SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Misschien moet je ze even de link van Radio 49 doorsturen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben na de eerste noten de muziek ook alweer uitgezet. Wat is dit nu voor feestje?
Ik krijg hier meer Jante Shit vibes dan Hazesquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit Vout weer aan de knoppen??
Wat denken jullie nou?quote:
Dat wil je niet weten…quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie nou?
[ afbeelding ]
Nu hoor ik dit steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Strong in my pants with his fingers…
Killing Me Softly - Fugees
Two Times…
Ja, zeker niet zijn bestequote:Op zaterdag 23 december 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Aardig liedje, maar niet meer dan dat…
Slaap lekker, Bos.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
Vreet ze, Mad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een stokbroodje halen.
Dank Melting, au revoir…!
Trustenquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
Oui..... et Nathalie c'est tres belle!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:17 schreef CindieY het volgende:
We zijn weer terug in Frankrijk hoor ik
Later is dit nummer nog gecovered door Elton John zo te zien.quote:
Mexicooooooooooquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Melting het volgende:
En vanwege de kou gaan we voor de volgende plaat nog iets verder naar het zuiden.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:22 schreef livelink het volgende:
Julio Iglesias - ik kan dus echt absoluut geen Spaans
Jawel..... maar ik heb nu alleen mapjes gekozen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kies jij niet zelf je nummers uit?
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Was dit geen Songfestival-inzending? Staat me vaag iets van bij.
Even opgezocht. Ik had gelijk. Haalde in 2006 de finale niet. Was #1-hit in België, maar bleef bij ons nét (#3) in de Tipparade steken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Ik kende het hele nummer niet.
Het is niet eens the Bugles denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:35 schreef DJ11 het volgende:
The Bugles - Video Killed The Radio Star...
... maar dit is niet de studioversie
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:35 schreef DJ11 het volgende:
The Bugles - Video Killed The Radio Star...
... maar dit is niet de studioversie
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet eens the Bugles denk ik.
Gewoon twee nieuwe krasloten van kopen. Net zolang tot je je oorspronkelijke geld kwijt bent.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:38 schreef Melting het volgende:
Ik dacht vanmorgen.... even een gokje wagen, want Kerstmis, en dan moet je iets geks kunnen doen.
Dus ik kocht 2 krasloten van ¤ 5,- per stuk.
Eerste lot.... niets....
Tweede lot: ¤ 10,-
Conclusie...... dat schiet niet op!
Ja.... dat is nu te laat.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon twee nieuwe krasloten van kopen. Net zolang tot je je oorspronkelijke geld kwijt bent.
https://en.wikipedia.org/wiki/Video_Killed_the_Radio_Starquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vreemd... Dat lijkt me anders wel Trevor Horn op de foto.
Ik kan me het Oost-Duitse volkslied niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:39 schreef DJ11 het volgende:
Er zit een stukje in dat lijkt op het Oost-Duitse volkslied.
Doe met deze informatie wat je wilt...
Thanks. Ik was inderdaad al aan het opzoeken hoe dat zat. Ik kende die versie niet.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Video_Killed_the_Radio_Star
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:41 schreef CindieY het volgende:
Skipte je een nummer of ben ik gek aan het worden?
Er was even een hapering. Ik moest opnieuw verbinding maken.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:41 schreef CindieY het volgende:
Skipte je een nummer of ben ik gek aan het worden?
Dat heb je snel gehoord.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:43 schreef livelink het volgende:
We belong to the night - Ellen Foley
Dit klinkt ook als een Jim Steinman-nummer.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je snel gehoord.![]()
[ afbeelding ]
Nog niet eens 12 uur, nauwelijks muziek gehoord en volgens mij is het aantal gasten ook al gedaald. Volgens mij kan ik straks met een gerust hart naar bedquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het bij de buren, CindieY? Slapen ze al?
Arme buurjongen. Klinkt als een mislukt feestje.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog niet eens 12 uur, nauwelijks muziek gehoord en volgens mij is het aantal gasten ook al gedaald. Volgens mij kan ik straks met een gerust hart naar bed
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog niet eens 12 uur, nauwelijks muziek gehoord en volgens mij is het aantal gasten ook al gedaald. Volgens mij kan ik straks met een gerust hart naar bed
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:49 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik absoluut voor het eerst.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:49 schreef livelink het volgende:
Zal wel een Belgische artiest zijn.
Deze is speciaal voor jou....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kersenquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor jou....
I believe in a (Limburgse) vlaai:
[ afbeelding ]
Ziet er inderdaad goed uit.quote:
Het is voor mij ook al weer een tijdje geleden. Juni denk ik.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad goed uit.
Als ik dit zie, moet ik gewoon weer eens op bezoek in mijn thuisland.
Maar je gaat eerdaags toch bij je ouders op bezoek?quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is voor mij ook al weer een tijdje geleden. Juni denk ik.
Mijn ouders wonen niet in Limburg. Die zijn juist als enige vertrokken. Ze wonen op bus-afstand.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar je gaat eerdaags toch bij je ouders op bezoek?![]()
Ik zie mogelijkheden.
Oh..... verkeerde aanname.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen niet in Limburg. Die zijn juist als enige vertrokken. Ze wonen op bus-afstand.
Ja, de rest van mijn familie woont in Limburg en mijn broertje ook.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh..... verkeerde aanname.
Dan gewoon naar Limburg gaan, om vlaai te halen voor je ouders als je daar op bezoek gaat.
Wordt vast gewaardeerd.
Ik denk dat je ouders echte Limburgse vlaai ook wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 24 december 2023 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de rest van mijn familie woont in Limburg en mijn broertje ook.
Zekerquote:Op zondag 24 december 2023 00:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je ouders echte Limburgse vlaai ook wel kunnen waarderen.
Dan wordt het eens tijd dat je het land gaat verkennen in je vakantie.quote:Op zondag 24 december 2023 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom bijna nooit in dat deel van het land. Mijn sociale leven speelt zich echt in en om mijn woonplaats af. De familie woont ook allemaal in de regio. En in Duitsland kom ik vaker dan in West-Nederland.
We zullen zien. Zoals de vlag er nu bij hangt, heb ik volgend jaar pas in september vakantie. Gelukkig gedurende het jaar nog wel een weekje her en der.quote:Op zondag 24 december 2023 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd dat je het land gaat verkennen in je vakantie.
Wat dat betreft is familie inderdaad vrij bepalend. Mijn leven speelt zich vooral in de provincie Utrecht af met af en toe uitstapjes richting Limburg dus. Verder kom ik eigenlijk ook niet zo verquote:Op zondag 24 december 2023 00:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom bijna nooit in dat deel van het land. Mijn sociale leven speelt zich echt in en om mijn woonplaats af. De familie woont ook allemaal in de regio. En in Duitsland kom ik vaker dan in West-Nederland.
Hier hangt de vlag totaal niet. En ik heb ook pas in september vakantie. Omdat ik dat verkies.quote:Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zullen zien. Zoals de vlag er nu bij hangt, heb ik volgend jaar pas in september vakantie. Gelukkig gedurende het jaar nog wel een weekje her en der.
Ga eens iets leuks doen in je vakantie.quote:Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat dat betreft is familie inderdaad vrij bepalend. Mijn leven speelt zich vooral in de provincie Utrecht af met af en toe uitstapjes richting Limburg dus. Verder kom ik eigenlijk ook niet zo ver
Ik had voor eind augustus gekozen, maar ben gevraagd om een week op te schuiven.quote:Op zondag 24 december 2023 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier hangt de vlag totaal niet. En ik heb ook pas in september vakantie. Omdat ik dat verkies.
Altijd welkom als je eens in de buurt bentquote:Op zondag 24 december 2023 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat dat betreft is familie inderdaad vrij bepalend. Mijn leven speelt zich vooral in de provincie Utrecht af met af en toe uitstapjes richting Limburg dus. Verder kom ik eigenlijk ook niet zo ver
Mmm, ik ben deze vakantie een paar dagen in de Eifel geweest. Dat was op zich ook leuk.quote:Op zondag 24 december 2023 00:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga eens iets leuks doen in je vakantie.
Ik neem tegenwoordig pas vakantie als het hier kermis is.quote:Op zondag 24 december 2023 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had voor eind augustus gekozen, maar ben gevraagd om een week op te schuiven.
Ik voel me hier in het zuiden gediscrimineerd.quote:Op zondag 24 december 2023 00:08 schreef CindieY het volgende:
Ik werk alleen al op 3 verschillende locaties in het landNiet per week overigens, mijn oorspronkelijke standplaats is in het noorden, maar ook in het westen of midden ben ik regelmatig te vinden. En het westen zal ik vaker zijn als ik in de nieuwe functie zit.
Hopelijk niet te vaak in de file staan.quote:Op zondag 24 december 2023 00:08 schreef CindieY het volgende:
Ik werk alleen al op 3 verschillende locaties in het landNiet per week overigens, mijn oorspronkelijke standplaats is in het noorden, maar ook in het westen of midden ben ik regelmatig te vinden. En het westen zal ik vaker zijn als ik in de nieuwe functie zit.
Het bedrijf heeft wel een locatie in het zuiden, maar het onderdeel waar ik voor werk heeft daar niks.quote:Op zondag 24 december 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik voel me hier in het zuiden gediscrimineerd.
OVquote:Op zondag 24 december 2023 00:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hopelijk niet te vaak in de file staan.
Dan denk ik dat er een interne verhuizing plaats moet vinden.quote:Op zondag 24 december 2023 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het bedrijf heeft wel een locatie in het zuiden, maar het onderdeel waar ik voor werk heeft daar niks.
Eigenlijk moet hier een versie van komen met kerstbelletjes. Dan wordt het Oh, Christmas Carolquote:
Voor een vorige baan moest ik nog regelmatig naar Lelystad. Maar dat vond ik al een hele reis.quote:Op zondag 24 december 2023 00:08 schreef CindieY het volgende:
quote:Op zondag 24 december 2023 00:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet hier een versie van komen met kerstbelletjes. Dan wordt het Oh, Christmas Carol
Heerlijk met m'n ereader in de trein, op die manier gaat de tijd wel voorbij.quote:Op zondag 24 december 2023 00:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor een vorige baan moest ik nog regelmatig naar Lelystad. Maar dat vond ik al een hele reis.
Hoor hier het origineel:quote:Op zondag 24 december 2023 00:13 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit alleen van The Bee Gees - Crimson & Clover
Nou meende ik toch echt dat jij anders heette.....quote:
Dat vermoeden had ik ook..... vandaar dat ik CindieY vroeg.quote:Op zondag 24 december 2023 00:21 schreef livelink het volgende:
Maar Plane is vast weer geen vliegtuig
Ik luister naar alles als ik een wijntje op heb. Helaas wordt mijn Frans er niet beter van.quote:Op zondag 24 december 2023 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou meende ik toch echt dat jij anders heette.....
Maar toch bedankt.
Zeg Willem...... luister hoor eens hier.quote:Op zondag 24 december 2023 00:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik luister naar alles als ik een wijntje op heb. Helaas wordt mijn Frans er niet beter van.
Zeker. Ik weet deze verder niet trouwens.quote:Op zondag 24 december 2023 00:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg Willem...... luister hoor eens hier.
quote:Op zondag 24 december 2023 00:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Ik weet deze verder niet trouwens.
Kan welquote:Op zondag 24 december 2023 00:21 schreef livelink het volgende:
Maar Plane is vast weer geen vliegtuig
Kijk.... dat maakt het wel een stuk duidelijker. Merci!quote:Op zondag 24 december 2023 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan welMaar 'dit vliegtuig van mij' is een beetje een gekke zin in het Nederlands
Ik zie dat er verschillende vertalingen in de omloop zijn, maar zoiets als heel blij/in hogere sferen.
Ik moet toch een beetje van de titel: king of cover afkomen.quote:Op zondag 24 december 2023 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond veel originele nummers gehoord, die later bekender werden in coverversies
Hier prefereer ik het origineel toch zeer.quote:Op zondag 24 december 2023 00:29 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond veel originele nummers gehoord, die later bekender werden in coverversies
quote:Op zondag 24 december 2023 00:33 schreef CindieY het volgende:
Alle rokers van het feestje staan buiten op sokken onder de overkapping. Da's wel heel keurig hoor, schoenen uit op een feestje
quote:Op zondag 24 december 2023 00:33 schreef CindieY het volgende:
Alle rokers van het feestje staan buiten op sokken onder de overkapping. Da's wel heel keurig hoor, schoenen uit op een feestje
Ik ga proberen m'n bed in te duiken, de kittens zijn ook uitgespeeld en in rustmodusquote:Op zondag 24 december 2023 00:35 schreef Melting het volgende:
Zet je muziek niet te hard, CindieY, anders komen ze bij jou binnen.
quote:Op zondag 24 december 2023 00:38 schreef livelink het volgende:
Wij houden ook nog steeds van jour hoor, Melting![]()
Dank je wel voor de fijne avond en leuke muziek. Mijn Frans heeft weer een boostje gekregen.
Slaap lekker allemaal en fijne Kerstdagen alvast!
Ideaal..... snel gaan slapen dan, voordat ze weer wakker worden.quote:Op zondag 24 december 2023 00:38 schreef CindieY het volgende:
Thnx Melting
[..]
Ik ga proberen m'n bed in te duiken, de kittens zijn ook uitgespeeld en in rustmodus
quote:Op zondag 24 december 2023 14:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Inmiddels begin ik ook te hoesten, het gaat fantastisch hier.
Nope. Maar hij is eigenwijs en gaat dus straks gewoon de hondjes van de buren uitlaten (ze zijn op vakantie, oma is daar wel in huis dus de honden en katten worden goed verzorgd, maar oma is hoogbejaard en kan de hondjes niet uitlaten, dus dat uitlaten doet Symph)quote:Op zondag 24 december 2023 14:10 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Beterschap beiden! Voelt Symph zich al wat beter?
Och, de kerststalquote:Op zondag 24 december 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
Ik kom even binnenvallen om jullie hele fijne dagen te wensen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 december 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook fijne dagen gewenst Merel met je gezin. Het zal vast niet makkelijk zijnquote:Op zondag 24 december 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook hele fijne kerstdagen zorro28quote:
Ach, gemist. Toen was ik boodschappen aan het doen.quote:Op zondag 24 december 2023 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh hij is aan het testen op de stream
quote:Op zondag 24 december 2023 19:57 schreef Merel het volgende:
[ afbeelding ]
Merel en zorro28, jullie beide ook hele fijne dagen gewenst.quote:
Je hebt er niks aan gemist, het wil niet echt met het praten via de headset. Ja, er komt geluid uit, maar het klinkt niet heel fijnquote:Op maandag 25 december 2023 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, gemist. Toen was ik boodschappen aan het doen.
Mijn zusje wilde als puber eens mijn pumps met dunne hakjes aan met kerst, maar die waren ook te groot, dus ze deed sportsokken onder de panty aanquote:Op maandag 25 december 2023 12:41 schreef livelink het volgende:
Erachter komen dat de mooie kerstlaarsjes die je gepast had met pantykousjes en die in maat 37 echt perfect zaten en dat je vervolgens de doos maat 39 gekocht hebt. Dus nu zit ik met dikke sokken over mijn panty's.
En verder is het hier nog best wel stressen en is mijn man toch nog naar een supermarkt die open is omdat 1 kratje bier toch wel weinig lijkt.
Hoe gaat het met jullie vandaag?quote:Op maandag 25 december 2023 13:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb zowaar ook een panty aan vandaag, helemaal zelf gedaan
Fijne dag Raf! Het zal vast een betere kerst zijn dan vorig jaarquote:
3.quote:Op maandag 25 december 2023 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeveel gourmetschotels zijn er dit jaar besteld Mad?
Het is nu gelukkig eindelijk eens droog...quote:Op maandag 25 december 2023 14:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit past wel heel goed bij het weer van afgelopen week
Ja, en morgen ook, dus ik ga straks en morgen maar mee de hondjes uitlatenquote:Op maandag 25 december 2023 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nu gelukkig eindelijk eens droog...
Even er uit, lijkt me wel goed voor je...quote:Op maandag 25 december 2023 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, en morgen ook, dus ik ga straks en morgen maar mee de hondjes uitlaten
Ik ben wel aan het nadenken over een andere setup om te draaien.quote:Op maandag 25 december 2023 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks voor jou, een mix controller?
Met een kwartier is de wandeling wel klaar hoor, misschien valt het tot een half uur te rekken. Al wandelen deze gevallen wel iets meer dan dat exemplaar van destijdsquote:Op maandag 25 december 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even er uit, lijkt me wel goed voor je...
Daarom, ik vrees dat die set-up niet meer echt geschikt is.quote:Op maandag 25 december 2023 15:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wel aan het nadenken over een andere setup om te draaien.
Mijn oude werkt in ieder geval niet meer helaas. Maar ik heb totaal geen verstand van die controllers
Frisse lucht is al goed, toch?quote:Op maandag 25 december 2023 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met een kwartier is de wandeling wel klaar hoor, misschien valt het tot een half uur te rekken. Al wandelen deze gevallen wel iets meer dan dat exemplaar van destijds
Ik kan strakker tellen dan de drummer van menig bekend bandje uit Liverpool .quote:Op maandag 25 december 2023 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, ik vrees dat die set-up niet meer echt geschikt is.
Als je kan tellen en een beetje geheugen hebt wat wat is, dan kom je een heel eind met een controller...
En in dit geval hoef je alleen maar in viertallen te denken (4, 8, 16, 32)...quote:Op maandag 25 december 2023 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Tellen zit in z’n systeem, hij loopt bij vanalles altijd te tellen
Leuk. Ik hield vroeger enorm van dit soort films. Deze afgelopen weken heb ik weer wat kerstfilms gekeken ter ontspanning tussendoor. Met mijn zoon The Grinch, want die wilde hij graag weer zien. Gisteren met zoon en dochter naar Home Alone gekeken. Voor mij hoefde het niet (ik vind het echt niet zo'n heel leuke film), maar zij wilden hem weer graag zien. En dan met mijn dochter vorige week Love Actually en op Kerstavond The Holiday. Ik vond toch dat het deel van de opvoeding was dat zij die films ook zag. The Holiday was een grote hit bij haar. Vooral door Jude Law trouwens. Liefde op het eerste gezicht van haar kantquote:Op dinsdag 26 december 2023 10:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Nu High Society kijken, da’s echt bizar lang geleden dat ik die gezien heb, ik denk wel 40 jaar. Heb ‘m destijds in zwart-wit gezien, eens kijken hoe het nu in kleur is
Goedemiddag aRd. Leuke Kerst gehad?quote:
Ja, hoewel ik ook wel blij ben dat het weer achter de rug isquote:
Dat is uiteindelijk wel het beste.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik ook wel blij ben dat het weer achter de rug is![]()
Back to normal.
Daar kijk ik echt nooit naar uitquote:Op dinsdag 26 december 2023 20:05 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk wel het beste.
Nu uitkijken naar oudjaar?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar kijk ik echt nooit naar uit
Langere dagen, lente.quote:Op dinsdag 26 december 2023 20:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Oh..... Waar kijk je wel naar uit dan?
Het nieuwe jaar?
Dat is inderdaad wel iets om naar uit te kijken.quote:
Hoi Rataplan.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:32 schreef Rataplan79 het volgende:
Zo te horen is Vout weer eens ontsnapt...
Ohoh.....quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:52 schreef livelink het volgende:
Ik luister even mee als break van de top2000
Top!quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ohoh.....
Ik hoop dat het aan te horen is voor je.
Hoe is de top 2000 tot nu toe?
Top?quote:
Ik had net 3 nummers achter elkaar die ik niet kende. Eén van André Hazes, een Suzan & Freek en een rapper.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ohoh.....
Ik hoop dat het aan te horen is voor je.
Hoe is de top 2000 tot nu toe?
Dat is niet geheel gek. Ik snap die Suzan & Freek hype sowieso niet.quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had net 3 nummers achter elkaar die ik niet kende. Eén van André Hazes, een Suzan & Freek en een rapper.
De wekker ging 10 minuten geledenquote:Op dinsdag 26 december 2023 21:36 schreef Dj_Vout het volgende:
Wie weet is @:Fogel ook nog wel wakker?
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
De wekker ging 10 minuten geleden
Maar douche, uitchecken en vertrekken… denk niet dat intunen ook nog lukt.
Groeten uit Japan
Heb hier al de hele tijd nummers die ik niet ken...quote:Op dinsdag 26 december 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had net 3 nummers achter elkaar die ik niet kende. Eén van André Hazes, een Suzan & Freek en een rapper.
Goed punt welquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb hier al de hele tijd nummers die ik niet ken...
Deze van Jah6 ook niet?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:16 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
Heb hier al de hele tijd nummers die ik niet ken...
Welkom DJ11.quote:
Leuk, ik luister nog even mee danquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Welkom DJ11.
Ik draai tot 23.00 uur.
Ja staat nu de macarena te dansen in de kamer?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
Mijn hemel... dat ze de moeite hebben genomen
Bijna. Ik drink hoofdschuddend een kopje thee, terwijl ik de Spotify-playlist van morgen alvast verborgen klaarzetquote:Op dinsdag 26 december 2023 22:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ja staat nu de macarena te dansen in de kamer?
Hoezo hoofdschuddend?quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna. Ik drink hoofdschuddend een kopje thee, terwijl ik de Spotify-playlist van morgen alvast verborgen klaarzet
Ah... dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Headbangend, meebewegend op het ritme![]()
quote:
Engelse Flappie.quote:
Ik vind dit echt niet kunnenquote:
Ik heb nog een andere, maar die is voor een andere keer.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:51 schreef DJ11 het volgende:
Hé, dit is niet de Dunglish-versie, die ik in een Vout-show zou verwachten...
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet kunnenOok niet in het Engels.
En dit is nog wel een Engelsman.quote:
Oh nee.... Amerikaan.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
@:Dj_Vout moet later maar even deze Dunglish-versie luisteren. Meeluisteren is ook voor @:Melting verantwoord.
Die had ik ook. Maar dat zijn gewoon Nederlanders die slecht Engels zingen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:51 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb nog een andere, maar die is voor een andere keer.
Daarom...quote:Op dinsdag 26 december 2023 22:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Die had ik ook. Maar dat zijn gewoon Nederlanders die slecht Engels zingen.
We gaan ons best doen.quote:Op dinsdag 26 december 2023 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Bedankt voor het luisteren weer, en sterkte bij Melting het komende jaar.
Die was voor de top2000 bedoeld, maar geldt ook voor R49 hoorquote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 06:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Die was voor de top2000 bedoeld, maar geldt ook voor R49 hoor
Kerst is weer voorbij, prima zo.quote:Op dinsdag 26 december 2023 16:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemiddag aRd. Leuke Kerst gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |