SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Misschien moet je ze even de link van Radio 49 doorsturen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 22:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben na de eerste noten de muziek ook alweer uitgezet. Wat is dit nu voor feestje?
Ik krijg hier meer Jante Shit vibes dan Hazesquote:
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit Vout weer aan de knoppen??
Wat denken jullie nou?quote:
Dat wil je niet weten…quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie nou?
[ afbeelding ]
Nu hoor ik dit steedsquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Strong in my pants with his fingers…
Killing Me Softly - Fugees
Two Times…
Ja, zeker niet zijn bestequote:Op zaterdag 23 december 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Aardig liedje, maar niet meer dan dat…
Slaap lekker, Bos.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
Vreet ze, Mad.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga even een stokbroodje halen.
Dank Melting, au revoir…!
Trustenquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bedankt voor de muziekjes en gezelligheid
Oui..... et Nathalie c'est tres belle!quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:17 schreef CindieY het volgende:
We zijn weer terug in Frankrijk hoor ik
Later is dit nummer nog gecovered door Elton John zo te zien.quote:
Mexicooooooooooquote:Op zaterdag 23 december 2023 23:20 schreef Melting het volgende:
En vanwege de kou gaan we voor de volgende plaat nog iets verder naar het zuiden.
quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:22 schreef livelink het volgende:
Julio Iglesias - ik kan dus echt absoluut geen Spaans
Jawel..... maar ik heb nu alleen mapjes gekozen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 23:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kies jij niet zelf je nummers uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |