SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mijn vader was gisteren ook al aan het mopperen over de "onbekende muziek" die erin staat. M'n ouders zijn onder meer uitgeweken naar 192 TV. Ik heb ze eerder al eens gewezen op de Evergreen Top 1000 van Radio 5, maar daar willen ze nog niet echt aan. De radio blijft vaak stug op Oost staan.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was op de eerste dag al na 2 nummers afgehaakt bij de Top2000, Symph heeft het later nog even geprobeerd, maar nee, het is niet meer voor mij/ons
Geen punt hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 11:49 schreef brother52 het volgende:
Had niet door dat ik hem dicht gegooid had.![]()
Ik zit hier (bij mijn ouders) ‘verplicht’ te luisteren naar de lokale ellende. Weet niet wat erger is, de top2000 of dit.
In de maand dat we het als bonuszender hebben staat 192tv hier ook veel aan. De top 2000 is echt een shitlijst geworden helaas.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn vader was gisteren ook al aan het mopperen over de "onbekende muziek" die erin staat. M'n ouders zijn onder meer uitgeweken naar 192 TV. Ik heb ze eerder al eens gewezen op de Evergreen Top 1000 van Radio 5, maar daar willen ze nog niet echt aan. De radio blijft vaak stug op Oost staan.
Nu overdrijf je wel een beetje…quote:Op woensdag 27 december 2023 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs Corry Konings op 192tv is beter te verdragen dan de Top2000
Omrop Fryslânquote:Op woensdag 27 december 2023 11:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorWelke lokale ellende?
Ik moet nog wel eten, dus wellicht schakel ik iets later in.quote:
Gewoon heel snel schrokkenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog wel eten, dus wellicht schakel ik iets later in.
Welkomquote:
Beter dan de originele versie van het nummerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je als artiest je nummer laat remixen, moet je altijd maar afwachten wat je terugkrijgt. Deze formatie (voor zover ik kon nagaan afkomstig uit Spanje) heeft voor Depeche Mode echt een huzarenstukje afgeleverd. Geheel in de geest van de band.
Ja, dat nog net wel. Maar het kon daarin geen potten breken. Uit m'n hoofd iets van 18e geëindigd of zo. Schandalig laagquote:Op woensdag 27 december 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
Dit is een mooi nummer. Is het nog wel in de finale gekomen eigenlijk?
Het origineel ken ik volgens mij ook helemaal niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik citeer gewoon mezelf:
[..]
Beter dan de originele versie van het nummer040. Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
Was een single van hun huidige (dit jaar verschenen) album Memento Mori. Maar kreeg niet zo veel aandacht. De eerste single, Ghost Again, kreeg wel de nodige airplay en aandacht.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel ken ik volgens mij ook helemaal niet.
Ik kom alleen op JEREMIASquote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Er komt veel fraais aan (uiteraard). Er zit zelfs een nummer tussen dat pas vijf dagen oud is en dus ook nog nooit gedraaid in de uitzending. Verder is nog een ware invasie aanstaande... En wie zou er dit jaar op #1 staan? Een oude bekende of toch iemand die je niet verwacht?
Ja, die band heeft meerdere noteringen in de lijst, waarvan - gek genoeg - niet één in de zone 100-51. Hoeveel er bij de bovenste 50 staan, zal blijken...quote:
Dit is een heel lekker nummer.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Er staan een paar nummers in de lijst die echt schandalig weinig zijn beluisterd (als in: nog geen 10.000 keer). Ook deze Australiër komt die twijfelachtige eer toe. Het nummer is er niet minder om en ademt sterke 70s-vibes:038. Glenn Hopper - Easy Way Out
Vind ik ookquote:
Ja, inderdaad prettig luisterbaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Er staan dit jaar drie Nederlandse producties in de top-50. De eerste komen we tegen op #37; DDM was er geloof niet zo gecharmeerd van, maar ik vind het een uitermate prettig luisterbaar nummer:037. Josh Island - Patio Blues
Ik sta vooral versteld van hoe goed geproduceerd hun nummers zijn. Echt een vette sound hebben ze.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Als je me niet gezegd had dat dit OMD was, had ik het nooit gehoord. Maar dat is wat mij betreft wel een pluspunt.
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 27 december 2023 19:57 schreef livelink het volgende:
Zonder dat geklap vind ik het een stuk aangenamer.
Glühwein past geweldig goed bij deze avond, dat is zekerquote:Op woensdag 27 december 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
Ik drink zelfgemaakte gluhwein, maar heb er op de gok maar wat suiker bij gegooid en het is echt heel bitter.
Heel mooi nummer. Net dat tikkeltje bombastisch waar ik wel dol op ben.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
In januari bracht Rhys Lewis - een artiest die grossiert in hoge noteringen in mijn jaarlijst - zijn album Center Of The Sky uit. Daarop staat dit fraaie nummer over deze eeuw:033. Rhys Lewis - 21st Century Life
Overigens is dat een paar plaatsen hoger dan Simple, dat vorig jaar op #36 stond. Afkomstig van hetzelfde album, maar al in 2022 uitgebracht.
Glad you like itquote:Op woensdag 27 december 2023 20:19 schreef livelink het volgende:
Wat worden er toch wel veel mooie liedjes uitgebrach. Heerlijke luisternummers.
Bobby zal ook nog wel hoger nog een keertje terug te vinden zijn.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef DJ11 het volgende:
De man die het album van deze Canadese band produceerde, Connor Seidel, deed hetzelfde voor de eerder genoemde Bobby Bazini. En de toetsenist van de band speelde ook nog mee op een nummer van Bobby's album. Dit nummer is vooral ritmisch erg interessant, zoals de titel al een beetje weggeeft:026. Half Moon Run - 9beat
Grappig eindequote:Op woensdag 27 december 2023 20:27 schreef DJ11 het volgende:
De man die het album van deze Canadese band produceerde, Connor Seidel, deed hetzelfde voor de eerder genoemde Bobby Bazini. En de toetsenist van de band speelde ook nog mee op een nummer van Bobby's album. Dit nummer is vooral ritmisch erg interessant, zoals de titel al een beetje weggeeft:026. Half Moon Run - 9beat
Niet de leukste Bobby.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Alsof je het over de duvel hebt: het moest kennelijk zo zijn dat Bobby Bazini één plaats boven Half Moon Run staat. Het eerder genoemde record (#31 in 2020) is nu dus uit de boeken, want Ojalá scoort beter.
025. Bobby Bazini - Ojalá
Dat ging over:quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:45 schreef DJ11 het volgende:
Op 14 juli was ik bijtijds thuis en besloot ik om eindelijk die lang verwachte F-uitzending maar eens echt te doen. Op 15 juli volgde deel 2. Ik browsde nog door een mapje nieuwe Franse muziek en daarin kwam ik - gelukkig - dit pareltje tegen:
Iets met een regenboog? Of vergis ik me nou?quote:
Ik denk het. Ik heb wel een regenboog-nummer gedraaid, maar dat is van Clerel en stond op #46.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Iets met een regenboog? Of vergis ik me nou?
Waren die uitzendingen alweer zo lang geleden? Ik dacht dat dat veel recenter was.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:36 schreef DJ11 het volgende:
Ik citeer mezelf maar weer:
[..]
Dat ging over:024. Pierre Guénard - J'ai Pas Dit Oui
Spontane ingeving op 14 juli, de Franse feestdag. Ik was die vrijdag vroeger dan verwacht thuis. En omdat er zo veel muziek was, heb ik de rest zaterdag gedraaid, ook nog aangevuld met wat nieuwe muziek. En daarvoor struinde ik - gelukkig - nog even door dat mapje met recente muziek. Anders had ik Pierre Guénard wellicht wel niet ontdekt.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Waren die uitzendingen alweer zo lang geleden? Ik dacht dat dat veel recenter was.
Volgens Spotify Wrapped was Münster mijn muzikale thuisstad. Tja... Het nummer dat hierna komt, onderstreept dat nog eens. Dat staat namelijk op een album dat ik daadwerkelijk in Münster heb gekocht.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
Je woont gewoon te dicht bij de grens.
Münster is ook een mooie stadquote:Op woensdag 27 december 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens Spotify Wrapped was Münster mijn muzikale thuisstad. Tja... Het nummer dat hierna komt, onderstreept dat nog eens. Dat staat namelijk op een album dat ik daadwerkelijk in Münster heb gekocht.
Tja, ik weet niet helemaal of ik het in deze met je eens ben. Vindt het er niet uitspringen, zeg maar.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Een maandje of tien ouder is deze ernstig ondergewaardeerde single. Een plaat die echt veel meer airplay had moeten hebben, wat BBC Radio 2 er trouwens wél aan gaf.019. Sophie Ellis-Bextor - Breaking The Circle
Hierna: de nieuwste plaat in de lijst én tevens de hoogst genoteerde productie uit Nederland...
Begint in ieder geval mooi. Ik heb nog nooit van haar gehoord.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Waarom je als tijdschrift of website nooit je jaarlijst rond 1 december moet publiceren: ook in december kan er prachtige muziek uitkomen. Bijvoorbeeld het beste nummer van eigen bodem dat ik dit jaar heb gehoord. Komt zomaar even aanwaaien op 22 december....
Voor de eerste keer op Radio 49, dus met de vertrouwde jingle voorafNew music on Radio 49
018. Nina June - Paradigm
![]()
Ik moest het even 2-3 keer horen, maar was toen overstag. Ze draait al wel een tijdje mee, trouwens. Ook zo'n artiest die meer aandacht mag krijgen. Bijvoorbeeld in de plaats van Suzan & Freek...quote:Op woensdag 27 december 2023 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Begint in ieder geval mooi. Ik heb nog nooit van haar gehoord.
Ja, maar nu noem je ook een stel.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moest het even 2-3 keer horen, maar was toen overstag. Ze draait al wel een tijdje mee, trouwens. Ook zo'n artiest die meer aandacht mag krijgen. Bijvoorbeeld in de plaats van Suzan & Freek...
Kenmerkende stem heeft hij tochquote:Op woensdag 27 december 2023 21:02 schreef DJ11 het volgende:
De man bracht eerder dit jaar een puik nieuw album uit, maar dit liedje is mooier dan al die andere. Inmiddels er een nieuwe editie van het album uit, waar deze ook op staat:017. Herbert Grönemeyer, Lucry & Suena - Kaltes Berlin
Teller Duitstalig staat hiermee op 6...
Zeker. En ik vind dit nummer eigenlijk niet minder dan songs als Halt Mich en Der Weg...quote:Op woensdag 27 december 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Kenmerkende stem heeft hij toch
Ik ook niet. Je hoort wel dat hij wat ouder is geworden. Maar dat is juist wel mooi.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker. En ik vind dit nummer eigenlijk niet minder dan songs als Halt Mich en Der Weg...
Deze is wel erg mooi, ja.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Misschien is het wel de muzikale variatie op het album waardoor deze band zo veel noteringen scoort in mijn jaarlijst. Dit is feitelijk gewoon koorzang. En het is prachtig.016. JEREMIAS - 97
... 7...
In dit geval ook letterlijk. Echt zo'n klein, fijn nummer.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:07 schreef DJ11 het volgende:
De naam van dit nummer viel feitelijk al, omdat het album waar het op staat ook zo heet. De titeltrack, derhalve:015. Bruno Major - Columbo
De nummertjes worden steeds kleiner....
Het zullen allemaal oh, jaa's worden vrees ik.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Natuurlijk mag er geraden worden wat betreft de nummers die nog komen....
Het nummer hierna waarschijnlijk niet. Die heb ik eigenlijk herontdekt omdat -ie op shuffle voorbijkwam tijdens het afwassen... Ik moest echt nakijken: wat is dit ook alweer? Een zwaar onderbelicht liedje. Ik heb het onlangs nog wel een keer gedraaid, bewust.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zullen allemaal oh, jaa's worden vrees ik.
Ah, Rick Astley natuurlijk ook in de top 10, ja.quote:
Nét niet, helaas. Was leuk geweest. Maar #11 is natuurlijk ook een prachtige plek, al zeg ik het zelf. Adam French met Slow Dancing stond daar ooit ookquote:Op woensdag 27 december 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, Rick Astley natuurlijk ook in de top 10, ja.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
Had Bobby dan niet nog een liedje met Waterfall ook. Er moet nog iets van hem komen, dacht ik.
Thanks. Er komt een playlist, dus alles is later nog eens na te luisteren.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:26 schreef CindieY het volgende:
Even melden dat ik net een paar biertjes in het Top 2000 Café heb genuttigdik blijf muzikaal gezien ook ff hangen bij de Top 2000, maar veel plezier met de show!
Eén van je uitspraken klopt, de andere nietquote:Op woensdag 27 december 2023 21:28 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht nog 1 a 2 nummers van Jeremias. Misschien Deine Name nog? Zou wel leuk zijn.
Ja, dan moet Jeremias kloppen. Goldmund? en/of Es hört nicht auf?quote:Op woensdag 27 december 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eén van je uitspraken klopt, de andere niet
Maar deze is ook zeer fraai. Die wist ik echt niet meer te bedenken.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:30 schreef DJ11 het volgende:
Over meerdere noteringen gesproken: dit is al de derde keer dat -ie vanavond voorbij komt. Hij bracht de pareltjes aan de lopende band uit, eerder dit jaar:009. Bruno Major - The Show Must Go On
Es Hört Nicht Auf is al geweestquote:Op woensdag 27 december 2023 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dan moet Jeremias kloppen. Goldmund? en/of Es hört nicht auf?
Misschien nog een Sophie Ellis-Bextor?
Ja, ik ga stoppen met radenquote:Op woensdag 27 december 2023 21:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Es Hört Nicht Auf is al geweestStond op #21.
We zullen zien of je op het goede spoor zit of dat er nog onverwachte verrassingen komen...
Dit was trouwens een oh, ja. Die stond bij mij ook in mijn lijst van 2023quote:Op woensdag 27 december 2023 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Een nogal ondergewaardeerd, onderbelicht nummer staat op #8. Op Spotify scoort het nog iets van 80.000 luisterbeurten, maar op YouTube amper. Echt niet terecht, want ijzingwekkend mooi:008. Quiet Man - Friendly Fire
Oh ja, all my sorrows sad tomorrows.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
De Duitstalige invasie van mijn jaarlijst gaat verder met de #6:006. JEREMIAS - Egoist
Ik snap wat je bedoelt. Ik ga dat nummer binnenkort eens draaien. Heb het al klaargezetquote:Op woensdag 27 december 2023 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, all my sorrows sad tomorrows.
Dat liedje kwam niet in 2022, maar begin 2023 uit. En het betrof precies dit liedje:quote:Op woensdag 29 december 2021 22:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: ik heb een tijdje geleden een fragment op Instagram gezien waarop hij een stukje zingt van een nieuw liedje dat op z'n aanstaande album komt. Dat is zo mooi dat hij nu al weer voorsorteert op succes in 2022.
Ik nietquote:Op woensdag 27 december 2023 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Bruno Major ten onrechte helemaal was vergeten voor in jouw jaarlijst.
Ik zag hem staan in mijn lijst van 2023, maar ik kon hem niet meer voor de geest halen. Nu weer welquote:Op woensdag 27 december 2023 21:55 schreef DJ11 het volgende:
Wat als ik niet door dat mapje vas gegaan op 15 juli en J'ai Pas Dit Oui niet had opgepikt. Had ik dit dan ooit gehoord? Dit nummer raakt me en emotioneert me. Eerste keer ooit dat een Franstalig nummer zo hoog staat. Het is een verrassend klein verschil met de #1 geworden.002. Pierre Guénard - Pas Les Mots
Nou en ofquote:Op woensdag 27 december 2023 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Bobby zal ook nog wel hoger nog een keertje terug te vinden zijn.
Ja, dat was hem. Degene die ik bedoelde de hele tijd. Maar ik had hem niet op 1 verwacht uiteindelijk. Wel hoog.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nou en of![]()
001. Bobby Bazini - Waterfallin'
![]()
![]()
Het is een mooi nummer, inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Samen met de eerder genoemde producer Connor Seidel gemaakt, gebaseerd op een gitaarloopje dat hij had bedacht. En de toetsenist van Half Moon Run speelt er ook op mee. Zo eigenzinnig, zo anders, zo mooi. Het blijft me mateloos intrigeren. Daarom is dit de #1 dit jaar.
Goed ingeschat danquote:Op woensdag 27 december 2023 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was hem. Degene die ik bedoelde de hele tijd. Maar ik had hem niet op 1 verwacht uiteindelijk. Wel hoog.
Heel graag gedaan. Een hele fijne laatste werkweek + jaarwisseling gewenst!quote:Op woensdag 27 december 2023 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor het luisterenIk ga komend weekend geen uitzending doen, dus tot ziens in het nieuwe jaar
11 Duitstalige, met de twaalfde overigens op #51... - een ware invasiequote:Op woensdag 27 december 2023 22:04 schreef livelink het volgende:
Mooie lijst weer, DJ11. Toch weer heel anders dan vorig jaar, grappig genoeg. Met al die Duitstalige nummers ook. Maar weer even mooi. Een rustpuntje tussen het feestdagengeweld. Dank je wel
Jij uiteraard ook. Geen idee of Melting zaterdag draait; wellicht zien we elkaar daar dan nog, in het oude jaarquote:Op woensdag 27 december 2023 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heel graag gedaan. Een hele fijne laatste werkweek + jaarwisseling gewenst!
Kan gebeurenquote:Op donderdag 28 december 2023 07:48 schreef Melting het volgende:
Helaas niet kunnen luisteren, DJ11.
Kreeg onverwachts bezoek gisteren avond.
Als je maar een leuk feestje hebt! Dat is het belangrijkste.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:13 schreef Melting het volgende:
Ik zit momenteel op een feestje, dus ben niet op tijd thuis om te draaien vanavond.
Zonde...
Veel plezierquote:Op donderdag 28 december 2023 18:13 schreef Melting het volgende:
Ik zit momenteel op een feestje, dus ben niet op tijd thuis om te draaien vanavond.
Zonde...
quote:Op donderdag 28 december 2023 18:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je maar een leuk feestje hebt! Dat is het belangrijkste.
Was wel leuk. Neefje en nichtje werden 18.quote:
Moet wel een klein beetje verwacht zijn toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Was wel leuk. Neefje en nichtje werden 18.
Iets later geworden dan gepland.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet wel een klein beetje verwacht zijn toch?
Ja, klein beetje wel. Maar niet zo lang.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:00 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Moet wel een klein beetje verwacht zijn toch?
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:18 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen trouwens @:Rafeiro en @:Melting . Ik ben al wel 2 uur wakker. Jij hoeft deze week niet te werken, Melting?
Je was niet zo tevreden over de laatste onderhoudsbeurt?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:49 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Tot zover de garage waar ik altijd naartoe ging
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20231228_82543989
Dat zeker niet nee, heel toevallig. We hadden ook nog een bedragje van ze tegoed. Eikels zijn het, maar dit is wel heel triest natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 10:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je was niet zo tevreden over de laatste onderhoudsbeurt?
Vandaag lekker weer voor een wandeling, livelink.quote:
Ja, dat was inderdaad wel de planning. En hard nodig ook.quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag lekker weer voor een wandeling, livelink.
Dus als je tijd hebt, de paden op, de lanen in!
Hard nodig zelfs.quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad wel de planning. En hard nodig ook.
Ja, zeker. Nee, het is niet zo dramatisch hoor. Maar met al die feestdagen en binnen zitten vanwege de regen en zo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Hard nodig zelfs.
Dat klinkt niet zo goed.
Maar wel fijn om je gedachten te verzetten.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 08:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zeker. Nee, het is niet zo dramatisch hoor. Maar met al die feestdagen en binnen zitten vanwege de regen en zo.
Ik moet alleen wel een route met verharde wegen kiezen, want anders kom ik vast te zitten in de modder.
Dit hier is geen bluf...quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis, maar stuit direct op Blof in de top2000, dus hier maar ingetuned. Ik heb het top2000-virus nog niet dit jaar.
Nee, dit is andere koek. Maar niet harder dan ik hebben kanquote:
Ik denk het eigenlijk wel? Maar nooit echt over nagedacht.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou die as. maandag ook afgaan?
Beter voor de mensen met een kater van de avond/nacht er voor...quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:42 schreef livelink het volgende:
Even opgezocht:
De sirene wordt nooit getest op nationale en religieuze feestdagen. En ook niet op de dag van de Nationale dodenherdenking op 4 mei.
Dus a.s. maandag dan ook niet, nee.
Daar ga ik niet bij horen in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter voor de mensen met een kater van de avond/nacht er voor...
Ik ook niet, op 1 januari moet ik de badkamer (deels) slopen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar ga ik niet bij horen in ieder geval.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, op 1 januari moet ik de badkamer (deels) slopen.
De volgende dag komen de bouwlui...
Het is niet mijn hobby....quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je begint het jaar wel echt voortvarend. Ik ga in 2024 mijn wc aanpakken heb ik besloten.
Dan bouw ik zo af...quote:Op zaterdag 30 december 2023 18:14 schreef livelink het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Bedankt zover!
Je bedoeld het Shoutcast admin panel?quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:15 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting Het Shoutcast Panel bij de stream server werkt weer...
[ afbeelding ]
Als je niet streamt, dan is er niets te tonen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bedoeld het Shoutcast admin panel?
Als ik op de link klik, doet deze het niet. Maar misschien werkt deze alleen tijdens het streamen?
Did you always wannabe a superstar?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Hmmm.. het blijft stil. Er lijkt iets niet goed te gaan
Na 33 keer die tekst hoor ik nu toch echt de jingle van Meltingquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Did you always wannabe a superstar?
Ik had 'm toch uit gezet?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:06 schreef Melting het volgende:
Ik heb wel de server 2 keer moeten wisselen.
De dj's stuur ik hier zo meteen nog een PM over.
Geen nood.... de eerste krijgen jullie zoals altijd van me cadeau.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:06 schreef livelink het volgende:
En dan begin je met een superonbekend nummer.
Klopt. Maar server kon niet connecteren.quote:
OK, vorige week trof ik 'm wel al aan als 'On'…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Maar server kon niet connecteren.
Ik vind het helemaal niet verkeerd klinken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:06 schreef livelink het volgende:
En dan begin je met een superonbekend nummer.
Ik schakel pas later in…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
Hapert die bij jullie ook steeds? Of ligt dat aan mij?
Zo te horen Belgisch. Ik ken het niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
Dit is een ESF nummer..... niet herkenbaar?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo te horen Belgisch. Ik ken het niet.
Ik gok Bløf?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
Geen idee, Melting. Maar ik heb slechtere Nederlandstalige nummers gehoord in de top2000
Zolang Suzan & Freek in die lijst staan is dat per definitie het geval.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
Geen idee, Melting. Maar ik heb slechtere Nederlandstalige nummers gehoord in de top2000
Die zet ik uit. Net iets van Jaap Reesema. En ik heb ook per ongeluk een Suzan & Freek gehoord.quote:
Staan die in de lijst dan?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang Suzan & Freek in die lijst staan is dat per definitie het geval.
Dan zit je vandaag niet aan het bier gok ik, maar meteen aan iets sterkers.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zet ik uit. Net iets van Jaap Reesema. En ik heb ook per ongeluk een Suzan & Freek gehoord.
Negen keer, Meltingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en verder wordt de lijst voor mij steeds onbekender. Zelfs in de hogere regionen. Ergens ben ik de aansluiting verloren, lijkt het. Ik vond de extra 500 nog wel het leukst tot nog toe.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en verder wordt de lijst voor mij steeds onbekender. Zelfs in de hogere regionen. Ergens ben ik de aansluiting verloren, lijkt het. Ik vond de extra 500 nog wel het leukst tot nog toe.
Dus het is geen straf om naar jou over te schakelen hoor.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Negen keer, MeltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ik heb speciaal voor vanavond een grote Kriek Boon gekochtquote:Op zaterdag 30 december 2023 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zit je vandaag niet aan het bier gok ik, maar meteen aan iets sterkers.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor vanavond een grote Kriek Boon gekocht
Het zijn vermoeiende weken eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Oh, deze is heerlijk kort…
Lou Bega - Mambo #5
Die maar niet stopt…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit eigenlijk alleen maar van The Load out/Stay
En die ik ook heb leren kennen dankzij Veronica's Goede Vrijdag.quote:
Een keer is al teveel…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees blij, gelukkig is het geen
[ afbeelding ]
Definitief afgehaakt ben ik nog niet. Maar het heeft wel een beetje de magie verloren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een keer is al teveel…
Wij zijn definitief afgehaakt bij de top2000.
Er staat echt meuk in die daar gewoon echt niet thuis hoort, en de “echte” muziek verdwijnt steeds meer.
En dan nog het punt van de droevige presentatie, het fulltime vollullen van intro’s…
Het is wel klaar![]()
Doe mij maar Mambo nr 5
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik denk dat ik volgend jaar bewust een lijstje instuur met alleen maar nummers die in geen duizend jaar ooit in die lijst komen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een keer is al teveel…
Wij zijn definitief afgehaakt bij de top2000.
Er staat echt meuk in die daar gewoon echt niet thuis hoort, en de “echte” muziek verdwijnt steeds meer.
En dan nog het punt van de droevige presentatie, het fulltime vollullen van intro’s…
Het is wel klaar![]()
Doe mij maar Mambo nr 5
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
Raymond van het Groenewoud - Je veux l'amour
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
OK, dit wordt niks, de app hapert om de haverklap of valt uit…
Bij mij gaat het nu goed.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:30 schreef MadMaster het volgende:
OK, dit wordt niks, de app hapert om de haverklap of valt uit…
Ja, bij aanvang.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben meer mensen daar last van?
Nee, toen niet. En nu ook alleen de eerste twee nummers.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je het vanmiddag ook, die haperingen?
Werkt hier prima.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben meer mensen daar last van?
Ik ken hem eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach Tom Wilkinson overleden, fantastische acteur was dat
Zegt me niets…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach Tom Wilkinson overleden, fantastische acteur was dat
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Kool & The Gang - Celebration
Om dit elke keer te moeten draaien, is geen feestje…
Komt er altijd wel iemand dit verzoeken?quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:42 schreef MadMaster het volgende:
Kool & The Gang - Celebration
Om dit elke keer te moeten draaien, is geen feestje…
Bij feestjes vaak wel…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt er altijd wel iemand dit verzoeken?
Nee…quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie The Full Monty niet gezien dan, dat jullie Tom Wilkinson niet kennen?
Nope.... sorry.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie The Full Monty niet gezien dan, dat jullie Tom Wilkinson niet kennen?
quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:48 schreef MadMaster het volgende:
Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |