onaardig omdat jij zelfs na mijn tip wie de service verleent niet in staat bent te googlen.
https://www.rac.co.uk/buy(...)check/free-car-check
Alsjeblieft. Nu niet gaan denken dat ik aardig ben hoor, dan ga ik me genoodzaakt voelen een rotopmerking over je drankprobleem te maken.
Is dit een SD lokpost?quote:
Kun je meteen wat Vitamine D3 opnemen. Is met mate goed voor jequote:Op maandag 30 september 2024 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroeger droomde ik er van om in warme landen naar voertuigpresentaties te gaan.
Groeten uit Malaga, de nieuwe DAF staat op ons te wachten
Tx!! Ochtend gereden, vanmiddag weer terug vliegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je meteen wat Vitamine D3 opnemen. Is met mate goed voor je.
Veel plezier daar!
Mag jij nu zelf met C rijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tx!! Ochtend gereden, vanmiddag weer terug vliegen.
Donkere zonnebril ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:45 schreef lipje het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben in een PTA sc meet?
@:Alexxxxx je mag je hesje en oordoppen meenemen als je dat wilt![]()
Als dat geen nuecken wordt!quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ik zonder uitgebreid voorspel antwoorden geef wil niet zeggen dat ik mensen niet aardig vind. Ik heb in de 20 jaar dat ik Tjabbo ‘ken’ nog geen enkele negatieve gedachte over hem gehad.
Yesssssquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:45 schreef lipje het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben in een PTA sc meet?
@:Alexxxxx je mag je hesje en oordoppen meenemen als je dat wilt![]()
Er zijn diverse bordelen waar je van de diensten van zo’n pop gebruik kunt maken, mocht je het eerst willen proberen. Is nogal een aanschaf. Heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nooit gekocht. Ik kijk nu naar zo'n realdoll uit Japan. Is dat nog wat?
damn wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:50 schreef Anne het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan... (bij opa en oma)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag door de 2,5 ton!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Duvel het volgende:
We hebben de burgerbak over de 2 ton gebracht vanavond! En dat met een auto van 12,5 jaar.
Nu dus zeker weten nihil.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je inruilwaarde is nu gekelderd tot vrijwel niets.
Lampje van 5 watt op 12 volt trekt 5/12=0,41666 ampère.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hallo allemaal, autovraagje. Ik kwam gisteren laat thuis en zag dat de binnen verlichting van onze andere auto nog aanstond.
Nu rees bij mij de vraag, hoe lang kan zoiets aanstaan tot de accu leegloopt. Uiteraard afhankelijk per accu, maar is het een kwestie van uren, dagen ?
Ik krijg spontaan zin om wat Lego te bouwenquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden dat 2cv naast zijn bx bleef liggen :-(
Zo lang alweer... Beetje laat, maar sterkte deze dag voor iedereen die hem kende en hem mist.quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo lang alweer. Ik heb laatst aan hem gedacht, kwam ergens langs het leek wel een eendenkooiquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om wat Lego te bouwen
Feli. Je hebt er lang van genotenquote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef Duvel het volgende:
De burgerbak is vervangen... door een minder oude burgerbak.
Dat kun je wel zeggen... Ik verwacht niet dat deze het zo lang uithoudt, omdat ie al ruim 10 jaar oud is. Maar hopelijk is er tegen de tijd dat deze vervangen wordt een beter aanbod aan elektrische occasions.quote:
HAHA.quote:Op zondag 24 november 2024 08:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik werk nog steeds met veel plezier bij Kleyn, maar dat is niet in Brabant. Mijn vriendin woont in Den Bosch, dus kom er relatief vaak.
https://www.instagram.com/reel/DCoWYvTCuin/?igsh=YXhxcXRyaGN6YnNt
Dat is iets minder haha.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kircher bouwmarkt in Adenau staat in de brand
Deze SC is zo slow dat er voordat dit topic dicht is al een nieuwe fundering ligtquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 december 2024 13:41 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gisteren getekend voor een hypotheek in D overigens. Nog even iets in het koopcontract laten aanpassen en dan kan die ook getekend worden.
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deze SC is zo slow dat er voordat dit topic dicht is al een nieuwe fundering ligt![]()
Ook fijne Sinterklaas.Ik was het bijna vergeten, was van plan vanavond cadeaus te kopen voor kerst maar alle winkels zullen wel dicht zijn vanavond(donderdag is de koopavond hier)
Vlak over de grens. Wel drie kwartier vanaf waar ik nu woon maar das omdat ik eigenlijk parallel aan de grens naar beneden rij.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vlak over de grens iets gevonden of ga je verder Duitsland in?
Of staat D niet voor Duitsland?
Oeh tof!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
De quiz staat online, succes allemaal! Zetten jullie PTA bij subcompetitie?
Ja! Ik heb m'n lijstje ingeleverd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
De quiz staat online, succes allemaal! Zetten jullie PTA bij subcompetitie?
Mijn eerstvolgende wordt de laatste week van maart komend jaar, mits de boel open is voor carFreitagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier is de SLK de 360k voorbij gegaan vandaag. Dit weekend hopelijk zijn eerste rondje Ring.
quote:
Zo leef je nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door lipje op 23-12-2024 17:29:39 ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Gelukkig heb je twee andere “ huisdieren”quote:
ook ingeleverd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja! Ik heb m'n lijstje ingeleverd.
Meer antwoorden ga ik toch niet vinden.
Yes, binnen, zag er goed uit! Morgen kijk ik m ff goed na.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
ook ingeleverd.
bij een paar moest ik echt gokken. eentje kon ik niet vinden
Ik begreep in maart weer open. Heb zelf nog niks gepland.quote:Op maandag 23 december 2024 16:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende wordt de laatste week van maart komend jaar, mits de boel open is voor carFreitag
quote:Op maandag 23 december 2024 17:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Zo leef je nog?
Zeker, maar kom eigenlijk alleen nog maar voor PTA op fok, de frontpage heb ik al een jaar of 10 niet geopend - zit tegenwoordig vooral op Discord en BlueskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En redelijk druk met zaken rond ons huis en conferentiebezoek naast het normale werk. Dan blijft er niet heel veel 'fun' internet tijd over 8)
Dat laatste is ook de reden dat ik bij de ring langs ga (https://www.javaland.eu/en/home/) om daarna woensdagavond door te rijden naar Voxxed Amsterdam. Afgelopen jaar o.a. in Trieste, Berlijn, Nuremberg, Keulen en Antwerpen gesproken.Mooi, als het weer wat meezit het laatste weekend van Maart ook een bezoekje aan Kottenborn inplannen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik begreep in maart weer open. Heb zelf nog niks gepland.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Hem ook maar ingeleverd, ook een paar hele lastigequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
ook ingeleverd.
bij een paar moest ik echt gokken. eentje kon ik niet vinden
Aw jammer dat je niet op hebt gestuurd, heb prijzen overschot!quote:Op maandag 30 december 2024 20:36 schreef Duvel het volgende:
Ik had geen tijd, ben maar tot vraag 16 gekomen. Sorry Alex, ik vond die eerste 16 wel al enorm leuk om uit te zoeken.
Ik had even snel gekeken naar de vragen, zag er leuk uit. 'Helaas' is deze periode een drukke periodequote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aw jammer dat je niet op hebt gestuurd, heb prijzen overschot!
Ja ik heb het gezien, vond het al raar staan maar niet verder over nagedachtquote:
Half dagje op de laptop kom je ver.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had even snel gekeken naar de vragen, zag er leuk uit. 'Helaas' is deze periode een drukke periode
Intercitytrein met hotspot ging ook goed!quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Half dagje op de laptop kom je ver.
Sorry...quote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aw jammer dat je niet op hebt gestuurd, heb prijzen overschot!
Dat zijn de 19 artikelen met een GINAF op de cover! Moet nog 36 nakijken, maar van de eerste 99 had niemand die goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:48 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb ik het wel ok gedaan.
Maar wat zijn die antwoorden tussen 94 en 95.
Die vragen heb ik gemist?
Google lens was erg behulpzaam. Helaas werkt ie niet zo goed op de iphonequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Intercitytrein met hotspot ging ook goed!
Poh, dat scheelt ook niet allesquote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben de uitslag aan het uitwerken nu. Hier alvast de Fok! PTA subcompetitie:
88,0 densmee
87,5 lipje
80,5 Anne
quote:
Een half puntjequote:
Leeft die ouwe trucker nog?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ome Fristi heeft op mijn Trabant artikel gereageerd
Klopt. Dit is een puur feit.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai ik ben er weer. Mijn wachtwoord was kwijt dus ik dacht laat dan maar. Maar ChipsZak wilde niet alleen achterblijven.
Leuk dat je er weer bent.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Hai ik ben er weer. Mijn wachtwoord was kwijt dus ik dacht laat dan maar. Maar ChipsZak wilde niet alleen achterblijven.
Dank je.quote:
Niet meer denken hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Vakantie?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:09 schreef lipje het volgende:
Anne, ik zit weer bij je oude schooltje in de buurt.
Verders niets te melden
Welkom terug Alexxxxx.
Nee verzorging. Lang leve Rijnstatequote:
Viel spassquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:49 schreef Alexxxxx het volgende:
17 april (dus de dag vóór Carfreitag) waarschijnlijk ff langs de Ring.
Ook_gek is een adhd-er. Hij heeft het geduld niet om zo lang te moeten lezenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef derLudolf het volgende:
Sinds wanneer mag een slowchat niet meer slow zijn?
Die huidige Ranger is zo ongeveer wat de 150 was...quote:Op maandag 26 mei 2025 10:17 schreef derLudolf het volgende:
De kleine pick ups worden ook steeds groter. Maat van me heeft een Ranger van begin deze eeuw, als je die vergelijkt met de huidige, qua volume verdubbeld.
das slow genoegquote:
Hoe bevalt het wonen tot nu toe?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Toen we begonnen met de E30, in de eerste iteratie, was het nog een auto die makkelijk te vinden was op de sloop (2010). Toen was het een drift auto. pas in 2021 werd het een volwaardige -zelfgebouwde- rally wagen. Wel wat duur nu inderdaad als je wat kapot rijdt maar er is op zich nog wel e.e.a. te krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:55 schreef derLudolf het volgende:
Gaaf @:Tjabbo - gefeliciteerd!
Is een E30 inmiddels niet veel te kostbaar om een rally mee te rijden?
Een cupauto, moet die echt helemaal gelijk zijn of heb je in de basis dezelfde auto, bv 206 met 2 liter blok ofzo en mag je daar zelf vering/ophanging van verbeteren of de motor van turbo voorzien?
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 30 juli 2025 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet zo leuk om naar te kijken als een kwispelende E30
Geen white fan terro door jou danquote:
En tóch moeten we ooit eens meeten, alex. Het heeft me altijd verbaasd dat ik je nooit tegengekomen ben op welke meeting of carshow dan ook. Puur toeval en pech denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben wat milder en rustiger dan vroeger. Meestal.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En tóch moeten we ooit eens meeten, alex. Het heeft me altijd verbaasd dat ik je nooit tegengekomen ben op welke meeting of carshow dan ook. Puur toeval en pech denk ik.
En hoewel ik weet hoe je er over denkt als mensen op je afkomen, als ik je ooit zie zal ik proberen mijn enthousiasme in te tomen en heel voorzichtig op je afstappen :-D Misschien heb ik wel een Shoarmateam shirt aan, dat zou de herkenbaarheid verhogen :-D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |