zeker als je koud water in looptquote:
Valt de Honda CRX daar ook onder?quote:Op maandag 3 juni 2024 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
4 juli naar Louwman. Supercars uit de jaren negentig expositie
Gewone Clio's van RS'jes?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:21 schreef Anne het volgende:
Ik heb weer eens iets gedaan in het kader van PTA: Ik heb afgelopen vrijdag lekker mogen racen en klooien met een aantal Renaultjes Clio op het circuit onder begeleiding van een aantal rijinstructeurs.
Supergaaf.
Zo hard gingen ze nietquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gewone Clio's van RS'jes?![]()
Mijn Clio heeft eind mei grote beurt gehad, er was niets aan de hand, zelfs goedkoper dan de kleine beurt van vorig jaar die ik met ¤1/dag niet duur vond.
Inmiddels alweer 1500km verder
Die heb ik nog, al moet ik zeggen dat ie volgens mij alweer een jaar stilstaat. Dus ik was het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:35 schreef derLudolf het volgende:
Heb je die Autobianchi nog @:Anne ?
Ik kwam er twee weekend terug nog eentje tegen in Duisburg. Achter het stuur een gesluierd persoon, dus denk niet dat jij het was
de NSX welquote:
Productiemodellen: Aston Martin Vantage V600, Bugatti EB110 Super Sport en de Vector W8quote:
Gezellig, lekker vlakbijquote:
Was het leuk?quote:
Sorry SLK staat bij garagequote:Op donderdag 4 juli 2024 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Gezellig, lekker vlakbij![]()
Wel een beetje gasgeven naar huis toe Nu weet ik waar die flinke file door ontstaan is.
Paar leuke nieuwe voertuigen bij gekomen sinds toen. Ik was er voor de persopening van de supercars uit de jaren negentig tijdelijke tentoonstelling. Aanrader.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was het leuk?
De laatste keer dat ik daar was, was jij er ook al.
Even opgezocht, daar krijg ik de oudste dochter wel enthousiast voor denk ik. En de museumkaart is er nu geldig. Weer een vakantiedag gevuld, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Paar leuke nieuwe voertuigen bij gekomen sinds toen. Ik was er voor de persopening van de supercars uit de jaren negentig tijdelijke tentoonstelling. Aanrader.
Hij stond vooraan in de filequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |