Absoluutquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 13:42 schreef Charged het volgende:
@:Anne (was/is toch 1 van je favorieten?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een beschrijving van onze beleving met foto's?quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je er een artikel van gemaakt wilt in mijn email 😎
Ja!quote:Op zondag 11 augustus 2024 14:32 schreef Charged het volgende:
[..]
Gewoon een beschrijving van onze beleving met foto's?
nee, probeer WGR eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 21:53 schreef Hupje het volgende:
Hoi. Weet iemand van jullie hoe het zit met schadevrije jaren in Roydata? Wat nou als je verzekering 1-1 inging en je verkoopt die auto op 31-12, krijg je dan wel of niet een schadevrij jaar?
Ik las iets over een nieuw systeem per maand vanaf 1-7-2024, maar ook ergens dat dat uitgesteld zou worden.
Alleen onno was mee. Die vond het carspotten in de garage het leukst. Drie Corvettes naast elkaar was een leuke verassing.quote:
En wanneer… zoveel verschillende exposities hebben ze niet in één jaar.quote:Op zondag 1 september 2024 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Benieuwd wat de volgende expositie wordt.
Artikel staat nu op https://www.alexmiedema.n(...)bezoek-bij-halle-77/quote:Op zondag 11 augustus 2024 12:10 schreef Charged het volgende:
Ik heb best nog wat andere leuke foto's van dat bezoekje,enig idee waar ik ze kan dumpen in PTA?
Thnx,de tekst vat het wel samen inderdaad.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Artikel staat nu op https://www.alexmiedema.n(...)bezoek-bij-halle-77/
Kickuh.quote:Op woensdag 4 september 2024 09:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Artikel staat nu op https://www.alexmiedema.n(...)bezoek-bij-halle-77/
Pak Sinsheim meteen mee.quote:
Ja wat lul ik ook, ik ga naar Sinsheimquote:
1) keine Ahnungquote:Op zondag 22 september 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, is er ergens een site waar je Britse kentekens kunt checken?
Of een site waar je bijzondere voertuigen kunt rapporteren die je in het wild gezien hebt?
Rolls Royce 25/30 (1936-38) with Rippon Limousine bodyquote:Op zondag 22 september 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is toch zeker 18,90 % zeker GEEN Volkswagen Beetle uit 1997-2005.
Ja. RACquote:Op zondag 22 september 2024 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg, is er ergens een site waar je Britse kentekens kunt checken?
Of een site waar je bijzondere voertuigen kunt rapporteren die je in het wild gezien hebt?
Neequote:Op dinsdag 10 september 2024 15:39 schreef Tjabbo het volgende:
Hoi,
nog mensen die naar go-japan gaan?
23 minuten later en de site heeft een storing. Wist niet dat er zoveel lurkers in de SC zatenquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar schijnbaar ben ik onaardig omdat jij zelfs na mijn tip wie de service verleent niet in staat bent te googlen.
https://www.rac.co.uk/buy(...)check/free-car-check
Alsjeblieft. Nu niet gaan denken dat ik aardig ben hoor, dan ga ik me genoodzaakt voelen een rotopmerking over je drankprobleem te maken.
Ik had die gisteren al bekeken toen die het nog deed, en er was afgezien van iets van "Rolls-Royce 25/30" niks aan verdere info te vinden onder het bewuste kenteken.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar schijnbaar ben ik onaardig omdat jij zelfs na mijn tip wie de service verleent niet in staat bent te googlen.
https://www.rac.co.uk/buy(...)check/free-car-check
Alsjeblieft. Nu niet gaan denken dat ik aardig ben hoor, dan ga ik me genoodzaakt voelen een rotopmerking over je drankprobleem te maken.
Is dit een SD lokpost?quote:
Kun je meteen wat Vitamine D3 opnemen. Is met mate goed voor jequote:Op maandag 30 september 2024 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroeger droomde ik er van om in warme landen naar voertuigpresentaties te gaan.
Groeten uit Malaga, de nieuwe DAF staat op ons te wachten
Tx!! Ochtend gereden, vanmiddag weer terug vliegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je meteen wat Vitamine D3 opnemen. Is met mate goed voor je.
Veel plezier daar!
Mag jij nu zelf met C rijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tx!! Ochtend gereden, vanmiddag weer terug vliegen.
Donkere zonnebril ook.quote:Op zondag 13 oktober 2024 13:45 schreef lipje het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben in een PTA sc meet?
@:Alexxxxx je mag je hesje en oordoppen meenemen als je dat wilt![]()
Als dat geen nuecken wordt!quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ik zonder uitgebreid voorspel antwoorden geef wil niet zeggen dat ik mensen niet aardig vind. Ik heb in de 20 jaar dat ik Tjabbo ‘ken’ nog geen enkele negatieve gedachte over hem gehad.
Yesssssquote:Op zondag 13 oktober 2024 13:45 schreef lipje het volgende:
Zijn er mensen die interesse hebben in een PTA sc meet?
@:Alexxxxx je mag je hesje en oordoppen meenemen als je dat wilt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |