ook ingeleverd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja! Ik heb m'n lijstje ingeleverd.
Meer antwoorden ga ik toch niet vinden.
Yes, binnen, zag er goed uit! Morgen kijk ik m ff goed na.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
ook ingeleverd.
bij een paar moest ik echt gokken. eentje kon ik niet vinden
Ik begreep in maart weer open. Heb zelf nog niks gepland.quote:Op maandag 23 december 2024 16:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende wordt de laatste week van maart komend jaar, mits de boel open is voor carFreitag
quote:Op maandag 23 december 2024 17:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Zo leef je nog?
Zeker, maar kom eigenlijk alleen nog maar voor PTA op fok, de frontpage heb ik al een jaar of 10 niet geopend - zit tegenwoordig vooral op Discord en BlueskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En redelijk druk met zaken rond ons huis en conferentiebezoek naast het normale werk. Dan blijft er niet heel veel 'fun' internet tijd over 8)
Dat laatste is ook de reden dat ik bij de ring langs ga (https://www.javaland.eu/en/home/) om daarna woensdagavond door te rijden naar Voxxed Amsterdam. Afgelopen jaar o.a. in Trieste, Berlijn, Nuremberg, Keulen en Antwerpen gesproken.Mooi, als het weer wat meezit het laatste weekend van Maart ook een bezoekje aan Kottenborn inplannen.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik begreep in maart weer open. Heb zelf nog niks gepland.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Hem ook maar ingeleverd, ook een paar hele lastigequote:Op dinsdag 24 december 2024 22:05 schreef lipje het volgende:
[..]
ook ingeleverd.
bij een paar moest ik echt gokken. eentje kon ik niet vinden
Aw jammer dat je niet op hebt gestuurd, heb prijzen overschot!quote:Op maandag 30 december 2024 20:36 schreef Duvel het volgende:
Ik had geen tijd, ben maar tot vraag 16 gekomen. Sorry Alex, ik vond die eerste 16 wel al enorm leuk om uit te zoeken.
Ik had even snel gekeken naar de vragen, zag er leuk uit. 'Helaas' is deze periode een drukke periodequote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aw jammer dat je niet op hebt gestuurd, heb prijzen overschot!
Ja ik heb het gezien, vond het al raar staan maar niet verder over nagedachtquote:
Half dagje op de laptop kom je ver.quote:Op maandag 30 december 2024 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had even snel gekeken naar de vragen, zag er leuk uit. 'Helaas' is deze periode een drukke periode
Intercitytrein met hotspot ging ook goed!quote:Op dinsdag 31 december 2024 19:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Half dagje op de laptop kom je ver.
Sorry...quote:Op maandag 30 december 2024 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Aw jammer dat je niet op hebt gestuurd, heb prijzen overschot!
Dat zijn de 19 artikelen met een GINAF op de cover! Moet nog 36 nakijken, maar van de eerste 99 had niemand die goed.quote:Op dinsdag 31 december 2024 11:48 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb ik het wel ok gedaan.
Maar wat zijn die antwoorden tussen 94 en 95.
Die vragen heb ik gemist?
Google lens was erg behulpzaam. Helaas werkt ie niet zo goed op de iphonequote:Op dinsdag 31 december 2024 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Intercitytrein met hotspot ging ook goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |