Viel spassquote:Op zaterdag 5 april 2025 07:49 schreef Alexxxxx het volgende:
17 april (dus de dag vóór Carfreitag) waarschijnlijk ff langs de Ring.
Ook_gek is een adhd-er. Hij heeft het geduld niet om zo lang te moeten lezenquote:Op zondag 4 mei 2025 19:38 schreef derLudolf het volgende:
Sinds wanneer mag een slowchat niet meer slow zijn?
Die huidige Ranger is zo ongeveer wat de 150 was...quote:Op maandag 26 mei 2025 10:17 schreef derLudolf het volgende:
De kleine pick ups worden ook steeds groter. Maat van me heeft een Ranger van begin deze eeuw, als je die vergelijkt met de huidige, qua volume verdubbeld.
das slow genoegquote:
Hoe bevalt het wonen tot nu toe?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef Anne het volgende:
[..]
In een huis (met garage!) aan de rand van een heeeeeeul groot bosen Nijmegen was al op fietsafstand, maar nu gaan we er helemaal tegenaan wonen.
Toen we begonnen met de E30, in de eerste iteratie, was het nog een auto die makkelijk te vinden was op de sloop (2010). Toen was het een drift auto. pas in 2021 werd het een volwaardige -zelfgebouwde- rally wagen. Wel wat duur nu inderdaad als je wat kapot rijdt maar er is op zich nog wel e.e.a. te krijgen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 22:55 schreef derLudolf het volgende:
Gaaf @:Tjabbo - gefeliciteerd!
Is een E30 inmiddels niet veel te kostbaar om een rally mee te rijden?
Een cupauto, moet die echt helemaal gelijk zijn of heb je in de basis dezelfde auto, bv 206 met 2 liter blok ofzo en mag je daar zelf vering/ophanging van verbeteren of de motor van turbo voorzien?
Thanks voor de uitlegquote:Op woensdag 30 juli 2025 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Niet zo leuk om naar te kijken als een kwispelende E30
Geen white fan terro door jou danquote:
En tóch moeten we ooit eens meeten, alex. Het heeft me altijd verbaasd dat ik je nooit tegengekomen ben op welke meeting of carshow dan ook. Puur toeval en pech denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ben wat milder en rustiger dan vroeger. Meestal.
Ja, eens.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En tóch moeten we ooit eens meeten, alex. Het heeft me altijd verbaasd dat ik je nooit tegengekomen ben op welke meeting of carshow dan ook. Puur toeval en pech denk ik.
En hoewel ik weet hoe je er over denkt als mensen op je afkomen, als ik je ooit zie zal ik proberen mijn enthousiasme in te tomen en heel voorzichtig op je afstappen :-D Misschien heb ik wel een Shoarmateam shirt aan, dat zou de herkenbaarheid verhogen :-D
Oh ik bedoelde het meer dat je het evenement te druk vond, maar te druk bezig met andere dingen is wat dat betreft een fijnere reden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |