Er zijn diverse bordelen waar je van de diensten van zo’n pop gebruik kunt maken, mocht je het eerst willen proberen. Is nogal een aanschaf. Heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nooit gekocht. Ik kijk nu naar zo'n realdoll uit Japan. Is dat nog wat?
damn wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:50 schreef Anne het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan... (bij opa en oma)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag door de 2,5 ton!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Duvel het volgende:
We hebben de burgerbak over de 2 ton gebracht vanavond! En dat met een auto van 12,5 jaar.
Nu dus zeker weten nihil.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je inruilwaarde is nu gekelderd tot vrijwel niets.
Lampje van 5 watt op 12 volt trekt 5/12=0,41666 ampčre.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hallo allemaal, autovraagje. Ik kwam gisteren laat thuis en zag dat de binnen verlichting van onze andere auto nog aanstond.
Nu rees bij mij de vraag, hoe lang kan zoiets aanstaan tot de accu leegloopt. Uiteraard afhankelijk per accu, maar is het een kwestie van uren, dagen ?
Ik krijg spontaan zin om wat Lego te bouwenquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden dat 2cv naast zijn bx bleef liggen :-(
Zo lang alweer... Beetje laat, maar sterkte deze dag voor iedereen die hem kende en hem mist.quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo lang alweer. Ik heb laatst aan hem gedacht, kwam ergens langs het leek wel een eendenkooiquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om wat Lego te bouwen
Feli. Je hebt er lang van genotenquote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef Duvel het volgende:
De burgerbak is vervangen... door een minder oude burgerbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |