SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Stootkuur vit D werkt vaak prima hoor Melting
Dat klinkt niet goed. Hopelijk pakt het snel op met die stootkuur.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
@:livelink: Haaruitval, depressie, vermoeidheid, huidaandoeningen, kanker; Het zijn een paar gezondheidsklachten en ziekten die verband houden met een tekort aan vitamine D in het lichaam. Vitamine D speelt een rol in vele processen in het lichaam.
Ga ik wel vanuit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Hopelijk pakt het snel op met die stootkuur.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Kiki & Elton - Don,t Go Breaking My Heart
Nee, ik slik helemaal niks eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink: jij zit ook al in de risicogroep qua vitamine D, slik jij al wel een supplement?
Dat klinkt goed. Waarom moet je die boeken eigenlijk?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:39 schreef Symphonic het volgende:
Ah het forum werkt weer
Net maar even een natuurwandeling geboekt voor zondag
Toch maar eens beginnen hoor, gewoon van de Hema ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik slik helemaal niks eigenlijk.
Afgelopen week heb ik tig keer de vraag gekregen of ik echt geen medicijnen of wat dan ook slikte.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink: jij zit ook al in de risicogroep qua vitamine D, slik jij al wel een supplement?
Is met een gids, gaat via het Landschap.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Waarom moet je die boeken eigenlijk?
Ziekenhuizen geven veel meer en ook zwaardere medicatie dan huisartsen, bizar somsquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik tig keer de vraag gekregen of ik echt geen medicijnen of wat dan ook slikte.
Nee, ik slik niks.
Heb gisteren een batterij pijnstillers meegekregen, die straks allemaal de kliko ingaan.
Doodzonde en onnodig…
Dan heb je geluk gehad, dat je niets nodig hebt gehad.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik tig keer de vraag gekregen of ik echt geen medicijnen of wat dan ook slikte.
Nee, ik slik niks.
Heb gisteren een batterij pijnstillers meegekregen, die straks allemaal de kliko ingaan.
Doodzonde en onnodig…
Ik heb vandaag niets gedaan qua werk, maar het had gekund.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, dat je niets nodig hebt gehad.
Je bent vandaag toch niet gaan werken, neem ik aan? Of gewoon vanuit thuis?
Zij heeft ook wel wat vitaminen nodig, zo te zien.quote:
Heb zelfs maagbeschermers gekregen tegen de Naproxen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ziekenhuizen geven veel meer en ook zwaardere medicatie dan huisartsen, bizar soms
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel wat vitaminen nodig, zo te zien.
Protocol qua maagbeschermers is gelukkig verbeterd, ik moest er ooit echt om smeken ‘is geen protocol’ was de reactie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelfs maagbeschermers gekregen tegen de Naproxen.
Ik heb vandaag 1 paracetamol geslikt, voor de show…
Even mijn rekenmachine erbij pakken hoor.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Even mijn rekenmachine erbij pakken hoor.
Mw. MM krijgt geen panteprazol meer wegens de kosten en ik krijg een hele doos.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Protocol qua maagbeschermers is gelukkig verbeterd, ik moest er ooit echt om smeken ‘is geen protocol’ was de reactie.
Je gaat helemaal los op dit nummer?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat helemaal los op dit nummer?
Die bad night is hem wel aan te zien.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die bad night is hem wel aan te zien.
Nogal ja, Sodeknetterquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die bad night is hem wel aan te zien.
Dat doe ik bij dit nummerquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag deze meer voor me
[ afbeelding ]
Het is de Dance Classics Mix van Ben…quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tag zegt The mix. Maar kan ook fout zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Cen Mille Chansons - Frida Boccara
RIP mam…
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Cent Mille Chansons - Frida Boccara
RIP mam…
Serieus?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook deze gedraaid voor mijn moeder
Ik weet niet of ze dat in het echt ook zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
Dit is een duo..., ook in het echt volgens mij.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
In de huiskamer in een tent op een luchtmatras r49 heb ik nog niet eerder gedaan, maar het is een eeg relaxte manier om radio te luisteren…
Een tent in de huiskamer?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
In de huiskamer in een tent op een luchtmatras r49 heb ik nog niet eerder gedaan, maar het is een eeg relaxte manier om radio te luisteren…
Je moet toch testen of je de haringen de grond in krijgtquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom heb jij een tent in je huiskamer staan dan?
Is de tent nog een meerwaarde dan? Op een luchtmatras in de huiskamer zou toch al voldoende kunnen zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
Ik heb daarstraks nog 2 haringen mijn keel in gekregen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet toch testen of je de haringen de grond in krijgt
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet toch testen of je de haringen de grond in krijgt
Dat is al een vitamine D-boost op zich.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks nog 2 haringen mijn keel in gekregen.
Testen of alles compleet is, ga dit weekend eegens overnachten waar geen hotel is…quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom heb jij een tent in je huiskamer staan dan?
Zie antwoord aan Meltingquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tent in de huiskamer?
Hoogtestage of een vakantie vlak bij huis?
Op zich ja, maar er hangt nu ook verlichting in en over de tent en dat kan niet zonder tentquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is de tent nog een meerwaarde dan? Op een luchtmatras in de huiskamer zou toch al voldoende kunnen zijn?
Inderdaad. Als het morgen droog is, ga ik zo'n 12 kilometer verderop ook weer 2 haringen eten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is al een vitamine D-boost op zich.
Da's hier wekelijkse kost…quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Haring gaan eten staat hier ook nog wel op de planning
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ergens is er ook een door Symph gezongen versie
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef Fogel het volgende:
Vriendin ligt hier ‘GGGGGGgG’ geluiden te maken, geinspireerd door de harde g van de zanger, en vraagt zich af of ie keelproblemen heeft
Symph kan beter zingen dan hij, kun je nagaan hoe slecht dit isquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet of we daar vrolijk van moeten worden.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph kan beter zingen dan hij, kun je nagaan hoe slecht dit is
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Donna Lynton - Charlie's Angels (Come With Me)
Op dat moment was ik nog niet bij Oh Boy, maar ik dacht het wel.quote:
Het is wel van TV, van een in NL woonachtige Amerikaanse…quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu op een love-boat-achtig-iets.
Charlie's Angels heb ik nooit echt gezien.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel van TV, van een in NL woonachtige Amerikaanse…
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Guys & Dolls - Some Broken Hearts of zo…
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting alvast, deze weet ik niet…
Veel bijzondere nummers inderdaad.quote:
Dat DJ11 deze dan niet in zijn Noorse show gedraaid heeft.....quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:00 schreef Symphonic het volgende:
De vorige kende ik wel, maar ik kon hem niet labelen.
Dit komt uit Noorwegen
Mocht je gaan..... veel plezier nog.quote:Op donderdag 27 juli 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik ga bedenken of ik nog even naar de kermis ga hier.
Ik laat het jullie wel weten morgen wat de uitkomst was.
Zo'n soort markt hebben we hier in de buurt niet, volgens mij. Veel plezier.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 08:46 schreef Doedezemaar het volgende:
straks maar eens naar de grote kofferbakmarkt in Den Helder en hopelijk daarna een rondje strand
Ergens aan het IJsselmeer is er altijd een enorm grote, zijn we paar jaar geleden geweest, daar kun je echt uren doorbrengen, maar het parkeren is een drama, dus daar gaan we nooit meer heen. De kleine in de regio zijn niet boeiend, hebben we ontdekt, maar de vrijdagvariant is wat groter en bestaat al meer dan 30 jaar, dus daar gaan we maar een kijkje nemen. Je kunt daar sowieso mooi wandelen in de natuur, dus een ritje daarheen is altijd de moeite waard en strand is ook vlakbij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo'n soort markt hebben we hier in de buurt niet, volgens mij. Veel plezier.
Nee, in Brabant hebben ze alleen vlooienquote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo'n soort markt hebben we hier in de buurt niet, volgens mij. Veel plezier.
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 09:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, in Brabant hebben ze alleen vlooien
Heb het een uurtje geprobeerd, maar ik was zo suf als een konijn.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je al weer aan het werk gegaan Mad?
Het is ook niet niks he, zo’n operatie?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het een uurtje geprobeerd, maar ik was zo suf als een konijn.
Het is nu toch rustig tijdens de vakantietijd, dus maandag weer een dag…
Volgens mij is het niet echt een spannend boek. En je weet al vrij snel wie het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor ¤1 dit boek gescoord https://www.bol.com/nl/nl/p/easy-curry/1001004011234768/
Spannende boeken is Symph’s afdelingquote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een spannend boek. En je weet al vrij snel wie het gedaan heeft.
Ja, gisterenavond nog naar de kermis geweest. Rondje gelopen, drankje gedronken, emmer suikerspin voor zoon gekocht en toen weer naar huis, waar dochter bleek te zijn. Dus lag uiteindelijk pas rond 00.30 op bed.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 13:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je al weer aan het werk gegaan Mad?
Is livelink nog naar de kermis geweest?
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt een spannend boek. En je weet al vrij snel wie het gedaan heeft.
Ik vraag me juist bij dit soort boeken altijd af wie het gaat doen.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 14:01 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:57 schreef livelink het volgende:
Kookboeken met Easy en Simple in de titel vertrouw ik trouwens sowieso nooit.
Ik kan me echt de frustratie voorstellen van iemand die het voor 65 euro heeft gekocht en vervolgens besluit het voor 1 euro weer van de hand te doen.
Symph kookt nooit, dus dat antwoord is makkelijk. Ik denk dat hij op magnetronmaaltijden en snackbarvoer en loempia’s zou overleven zonder mij.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vraag me juist bij dit soort boeken altijd af wie het gaat doen.
Ja, dat is echt extreem duur.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 10:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom dat boek bij bol.com ¤65 moet kosten weet ik ook niet, dat is echt nooit de originele prijs geweest hoor.
Tijdstip vooraf-track volgt nogquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - The Show Goes On
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Thanks. Drie weekjes vrij. Geen concrete plannen; ik zie wel. Sowieso druk met muziek (mixwerk voor de band) bezig. En met de coverband ook nog een keer optreden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:03 schreef livelink het volgende:
Een fijne vakantie gewenst DJ11. Hoe lang ben je vrij en ga je nog weg?
Ja, redelijke week gehad. Ik was alleen heel erg moe. Ik heb vandaag wel bijgeslapen. Met een korte onderbreking heb ik uiteindelijk tot 09.45 geslapen. Is wel raar om zo laat pas op te staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een goede week gehad? Hier is de vakantie begonnen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, redelijke week gehad. Ik was alleen heel erg moe. Ik heb vandaag wel bijgeslapen. Met een korte onderbreking heb ik uiteindelijk tot 09.45 geslapen. Is wel raar om zo laat pas op te staan.
Het doet me een beetje aan Sting denken, maar dan met een stem die ik wel fijn vind.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:07 schreef DJ11 het volgende:
Deze versie van het nummer had ik nog niet gedraaid; de albumversie wel:Bobby Bazini - Ojalá (single version)
Hij komt straks nog een keer langs, meld ik vast. Met de opvolger van dit nummer
Ja, z'n stem is wel bijzonder. Heeft iets eigens. Hij heeft ooit al eens eerder in m'n jaarlijst gestaan. Ik zal dat nummer binnenkort ook nog eens draaienquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Het doet me een beetje aan Sting denken, maar dan met een stem die ik wel fijn vind.
Het heeft wel een hoog computergeluiden-gehalte.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is dit een Brits-Zuid-Afrikaanse-Deense samenwerking. Lekker internationaal wel
Klopt. Maar ik vind het lekker klinken. Springt er meteen al uit in de nieuwe releasesquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft wel een hoog computergeluiden-gehalte.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:29 schreef DJ11 het volgende:
In de reguliere uitzending is er straks sprake van een zeldzaam moment: een nieuw nummer dat ik goed vind dat daadwerkelijk de Tipparade heeft gehaald en op weg is naar de Top 40. Gebeurt amper nog
Dit is een beetje tijdloos. Wel leuk.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:32 schreef DJ11 het volgende:
We zijn alweer over de helft, maar er komen nog een paar fraaie nummers aan, waaronder ook enkele die nog niet eerder zijn gedraaidZoals deze:
The Scarlet Opera - That Kind Of Woman
Ze hebben meer van dit soort leuke liedjes gemaakt. Ik heb ze ook al wel gedraaid. Beetje in de hoek van de Scissor Sisters. Zou van mij wel wat meer aandacht mogen krijgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is een beetje tijdloos. Wel leuk.
Oh, dit is lekker. En ik had Rick er niet in herkend.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:36 schreef DJ11 het volgende:
Never gonna give up, never gonna let you down....Rick Astley - Dippin My Feet
Ook zo'n liedje dat best wat meer aandacht mocht krijgen. Gelukkig stal hij wel de show op Glastonbury dit jaarquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dit is lekker. En ik had Rick er niet in herkend.
Het heeft wel absoluut hitpotentie, vond ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook zo'n liedje dat best wat meer aandacht mocht krijgen. Gelukkig stal hij wel de show op Glastonbury dit jaar
Dat vind ik best vaak bij liedjes, maar ik krijg maar heel zelden gelijkquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het heeft wel absoluut hitpotentie, vond ik.
Heel mooi, ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:45 schreef DJ11 het volgende:
Op 14 juli was ik bijtijds thuis en besloot ik om eindelijk die lang verwachte F-uitzending maar eens echt te doen. Op 15 juli volgde deel 2. Ik browsde nog door een mapje nieuwe Franse muziek en daarin kwam ik - gelukkig - dit pareltje tegen:Pierre Guénard - J'ai Pas Dit Oui
Ik denk het niet zo vaak, maar bij deze dacht ik het wel meteen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat vind ik best vaak bij liedjes, maar ik krijg maar heel zelden gelijk![]()
Prima hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:50 schreef Symphonic het volgende:
We schakelen iets later in, de dames rijden de Tourmalet op, nog een goede 7 kilometer
Was ook mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:52 schreef DJ11 het volgende:
Na Pearl, Waterfallin', I Don't Talk To My Mother en Ojalá is nu de vijfde track van het aanstaande album Pearl uit:Bobby Bazini - Forever Had to End
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg het maar meteen: de enige reden waarom dit nummer niet in de reguliere uitzending zit vanavond, is omdat ik straks een nog nieuwer nummer van deze artiest draai. Het slotakkoord van dit uur:Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
Vind ik ook. Wel nét wat minder dan vorige nummers, maar gewoon de vijfde sterke track op rij.quote:
Weinig nummers gehoord die ik niet lekker vond.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 18:57 schreef DJ11 het volgende:
De playlist van dit uurtje recente nieuwe muziek:
01 Golden Features feat. Rromarin - Yield
02 Bosse - Ein Traum
03 Bobby Bazini - Ojalá (single version)
04 Allison Russell - Stay Right Here
05 Declan McKenna - Sympathy
06 Zak Abel - Woman
07 Georgia - Some Things You'll Never Know
08 Robin M, Prince Kaybee & Tim Schou - Higher (radio edit)
09 Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
10 The Scarlet Opera - That Kind Of Woman
11 Rick Astley - Dippin My Feet
12 Johnossi - Adore
13 Lukas Nelson & Promise of the Real - All Four Winds
14 Pierre Guénard - J'ai Pas Dit Oui
15 JEREMIAS - Egoist
16 Bobby Bazini - Forever Had to End
17 Bruno Major - A Strange Kind Of Beautiful
Stee tjoent voor de reguliere uitzending
Ik hoorde wel meteen dat het A-ha was. Het begint nog wat te worden met mij en mijn muzikale gehoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Deze had ik bijna gedraaid vanavond, totdat Symph net begon over wielrensters die nog een berg moeten beklimmen....A-ha - Foot Of The Mountain
Gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde wel meteen dat het A-ha was. Het begint nog wat te worden met mij en mijn muzikale gehoor.
Maakt de KLM nu ook al remixes?quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam deze foute zomerse remix tegen. Aangezien het buiten herfst is, gaan we de weergoden maar verzoeken:Whigfield - Saturday Night (KLM Music edit)
Ja hoor.quote:
Ja, daar heb je ook een punt.quote:
Niet druk is wel een enorme bonus t.o.v. de regen.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ben voor de laatste keer voor mijn vakantie naar de Efteling geweest.
Was niet druk. Maar jammer van de regen.
Zeker.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet druk is wel een enorme bonus t.o.v. de regen.
Ja, redelijk. Ik had naar de Botanische Tuinen willen gaan, maar er vielen een hoop bussen uit. Dus ik was er pas om 15.30 en de kassen sloten al om 16.00 en de tuinen zelf om 16.30.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Had ik overigens niet verwacht dat het zo rustig zou zijn.
Jij jezelf ook een beetje vermaakt vandaag?
Geïnspireerd door dit topic TheSilentEnigma in MUZ / Songs in volgorde van tijdseenheden.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink. Wel precies in de twee maanden waar dit nummer niet over gaatDopha - September Till June
Dan heb je de tijd toch nuttig besteed.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, redelijk. Ik had naar de Botanische Tuinen willen gaan, maar er vielen een hoop bussen uit. Dus ik was er pas om 15.30 en de kassen sloten al om 16.00 en de tuinen zelf om 16.30.
Dus ben ik in plaats daarvan maar gaan wandelen.
Leuk topic wel. Er komt vast nog een kansquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Geïnspireerd door dit topic TheSilentEnigma in MUZ / Songs in volgorde van tijdseenheden.
Maar was net te laat voor september.
Even wachten maar inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Leuk topic wel. Er komt vast nog een kans
Welkomquote:
Ik zag het einde van een documentaire over haar deze week. Moet hem nog terugkijken, maar het nummer dat ze aan het eind zong was echt wonderschoon.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoef - helaas - denk ik - niet uit te leggen waarom dit nummer in de uitzending zit.Sinéad O'Connor - Mandinka
Hierna: de nieuwe single van Blur
Superquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomIk heb wat nummers om je verzoekjes heen gebouwd, dus ik ga zo maar eens aan die blokken beginnen
Ik ben nog aan het afkicken van de TdF van de heren. Mis het echt.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Demi Vollering. Het was wel een heftig ritje
Ik vind de eerste week erna ook altijd een lege weekquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
.
[..]
Ik ben nog aan het afkicken van de TdF van de heren. Mis het echt.
Ja, precies dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind de eerste week erna ook altijd een lege week
Weinigquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:36 schreef Melting het volgende:
Heb jij eigenlijk nog plannen in je vakantie, DJ11?
Kan ook ontspannend zijn. En dat is het belangrijkste tijdens vakantie.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WeinigNiks concreets. Met mixwerk voor de band bezig, dat wel
Ik schaam me diepquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:39 schreef Symphonic het volgende:
Dit is het origineel, hij is de schrijver ook
Z’n andere hit ken je misschien wel van hem, Amico E, al moet je daar misschien voetbalfan voor zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
Oh ja, ik ken dit inderdaad waarschijnlijk van Grant & Forsythe,
Is hier nooit een hit geworden denk ik, ik kende het nietquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep(Dit had toen zeker in die I-uitzendingen gemoeten)
Ik kende het wel, maar mogelijk in een andere uitvoering.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is hier nooit een hit geworden denk ik, ik kende het niet
Sowieso best een aantal goede nummers voor die uitzending. Had het wel heel leuk gevonden als IJsland had gewonnen trouwens.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben er trouwens nog steeds van overtuigd dat dit nummer in 2020 het Songfestival zou hebben gewonnen. Waarschijnlijk nipt voor IJsland, of zo.
Ja, klopt. Het voelde een tijdje heel "normaal" allemaal. Gelukkig is het nu achter de rug. En ik hoop zoiets nooit meer mee te maken.quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
Ik was mijn werkkamer aan het opruimen en kwam toen kranten tegen van tijdens de corona. Niet heel verbazend, want die kamer heb ik tijdens corona even snel ingericht en kennelijk heb ik toen wat kranten daar neergelegd. Maar bij het herlezen kwam die hele periode wel weer terug.
Het lijkt tegelijkertijd zo lang en zo kort geleden.
Ik moest even nadenken...quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Bij de SP hielden ze destijds wel van dit liedje...
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Bij de SP hielden ze destijds wel van dit liedje...
Dit vond ik nou eigenlijk een van de mindere nieuwe nummers die ik van jou heb gehoord de laatste tijdquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Catchy als een tiet. Hit in wording - en wat mij betreft zeer terecht:Troye Sivan - Rush
Het is ook geen meesterwerk, maar ik vind het leuk én het wordt een hit. Gebeurt amper nogquote:Op zaterdag 29 juli 2023 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vond ik nou eigenlijk een van de mindere nieuwe nummers die ik van jou heb gehoord de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |