SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Stootkuur vit D werkt vaak prima hoor Melting
Dat klinkt niet goed. Hopelijk pakt het snel op met die stootkuur.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:33 schreef Melting het volgende:
@:livelink: Haaruitval, depressie, vermoeidheid, huidaandoeningen, kanker; Het zijn een paar gezondheidsklachten en ziekten die verband houden met een tekort aan vitamine D in het lichaam. Vitamine D speelt een rol in vele processen in het lichaam.
Ga ik wel vanuit.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Hopelijk pakt het snel op met die stootkuur.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:38 schreef MadMaster het volgende:
Kiki & Elton - Don,t Go Breaking My Heart
Nee, ik slik helemaal niks eigenlijk.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink: jij zit ook al in de risicogroep qua vitamine D, slik jij al wel een supplement?
Dat klinkt goed. Waarom moet je die boeken eigenlijk?quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:39 schreef Symphonic het volgende:
Ah het forum werkt weer
Net maar even een natuurwandeling geboekt voor zondag
Toch maar eens beginnen hoor, gewoon van de Hema ofzoquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik slik helemaal niks eigenlijk.
Afgelopen week heb ik tig keer de vraag gekregen of ik echt geen medicijnen of wat dan ook slikte.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink: jij zit ook al in de risicogroep qua vitamine D, slik jij al wel een supplement?
Is met een gids, gaat via het Landschap.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Waarom moet je die boeken eigenlijk?
Ziekenhuizen geven veel meer en ook zwaardere medicatie dan huisartsen, bizar somsquote:Op donderdag 27 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik tig keer de vraag gekregen of ik echt geen medicijnen of wat dan ook slikte.
Nee, ik slik niks.
Heb gisteren een batterij pijnstillers meegekregen, die straks allemaal de kliko ingaan.
Doodzonde en onnodig…
Dan heb je geluk gehad, dat je niets nodig hebt gehad.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afgelopen week heb ik tig keer de vraag gekregen of ik echt geen medicijnen of wat dan ook slikte.
Nee, ik slik niks.
Heb gisteren een batterij pijnstillers meegekregen, die straks allemaal de kliko ingaan.
Doodzonde en onnodig…
Ik heb vandaag niets gedaan qua werk, maar het had gekund.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, dat je niets nodig hebt gehad.
Je bent vandaag toch niet gaan werken, neem ik aan? Of gewoon vanuit thuis?
Zij heeft ook wel wat vitaminen nodig, zo te zien.quote:
Heb zelfs maagbeschermers gekregen tegen de Naproxen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ziekenhuizen geven veel meer en ook zwaardere medicatie dan huisartsen, bizar soms
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Zij heeft ook wel wat vitaminen nodig, zo te zien.
Protocol qua maagbeschermers is gelukkig verbeterd, ik moest er ooit echt om smeken ‘is geen protocol’ was de reactie.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zelfs maagbeschermers gekregen tegen de Naproxen.
Ik heb vandaag 1 paracetamol geslikt, voor de show…
Even mijn rekenmachine erbij pakken hoor.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Even mijn rekenmachine erbij pakken hoor.
Mw. MM krijgt geen panteprazol meer wegens de kosten en ik krijg een hele doos.quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Protocol qua maagbeschermers is gelukkig verbeterd, ik moest er ooit echt om smeken ‘is geen protocol’ was de reactie.
Je gaat helemaal los op dit nummer?quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Je gaat helemaal los op dit nummer?
Die bad night is hem wel aan te zien.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die bad night is hem wel aan te zien.
Nogal ja, Sodeknetterquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Die bad night is hem wel aan te zien.
Dat doe ik bij dit nummerquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag deze meer voor me
[ afbeelding ]
Het is de Dance Classics Mix van Ben…quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tag zegt The mix. Maar kan ook fout zijn.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Cen Mille Chansons - Frida Boccara
RIP mam…
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Cent Mille Chansons - Frida Boccara
RIP mam…
Serieus?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook deze gedraaid voor mijn moeder
Ik weet niet of ze dat in het echt ook zijn.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
Dit is een duo..., ook in het echt volgens mij.
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
In de huiskamer in een tent op een luchtmatras r49 heb ik nog niet eerder gedaan, maar het is een eeg relaxte manier om radio te luisteren…
Een tent in de huiskamer?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
In de huiskamer in een tent op een luchtmatras r49 heb ik nog niet eerder gedaan, maar het is een eeg relaxte manier om radio te luisteren…
Je moet toch testen of je de haringen de grond in krijgtquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom heb jij een tent in je huiskamer staan dan?
Is de tent nog een meerwaarde dan? Op een luchtmatras in de huiskamer zou toch al voldoende kunnen zijn?quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Fogel het volgende:
Ik heb daarstraks nog 2 haringen mijn keel in gekregen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet toch testen of je de haringen de grond in krijgt
quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet toch testen of je de haringen de grond in krijgt
Dat is al een vitamine D-boost op zich.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb daarstraks nog 2 haringen mijn keel in gekregen.
Testen of alles compleet is, ga dit weekend eegens overnachten waar geen hotel is…quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Waarom heb jij een tent in je huiskamer staan dan?
Zie antwoord aan Meltingquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een tent in de huiskamer?
Hoogtestage of een vakantie vlak bij huis?
Op zich ja, maar er hangt nu ook verlichting in en over de tent en dat kan niet zonder tentquote:Op donderdag 27 juli 2023 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Is de tent nog een meerwaarde dan? Op een luchtmatras in de huiskamer zou toch al voldoende kunnen zijn?
Inderdaad. Als het morgen droog is, ga ik zo'n 12 kilometer verderop ook weer 2 haringen eten.quote:Op donderdag 27 juli 2023 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is al een vitamine D-boost op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |