Er zijn diverse bordelen waar je van de diensten van zo’n pop gebruik kunt maken, mocht je het eerst willen proberen. Is nogal een aanschaf. Heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nooit gekocht. Ik kijk nu naar zo'n realdoll uit Japan. Is dat nog wat?
damn wat gaat de tijd snelquote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:50 schreef Anne het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan... (bij opa en oma)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vandaag door de 2,5 ton!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 22:07 schreef Duvel het volgende:
We hebben de burgerbak over de 2 ton gebracht vanavond! En dat met een auto van 12,5 jaar.
Nu dus zeker weten nihil.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je inruilwaarde is nu gekelderd tot vrijwel niets.
Lampje van 5 watt op 12 volt trekt 5/12=0,41666 ampère.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 03:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hallo allemaal, autovraagje. Ik kwam gisteren laat thuis en zag dat de binnen verlichting van onze andere auto nog aanstond.
Nu rees bij mij de vraag, hoe lang kan zoiets aanstaan tot de accu leegloopt. Uiteraard afhankelijk per accu, maar is het een kwestie van uren, dagen ?
Ik krijg spontaan zin om wat Lego te bouwenquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag 10 jaar geleden dat 2cv naast zijn bx bleef liggen :-(
Zo lang alweer... Beetje laat, maar sterkte deze dag voor iedereen die hem kende en hem mist.quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo lang alweer. Ik heb laatst aan hem gedacht, kwam ergens langs het leek wel een eendenkooiquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanmiddag gedaan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan zin om wat Lego te bouwen
Feli. Je hebt er lang van genotenquote:Op zondag 17 november 2024 19:39 schreef Duvel het volgende:
De burgerbak is vervangen... door een minder oude burgerbak.
Dat kun je wel zeggen... Ik verwacht niet dat deze het zo lang uithoudt, omdat ie al ruim 10 jaar oud is. Maar hopelijk is er tegen de tijd dat deze vervangen wordt een beter aanbod aan elektrische occasions.quote:
HAHA.quote:Op zondag 24 november 2024 08:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik werk nog steeds met veel plezier bij Kleyn, maar dat is niet in Brabant. Mijn vriendin woont in Den Bosch, dus kom er relatief vaak.
https://www.instagram.com/reel/DCoWYvTCuin/?igsh=YXhxcXRyaGN6YnNt
Dat is iets minder haha.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kircher bouwmarkt in Adenau staat in de brand
Deze SC is zo slow dat er voordat dit topic dicht is al een nieuwe fundering ligtquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 december 2024 13:41 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gisteren getekend voor een hypotheek in D overigens. Nog even iets in het koopcontract laten aanpassen en dan kan die ook getekend worden.
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deze SC is zo slow dat er voordat dit topic dicht is al een nieuwe fundering ligt![]()
Ook fijne Sinterklaas.Ik was het bijna vergeten, was van plan vanavond cadeaus te kopen voor kerst maar alle winkels zullen wel dicht zijn vanavond(donderdag is de koopavond hier)
Vlak over de grens. Wel drie kwartier vanaf waar ik nu woon maar das omdat ik eigenlijk parallel aan de grens naar beneden rij.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vlak over de grens iets gevonden of ga je verder Duitsland in?
Of staat D niet voor Duitsland?
Oeh tof!quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
De quiz staat online, succes allemaal! Zetten jullie PTA bij subcompetitie?
Ja! Ik heb m'n lijstje ingeleverd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
De quiz staat online, succes allemaal! Zetten jullie PTA bij subcompetitie?
Mijn eerstvolgende wordt de laatste week van maart komend jaar, mits de boel open is voor carFreitagquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier is de SLK de 360k voorbij gegaan vandaag. Dit weekend hopelijk zijn eerste rondje Ring.
quote:
Zo leef je nog?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door lipje op 23-12-2024 17:29:39 ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Gelukkig heb je twee andere “ huisdieren”quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |