SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mijn vader was gisteren ook al aan het mopperen over de "onbekende muziek" die erin staat. M'n ouders zijn onder meer uitgeweken naar 192 TV. Ik heb ze eerder al eens gewezen op de Evergreen Top 1000 van Radio 5, maar daar willen ze nog niet echt aan. De radio blijft vaak stug op Oost staan.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was op de eerste dag al na 2 nummers afgehaakt bij de Top2000, Symph heeft het later nog even geprobeerd, maar nee, het is niet meer voor mij/ons
Geen punt hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 11:49 schreef brother52 het volgende:
Had niet door dat ik hem dicht gegooid had.![]()
Ik zit hier (bij mijn ouders) ‘verplicht’ te luisteren naar de lokale ellende. Weet niet wat erger is, de top2000 of dit.
In de maand dat we het als bonuszender hebben staat 192tv hier ook veel aan. De top 2000 is echt een shitlijst geworden helaas.quote:Op woensdag 27 december 2023 11:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn vader was gisteren ook al aan het mopperen over de "onbekende muziek" die erin staat. M'n ouders zijn onder meer uitgeweken naar 192 TV. Ik heb ze eerder al eens gewezen op de Evergreen Top 1000 van Radio 5, maar daar willen ze nog niet echt aan. De radio blijft vaak stug op Oost staan.
Nu overdrijf je wel een beetje…quote:Op woensdag 27 december 2023 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs Corry Konings op 192tv is beter te verdragen dan de Top2000
Omrop Fryslânquote:Op woensdag 27 december 2023 11:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoorWelke lokale ellende?
Ik moet nog wel eten, dus wellicht schakel ik iets later in.quote:
Gewoon heel snel schrokkenquote:Op woensdag 27 december 2023 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog wel eten, dus wellicht schakel ik iets later in.
Welkomquote:
Beter dan de originele versie van het nummerquote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Als je als artiest je nummer laat remixen, moet je altijd maar afwachten wat je terugkrijgt. Deze formatie (voor zover ik kon nagaan afkomstig uit Spanje) heeft voor Depeche Mode echt een huzarenstukje afgeleverd. Geheel in de geest van de band.
Ja, dat nog net wel. Maar het kon daarin geen potten breken. Uit m'n hoofd iets van 18e geëindigd of zo. Schandalig laagquote:Op woensdag 27 december 2023 19:32 schreef livelink het volgende:
Dit is een mooi nummer. Is het nog wel in de finale gekomen eigenlijk?
Het origineel ken ik volgens mij ook helemaal niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Ik citeer gewoon mezelf:
[..]
Beter dan de originele versie van het nummer040. Depeche Mode - Wagging Tongue (Edu Imbernon & Clemente 'Imbermind' vision)
Was een single van hun huidige (dit jaar verschenen) album Memento Mori. Maar kreeg niet zo veel aandacht. De eerste single, Ghost Again, kreeg wel de nodige airplay en aandacht.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel ken ik volgens mij ook helemaal niet.
Ik kom alleen op JEREMIASquote:Op woensdag 27 december 2023 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Er komt veel fraais aan (uiteraard). Er zit zelfs een nummer tussen dat pas vijf dagen oud is en dus ook nog nooit gedraaid in de uitzending. Verder is nog een ware invasie aanstaande... En wie zou er dit jaar op #1 staan? Een oude bekende of toch iemand die je niet verwacht?
Ja, die band heeft meerdere noteringen in de lijst, waarvan - gek genoeg - niet één in de zone 100-51. Hoeveel er bij de bovenste 50 staan, zal blijken...quote:
Dit is een heel lekker nummer.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
Er staan een paar nummers in de lijst die echt schandalig weinig zijn beluisterd (als in: nog geen 10.000 keer). Ook deze Australiër komt die twijfelachtige eer toe. Het nummer is er niet minder om en ademt sterke 70s-vibes:038. Glenn Hopper - Easy Way Out
Vind ik ookquote:
Ja, inderdaad prettig luisterbaar.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Er staan dit jaar drie Nederlandse producties in de top-50. De eerste komen we tegen op #37; DDM was er geloof niet zo gecharmeerd van, maar ik vind het een uitermate prettig luisterbaar nummer:037. Josh Island - Patio Blues
Ik sta vooral versteld van hoe goed geproduceerd hun nummers zijn. Echt een vette sound hebben ze.quote:Op woensdag 27 december 2023 19:53 schreef livelink het volgende:
Als je me niet gezegd had dat dit OMD was, had ik het nooit gehoord. Maar dat is wat mij betreft wel een pluspunt.
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 27 december 2023 19:57 schreef livelink het volgende:
Zonder dat geklap vind ik het een stuk aangenamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |